Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe weet die journalist dat deze voor een PINAUTOMAAT bestemd was?
Ik werkte dagelijks met deze dingen, heb echt wel enig besef hoe de bancaire wereld en geldvervoerbusiness in elkaar zit. Een journalist denk ik niet echt, en dit soort info wordt ook echt niet zomaar verstrekt.
Tenminste, voor mij is het geen probleem daar ik er nu niet meer werk.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk nogal wat vakkennis, zal je baas blij mee zijn dat je dit soort info met de hele wereld deelt.
Of gewoon maar wat opgekalkt? Klinkt logischer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen idee
Ik werk er al twee jaar niet meer, maar haal het wel weg...quote:
Mee eens......en dat gezeik over onze belastingcenten.....daar zal dit niets in veranderen hoor! En wat willen ze doen ze hebben mijn nummerplaat.......wie hoort bij welke auto, hoeveel heeft iedereen gepakt, als ik het teruggeef wie zegt dan dat ik alles teruggeef, het eerste half uur was er geen politie of wat dan ook aanwezig, succes om de daders te achterhalen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Red_85 het volgende:
Ik zou helemaal niets teruggeven. Fuck it. Auto aan de kant zetten, graaien en laden met die handel.
De staat pakt het wel weer terug van me in de vorm van belasting en accijns, of belasting over accijns.
Dan ben ik maar een keer de gelukkige.
Vindersloon bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
Volladen en teruggeven.
Maar wellicht dat ik hier en daar een briefje achter zou houden!![]()
![]()
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=232582#Vindersloonquote:Vindersloon
De vinder heeft in principe recht op een naar omstandigheden redelijk vindersloon. Wat een redelijk vindersloon is hangt af van de omstandigheden, vinder en verliezer moeten daar samen uitkomen. Uit de rechtspraak blijkt dat er niet altijd recht op vindersloon bestaat. In praktijk wordt vaak volstaan met een cadeaubon, een bloemetje of een bescheiden beloning in geld, maximaal tien procent van de waarde van het gevonden voorwerp.
Als de eigenaar het vindersloon niet wil betalen moet de vinder het gevonden voorwerp toch aan de eigenaar teruggeven. Hij kan zijn beloning dan via een gerechtelijke procedure opeisen. De kosten van die procedure zijn bijna altijd hoger dan het vindersloon.
Ik heb ooit iets waardevols gevonden. Had geen fiets en moest het naar de stad brengen van de politie. Ze wilden het niet ophalen. Ik heb toen gezegd dat ik het weer netjes terug zou leggen op de plaats waar ik het gevonden heb (ook gedaan) Ga er echt geen zes euro en een paar uur van mijn tijd aan besteden..overstappen...wachten op politiebureau etc.quote:De vinder moet zich zelf binnen een maand na het verstrijken van de bewaartermijn van een jaar melden bij het depot Gevonden Voorwerpen. Hij krijgt geen herinnering voor het verstrijken van de bewaartermijn. De vinder moet bij het afhalen een identiteitsbewijs tonen, en de brief waaruit blijkt dat hij het voorwerp aan de gemeente in bewaring heeft gegeven.
Jaja je hebt nu wel vaak genoeg geroepen in dit topic dat je een triest persoon bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Ivotje het volgende:
Nou in dat geval wist ik het wel.......stel je hebt 5000 eurie in de pocket, je meldt jezelf met 500 eurie, case closed!!
PM maar, dan leg ik het wel uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef amaranta het volgende:
He helpmefok, ik zat net terug te lezen
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen hier die zeggen dat ze het terug zouden geven.Yeah right.
Als er 2 biljetten van 500 euro liggen dan neem je die echt wel mee.
Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.
Ik steel niet en ja dat weet ik zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.
Zoals ik zeg, je kent jezelf niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik steel niet en ja dat weet ik zeker..
Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.
Hoezo zit ik op mijn werk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker?.
Jij vergist je denk ik toch sterk. Ik heb in een situatie gezeten waarin ik ongeveer drie ton had mee kunnen nemen zonder dat dit ooit aan het licht had kunnen komen. Als student zijnde was dit absoluut welkom geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Maar sommige mensen hebben nog steeds respect voor andermans eigendommen.
Respect voor de eigendommen van de bank.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
Mooi staaltje aannames allemaal hoor. Past prima in het beeld dat ik van je heb iig! Nee hoor, heb gewoon werk. Al een jaar of 20.quote:
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun Zij hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun zij maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
Jawel hoor, pas maar op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
En dat maakt het dan 'minder' diefstalquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, het is natuurlijk diefstal. Maar denk niet dat de banken de laatste jaren veel goodwill hebben opgebouwd waardoor mensen gaan denken, kom ik geef het terug.
Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijk. Wie gaat dat uiteindelijk betalen, denk je?
Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dat maakt het dan 'minder' diefstal
M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.
"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...
Vooral de aanname dat 'iedereen dat toch doet' ook altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"
Nee, figuurquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
I see what you did there!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, figuur![]()
Dat jij (en alle andere Tokkies ook niet) niet begrijpt dat iedereen dit feitelijk betaalt en dat dat jou als 'vinder' zogenaamd belangrijker maakt dan alle andere, omdat jij je daar mee verrijkt (even afgezien van het hele diefstal-verhaal) is al sneu genoeg.
Wat een volk
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!
Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!
Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
Ga gewoon nog even doorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst. Van het volk dat dwars door deuren van discotheken schiet of mensen op de snelweg met een honkbalknuppel bewerkt omdat een inhaalmanouvre hun niet aanstond. Doodeng.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic!
Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.quote:
Waar doe jij dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst.
Ík heb geen notes 'geschreven' hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar doe jij dat dan?O wacht, het is precies omgekeerd. Nerd.
Heel erg juist van je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ík heb geen notes 'geschreven' hoor![]()
Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.quote:Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijs
Ontzettende faalhaas dat je bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.
Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden.quote:
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden.Onthoud het maar goed, slappe zak.
Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.
Die is al leeggejatquote:
Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.
Echt te mooi ditquote:
Wat? Je moeder? Ja, chlamydia is een teef.quote:
Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Renesite het volgende:
Ik zou niet stil gaan staan... maar indien mogelijk denk ik toch houden. Ben een student, doe even simpel! Als ik daar maar eens mijn collegegeld of studieboeken van kon betalen
!!
Maar als ik het later prima heb zou ik het denk ik wel teruggeven.
Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.
Later wanneer je het (waarschijnlijk net zoals nu) prima hebt: "de hypotheek/huur moet ook betaald worden", "tsja, pas wanneer ik die mega flatscreen, die ik al een tijd wilde hebben, heb aangeschaft is mijn leven prima en raap ik geen geld meer op", etc.
Moet jij zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.
Denken dat je wel even weet hoe alles in elkaar steekt in het leven
Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen neequote:
Ik lees hetquote:
Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen nee
Wat dacht je, ik kom ook nog ff trollen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jarno weet niks meer te zeggen. Jammer weer zulke users die een goede discussie laten dood bloeden. Zogenaamd perfect mannetje.
Owja en HyperViper x 100.![]()
Ook daarom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.
Ook lekker vergelijkbaar deze uitsprakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggen. Even bepalen voor een ander hoe ie denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |