Waar heb je het over??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Iedereen is natuurlijk de finale aan het kijken
Owen Wright - Kelly Slater
Goede TS wel.
Stukje voorbereiding erbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
moet morgen weer naar school dus daarom zit ik hier nu
Goede tijden komen altijd back aroundquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Hatsekiedee het volgende:
toch zijn dit niet dezelfde mensen als de nachtbaggers van een paar maanden geleden
Beste TS?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Iedereen is natuurlijk de finale aan het kijken
Owen Wright - Kelly Slater
Goede TS wel.
HappyBob jou ken ik nog welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TS heeft een schitterende persoonlijkheid.
Dat zeggen vrouwen ook altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TS heeft een schitterende persoonlijkheid.
Beste user.quote:
Ik herken jou zeker nog wel. Die UI staat op mijn netvlies gebrandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HappyBob jou ken ik nog welmij ben je vast weer vergeten net als vorige keer maar das niet erg hoor
Ik zeg dit enkel omdat ik niet weet hoe je eruit ziet. Maar sowieso is persoonlijkheid erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen ook altijd tegen mij.
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg dit enkel omdat ik niet weet hoe je eruit ziet. Maar sowieso is persoonlijkheid erg belangrijk.
hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.
Tegen het lot valt niet te vechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen het lot valt niet te vechten.
quote:
quote:
QsFTWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Nectar het volgende:
testicels met kip en soep en erwtrn is lekker hoor egt waar
Ligt eraan met welke sausquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Nectar het volgende:
testicels met kip en soep en erwtrn is lekker hoor egt waar
Hey Buthantulaquote:
Hi Justin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey Buthantula
Ik wil je voorstellen aan JustinK, hij is me rechterhand van dit forum, hiel destijds met de 2700.
Waren mooie tijden mangquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey Buthantula
Ik wil je voorstellen aan JustinK, hij is me rechterhand van dit forum, hiel destijds met de 2700.
van die sinterklaas dingen? Zijn die oud of gewoon heel vroeg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker lekker. Aan de kruidnoten
IK HOEF LEKKER NIET VROEG OP HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAAHAHAHquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we allemaal tot fokking laat opblijven zodat we morgen allemaal te gelijk gaar zijn als we vroeg op staan en ons om 08:00 te melden op fok?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we allemaal tot fokking laat opblijven zodat we morgen allemaal te gelijk gaar zijn als we vroeg op staan en ons om 08:00 te melden op fok?
Versquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:26 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
van die sinterklaas dingen? Zijn die oud of gewoon heel vroeg?
Ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK HOEF LEKKER NIET VROEG OP HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAAHAHAH
ohquote:
Waarom?!?!?!?!quote:
Aight.quote:
Bazenvoer hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
kruidnoten met chocolade als ik er aan denk huil ik al van genot.
Heb beloofd iets te doen voor iemand, nu spijt, vroeg opstaan sux.quote:
Ja, met jou ook?quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
Wie is er hier eigenlijk van plan om een leven te zoeken?
Gezocht, niet gevonden, nu niet meer zoeken, gr gr.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ja wel redelijkquote:
Nah teveel moeite en slecht slapen door vette hapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet de frituur aan !
Dit is mijn leven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dientje12 het volgende:
Geen moeite meer insteken word je moe vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezocht, niet gevonden, nu niet meer zoeken, gr gr.
Ik ook man, ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. School weer begonnen
.
Je hebt de finale gemist he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Freezen en mn andere favo fokkers in dit topic.
Brofist exclusief betasting omdat verdrietig.quote:
Mja, altijd te laat spijt krijgen van dit soort dingen. Eerst heel enthousiast: "Ja, tuurlijk", en dan ineens: "Fuck..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb beloofd iets te doen voor iemand, nu spijt, vroeg opstaan sux.
fixdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi favoriete fokker Freezen en andere fokkers in dit topic.
Ja man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Brofist exclusief betasting omdat verdrietig.
Ik had liever dat Owen had gewonnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, maar je print screen maakte veel goed.
Overmorgen en vrijdag, als t goed is. Maar nu alweer teringveel te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man.Morgen wel vrij though, wat jij?
Je hebt mijn steun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had liever dat Owen had gewonnenSteun de goofy surfers!! Wij hebben het niet makkelijk
Ja kut he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Overmorgen en vrijdag, als t goed is. Maar nu alweer teringveel te doen.
Wat gemeen om iemand vragen de gordijnen open te doen, je weet toch dat de buitenwereld heel gemeen is, straks kijken er nog mensen naar binnenquote:
Mijn basher.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:34 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Mijn excuses hoor maar wie ben jij?
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kut he.Gevoel alsof ik heel geen vakantie gehad heb zo dit dat.
GA weg, arghhhh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Muhahah witte poeder allessssss
Samen huilen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdetranen met tuiten gehuild.
Juistquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Een eigen basher? helemaal alleen voor jou? Nounou 't is me wat tegenwoordig op fok zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Media+by+SocialDrums
Had Eriksen z'n moeder mee, of wat?
Grote kansquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Media+by+SocialDrums
Had Eriksen z'n moeder mee, of wat?
Die hebben elkaar op het toilet gegeven.quote:
Hoe beviel de eerste schooldag? was het zwaar of heb je niet zoveel gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef Furdinand het volgende:
Gisteren eerste schooldag gehad en vandaag ben ik vrij
Rare homofantasieën heb jij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die hebben elkaar op het toilet gegeven.
Goed (: heb helemaal niks gedaan ;pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Hoe beviel de eerste schooldag? was het zwaar of heb je niet zoveel gedaan?
Er zit nu zo ongeveer niemand hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Met die achterlijke SC is de nachtbagger ook wel uitgestorven hè?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een reden waarom het UDOWU heet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wel als je zulke posts blijft maken jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Dit ziet er ook niet uit om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi. Beter dan die afgezakte broeken alles.
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het UDOWU heet.
Er mogen geen tieten gepost worden dus het sowieso al een dooie boel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Haha, tja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet uit om eerlijk te zijn.
Nee, dat strikje kan echt niet inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit ziet er ook niet uit om eerlijk te zijn.
Kern van waarheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het UDOWU heet.
Dan zou het in KPD een stuk drukker moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er mogen geen tieten gepost worden dus het sowieso al een dooie boel.
Maar ik zie ook geen bier, dat is toch niet ook verboden he? dan kunnen ze nachtbagger wel afschaffenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er mogen geen tieten gepost worden dus het sowieso al een dooie boel.
Sterkte met vroeg opstaan.quote:
Je vergeet dat de meeste fokkers die tieten posten rond de 15 zijn en dus niet in KPD mogen komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kern van waarheid.
[..]
Dan zou het in KPD een stuk drukker moeten zijn.
photoshopped.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
Een laatste screenshot voor jullie. Nu is het echt afgelopen
[ afbeelding ]
Kelly Slaterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu moet je augurken met slagroom eten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef aight1 het volgende:
Hoi maagkrampen ineens, ben ik nu zwanger?
watisdatmisikiets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nu moet je augurken met slagroom eten.
Torstein Horgmoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat steun jij de regular surfers dan?
sryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
Aight is voor de eerste keer ongesteldIk had dat op m'n 11e al
Haten op Torsteinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook een regularIK KOTS OP JULLIE!!
van die brede mannetjes met teveel zelfbruinerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:53 schreef Nectar het volgende:
WAT ZIJN GUIDOS VAN JERSEY SHORE? IK SNAP HET NEIT
Het is niks persoonlijksquote:
ASquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:56 schreef FreezePop het volgende:
En anonieme surfers, hoe denk je daar over Bob?
Ik ken wel wat mensen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nooonooonoo ik kan als ik dood ben ook slapen.
privenavigatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijksGewoon even andere voetje voor en hij krijgt de liefde die hij verdient.
[..]
AS
Daten voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nooonooonoo ik kan als ik dood ben ook slapen.
Ik zal 't em doorgeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijksGewoon even andere voetje voor en hij krijgt de liefde die hij verdient.
[..]
AS
Met iets van Italiaans bloed en lekker iets te kleine Ed Hardy shirtjes dragen en alles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
van die brede mannetjes met teveel zelfbruiner
Slaap lekker, niet jezelf in slaap huilen oké?quote:
Hij hoeft er nooit achter te komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik van Jan hou.Daarom.
xd dan als wakker naar Beatles museum ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je mag wel bij mij slapen lol xD![]()
en dan verder 'slapen'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd dan als wakker naar Beatles museum ja?
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, Jan laatst ook.So schattig.
Hihihi...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.
Penetratie neuken batsen karren wippenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.
Ja, geloof het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef Furdinand het volgende:
Ben je nou al jans vriendinnetje, KB?
Zo zijn mannen nu eenmaal. Gewoon een kwestie van accepteren.quote:
Dat ja. Gewoon gratis genot. Niets om moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Penetratie neuken batsen karren wippen
Boodschappen doen is geen optie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
vijf stroopwafels en een doos bonbons is het enige eten dat ik tot vrijdag in huis heb.
geen geld dus nee maarja mischien mijn lichaam verkopen voor eten of iets..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Boodschappen doen is geen optie.
Dat zou tof zijn.quote:
Nahh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Door je status op Facebook te veranderen duuuuuuuuh
ik heb ook nog een gaatje vrij babyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Bob wij zijn twee mannen hoe moet dat dan? tegeljk ?
Over op nachtkwaliteit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef Gridlok het volgende:
Komop jongens nu is het welletjes geweest, ophouden met deze bagger.
Ga bij vrienden eten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
geen geld dus nee maarja mischien mijn lichaam verkopen voor eten of iets..
Ik heb een sterke vrouwelijke kant. Lijkt mij dus geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Bob wij zijn twee mannen hoe moet dat dan? tegeljk ?
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Jan legaal zien alles.
Legaal wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Jan legaal zien alles.
[..]
Nahh.
succes ermeequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
vijf stroopwafels en een doos bonbons is het enige eten dat ik tot vrijdag in huis heb.
wiens kloon ben jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
ik heb ook nog een gaatje vrij baby
Dit nog moeten vragen.quote:
ik ben de enige echte, de ubermensch. een kkharde alien met kkharde shine die boven alles en iedereen staat.quote:
Fijne mensen dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over op nachtkwaliteit.
[..]
Ga bij vrienden eten.
[..]
Ik heb een sterke vrouwelijke kant. Lijkt mij dus geen enkel probleem.
[..]
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.
Beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.
Het wordt door sommige mensen niet geaccepteerd, maar illegaal absoluut niet.quote:
Zoiets dacht ik al. Ik voelde het paranormaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
ik ben de enige echte, de ubermensch. een kkharde alien met kkharde shine die boven alles en iedereen staat.
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Furdinand het volgende:
KB, je moet een dreigbrief sturen waarin je eist dat hij je vriendje word.. Of anders!!
Zo heb ik ook het hart van mijn vriendinnetje gewonnen
Het was ook niet echt serieus bedoeld, meer als grapje Bobje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt door sommige mensen niet geaccepteerd, maar illegaal absoluut niet.
hoi wil jij mijn vriendinnetje zijn.?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.
pls RTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hoi wil jij mijn vriendinnetje zijn.?
#ja #nee
Waarom corrigeer je hem niet? Je doet vreemd vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan we nu opeens grapjes maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was ook niet echt serieus bedoeld, meer als grapje Bobje.
Janquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Furdinand het volgende:
KB, je moet een dreigbrief sturen waarin je eist dat hij je vriendje word.. Of anders!!
Zo heb ik ook het hart van mijn vriendinnetje gewonnen
Like a charm. Maar het moet wel overtuigend zijn. Zeg dat je haar ouders gekidnapped hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lange dag gehad man, geen energie meer om mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom corrigeer je hem niet? Je doet vreemd vandaag.
[..]
Gaan we nu opeens grapjes maken?
Hallo Jan, mijn bestelling is kennelijk niet goed doorgekomen. Graag de volgende keer wel correct. Groetjes, Bob.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Janen ik
zijn een koppel
ok nu blij??
![]()
Hm, ik ben toch meer van de mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Like a charm. Maar het moet wel overtuigend zijn. Zeg dat je haar ouders gekidnapped hebt.
Ik van de vrouwen, heb jij daar een probleempje mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, ik ben toch meer van de mannen.
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bobquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo Jan, mijn bestelling is kennelijk niet goed doorgekomen. Graag de volgende keer wel correct. Groetjes, Bob.
Nee met Peter R. De Fucking Vries.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met Jan de Leeuw?
Hey JanPiraat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bob
Ik werd serieus gebeld en er werd naar Jan de Leeuw gevraagd. Zie ik eruit als een Jan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met Jan de Leeuw?
Hey ik wil niet verantwoordelijk zijn voor je slaaptekort hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
JanPiraat, en ik wou net naar bed gaan
Hey negeer me niet stomme joodquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey ik wil niet verantwoordelijk zijn voor je slaaptekort hoor
Doet u ook flamberen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bob
Oooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, ik ben toch meer van de mannen.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd serieus gebeld en er werd naar Jan de Leeuw gevraagd. Zie ik eruit als een Jan?
dat is niet erg hoor ik heb toch vakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey ik wil niet verantwoordelijk zijn voor je slaaptekort hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |