Waar heb je het over??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Iedereen is natuurlijk de finale aan het kijken
Owen Wright - Kelly Slater
Goede TS wel.
Stukje voorbereiding erbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
moet morgen weer naar school dus daarom zit ik hier nu
Goede tijden komen altijd back aroundquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Hatsekiedee het volgende:
toch zijn dit niet dezelfde mensen als de nachtbaggers van een paar maanden geleden
Beste TS?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Iedereen is natuurlijk de finale aan het kijken
Owen Wright - Kelly Slater
Goede TS wel.
HappyBob jou ken ik nog welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TS heeft een schitterende persoonlijkheid.
Dat zeggen vrouwen ook altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TS heeft een schitterende persoonlijkheid.
Beste user.quote:
Ik herken jou zeker nog wel. Die UI staat op mijn netvlies gebrandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HappyBob jou ken ik nog welmij ben je vast weer vergeten net als vorige keer maar das niet erg hoor
Ik zeg dit enkel omdat ik niet weet hoe je eruit ziet. Maar sowieso is persoonlijkheid erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen ook altijd tegen mij.
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg dit enkel omdat ik niet weet hoe je eruit ziet. Maar sowieso is persoonlijkheid erg belangrijk.
hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.
Tegen het lot valt niet te vechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Misschien zien we elkaar ooit.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen het lot valt niet te vechten.
quote:
quote:
QsFTWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Nectar het volgende:
testicels met kip en soep en erwtrn is lekker hoor egt waar
Ligt eraan met welke sausquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Nectar het volgende:
testicels met kip en soep en erwtrn is lekker hoor egt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |