Hij hoeft er nooit achter te komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik van Jan hou.Daarom.
xd dan als wakker naar Beatles museum ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je mag wel bij mij slapen lol xD![]()
en dan verder 'slapen'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd dan als wakker naar Beatles museum ja?
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, Jan laatst ook.So schattig.
Hihihi...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.
Penetratie neuken batsen karren wippenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen schijnen er inderdaad eerder mee te komen. Al is het vaak om andere redenen.
Ja, geloof het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:04 schreef Furdinand het volgende:
Ben je nou al jans vriendinnetje, KB?
Zo zijn mannen nu eenmaal. Gewoon een kwestie van accepteren.quote:
Dat ja. Gewoon gratis genot. Niets om moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Penetratie neuken batsen karren wippen
Boodschappen doen is geen optie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef TheThinWhiteDuke. het volgende:
vijf stroopwafels en een doos bonbons is het enige eten dat ik tot vrijdag in huis heb.
geen geld dus nee maarja mischien mijn lichaam verkopen voor eten of iets..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Boodschappen doen is geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |