Like a charm. Maar het moet wel overtuigend zijn. Zeg dat je haar ouders gekidnapped hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.
Lange dag gehad man, geen energie meer om mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom corrigeer je hem niet? Je doet vreemd vandaag.
[..]
Gaan we nu opeens grapjes maken?
Hallo Jan, mijn bestelling is kennelijk niet goed doorgekomen. Graag de volgende keer wel correct. Groetjes, Bob.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Janen ik
zijn een koppel
ok nu blij??
![]()
Hm, ik ben toch meer van de mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Like a charm. Maar het moet wel overtuigend zijn. Zeg dat je haar ouders gekidnapped hebt.
Ik van de vrouwen, heb jij daar een probleempje mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, ik ben toch meer van de mannen.
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bobquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo Jan, mijn bestelling is kennelijk niet goed doorgekomen. Graag de volgende keer wel correct. Groetjes, Bob.
Nee met Peter R. De Fucking Vries.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met Jan de Leeuw?
Hey JanPiraat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bob
Ik werd serieus gebeld en er werd naar Jan de Leeuw gevraagd. Zie ik eruit als een Jan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo? Spreek ik met Jan de Leeuw?
Hey ik wil niet verantwoordelijk zijn voor je slaaptekort hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
JanPiraat, en ik wou net naar bed gaan
Hey negeer me niet stomme joodquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey ik wil niet verantwoordelijk zijn voor je slaaptekort hoor
Doet u ook flamberen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Excuses voor het ongemak maar wij leveren alleen pizza's en geen hamburgers mijnheer bob
Oooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hm, ik ben toch meer van de mannen.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd serieus gebeld en er werd naar Jan de Leeuw gevraagd. Zie ik eruit als een Jan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |