Dat zou tof zijn.quote:
Nahh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Door je status op Facebook te veranderen duuuuuuuuh
ik heb ook nog een gaatje vrij babyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Bob wij zijn twee mannen hoe moet dat dan? tegeljk ?
Over op nachtkwaliteit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef Gridlok het volgende:
Komop jongens nu is het welletjes geweest, ophouden met deze bagger.
Ga bij vrienden eten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
geen geld dus nee maarja mischien mijn lichaam verkopen voor eten of iets..
Ik heb een sterke vrouwelijke kant. Lijkt mij dus geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Bob wij zijn twee mannen hoe moet dat dan? tegeljk ?
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Jan legaal zien alles.
Legaal wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.Jan legaal zien alles.
[..]
Nahh.
succes ermeequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
vijf stroopwafels en een doos bonbons is het enige eten dat ik tot vrijdag in huis heb.
wiens kloon ben jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
ik heb ook nog een gaatje vrij baby
Dit nog moeten vragen.quote:
ik ben de enige echte, de ubermensch. een kkharde alien met kkharde shine die boven alles en iedereen staat.quote:
Fijne mensen dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over op nachtkwaliteit.
[..]
Ga bij vrienden eten.
[..]
Ik heb een sterke vrouwelijke kant. Lijkt mij dus geen enkel probleem.
[..]
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.
Beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het illegaal is om Jan te zien. Je neemt de slechte gewoontes over.
Het wordt door sommige mensen niet geaccepteerd, maar illegaal absoluut niet.quote:
Zoiets dacht ik al. Ik voelde het paranormaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
[..]
ik ben de enige echte, de ubermensch. een kkharde alien met kkharde shine die boven alles en iedereen staat.
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Furdinand het volgende:
KB, je moet een dreigbrief sturen waarin je eist dat hij je vriendje word.. Of anders!!
Zo heb ik ook het hart van mijn vriendinnetje gewonnen
Het was ook niet echt serieus bedoeld, meer als grapje Bobje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt door sommige mensen niet geaccepteerd, maar illegaal absoluut niet.
hoi wil jij mijn vriendinnetje zijn.?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.
pls RTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
hoi wil jij mijn vriendinnetje zijn.?
#ja #nee
Waarom corrigeer je hem niet? Je doet vreemd vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt dat zo tegenwoordig? Meteen uitproberen.
Gaan we nu opeens grapjes maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was ook niet echt serieus bedoeld, meer als grapje Bobje.
Janquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Furdinand het volgende:
KB, je moet een dreigbrief sturen waarin je eist dat hij je vriendje word.. Of anders!!
Zo heb ik ook het hart van mijn vriendinnetje gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |