abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101327026
Ik zou helemaal niets teruggeven. Fuck it. Auto aan de kant zetten, graaien en laden met die handel.
De staat pakt het wel weer terug van me in de vorm van belasting en accijns, of belasting over accijns.

Dan ben ik maar een keer de gelukkige.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_101327060
Maar weggehaald wegens iedereen die ':')''et

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 12:46:24 ]
pi_101327070
Maar weggehaald wegens iedereen die ':')''et

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 12:46:32 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:43:45 #104
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101327088
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En hoe weet die journalist dat deze voor een PINAUTOMAAT bestemd was?

Ik werkte dagelijks met deze dingen, heb echt wel enig besef hoe de bancaire wereld en geldvervoerbusiness in elkaar zit. Een journalist denk ik niet echt, en dit soort info wordt ook echt niet zomaar verstrekt.

Tenminste, voor mij is het geen probleem daar ik er nu niet meer werk. :D
Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen idee
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:01 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101327096
En zijn er al fokkers richting Maastricht gereden? Kun je misschien je tank weer vullen haha.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:25 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101327107
Op rtl7 nieuws is er vooralsnog niks over gezegd.
pi_101327112
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt kennelijk nogal wat vakkennis, zal je baas blij mee zijn dat je dit soort info met de hele wereld deelt.
Dit.
Goed bezig. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_101327137
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:43 schreef Darklight het volgende:

[..]

Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen idee
Of gewoon maar wat opgekalkt? Klinkt logischer.

quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dit.
Goed bezig. :')
Ik werk er al twee jaar niet meer, maar haal het wel weg...
pi_101327155
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Red_85 het volgende:
Ik zou helemaal niets teruggeven. Fuck it. Auto aan de kant zetten, graaien en laden met die handel.
De staat pakt het wel weer terug van me in de vorm van belasting en accijns, of belasting over accijns.

Dan ben ik maar een keer de gelukkige.
Mee eens......en dat gezeik over onze belastingcenten.....daar zal dit niets in veranderen hoor! En wat willen ze doen ze hebben mijn nummerplaat.......wie hoort bij welke auto, hoeveel heeft iedereen gepakt, als ik het teruggeef wie zegt dan dat ik alles teruggeef, het eerste half uur was er geen politie of wat dan ook aanwezig, succes om de daders te achterhalen....

*....jammer dat ik vanmorgen geen afspraak had die kant op!
...
pi_101327235
Wat een bloedpaupers hier. :'). En daar ook, dus. Idd een flinterdun laagje beschaving... En maar tetteren over orde, tucht en aanpakken :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:48:34 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101327237
He helpmefok, ik zat net terug te lezen :(
pi_101327287
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
Volladen en teruggeven.

Maar wellicht dat ik hier en daar een briefje achter zou houden! O+ :o :@
Vindersloon bedoel je?
Ahum
quote:
Vindersloon

De vinder heeft in principe recht op een naar omstandigheden redelijk vindersloon. Wat een redelijk vindersloon is hangt af van de omstandigheden, vinder en verliezer moeten daar samen uitkomen. Uit de rechtspraak blijkt dat er niet altijd recht op vindersloon bestaat. In praktijk wordt vaak volstaan met een cadeaubon, een bloemetje of een bescheiden beloning in geld, maximaal tien procent van de waarde van het gevonden voorwerp.

Als de eigenaar het vindersloon niet wil betalen moet de vinder het gevonden voorwerp toch aan de eigenaar teruggeven. Hij kan zijn beloning dan via een gerechtelijke procedure opeisen. De kosten van die procedure zijn bijna altijd hoger dan het vindersloon.
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=232582#Vindersloon

Maar wacht!
quote:
De vinder moet zich zelf binnen een maand na het verstrijken van de bewaartermijn van een jaar melden bij het depot Gevonden Voorwerpen. Hij krijgt geen herinnering voor het verstrijken van de bewaartermijn. De vinder moet bij het afhalen een identiteitsbewijs tonen, en de brief waaruit blijkt dat hij het voorwerp aan de gemeente in bewaring heeft gegeven.
Ik heb ooit iets waardevols gevonden. Had geen fiets en moest het naar de stad brengen van de politie. Ze wilden het niet ophalen. Ik heb toen gezegd dat ik het weer netjes terug zou leggen op de plaats waar ik het gevonden heb (ook gedaan) Ga er echt geen zes euro en een paar uur van mijn tijd aan besteden..overstappen...wachten op politiebureau etc.

Ik zou er niet voor stoppen. Uiteraard zou ik wel stoppen en filmen wanneer andere mensen zouden graaien en ermee wegreden. Leuk filmpje voor FOK! :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_101327363
Nou in dat geval wist ik het wel.......stel je hebt 5000 eurie in de pocket, je meldt jezelf met 500 eurie, case closed!!
...
pi_101327418
Dit soort volk zou je nou eens wél recht in de knietjes moeten schieten. Maar dan zie je ze niet he!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_101327827
Tyfuslui.

Schaamteloze Tokkies.
pi_101327978
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Ivotje het volgende:
Nou in dat geval wist ik het wel.......stel je hebt 5000 eurie in de pocket, je meldt jezelf met 500 eurie, case closed!!
Jaja je hebt nu wel vaak genoeg geroepen in dit topic dat je een triest persoon bent.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_101328273
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef amaranta het volgende:
He helpmefok, ik zat net terug te lezen :(
PM maar, dan leg ik het wel uit. ;)
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:38:26 #118
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101328666
Ah fuck zeg, gevalletje, verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats, van mij uit gezien dan }:|
pi_101328749
Mensen hier die zeggen dat ze het terug zouden geven. :') Yeah right.

Als er 2 biljetten van 500 euro liggen dan neem je die echt wel mee. :')
If not now, then when.
pi_101328788
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen hier die zeggen dat ze het terug zouden geven. :') Yeah right.

Als er 2 biljetten van 500 euro liggen dan neem je die echt wel mee. :')
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.
pi_101328956
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht. :)
If not now, then when.
pi_101328985
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik steel niet en ja dat weet ik zeker. :).
pi_101328996
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik steel niet en ja dat weet ik zeker. :).
Zoals ik zeg, je kent jezelf niet.
If not now, then when.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:47:56 #124
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101329000
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker? :').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_101329095
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Staal het volgende:

[..]

Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker? :').
Hoezo zit ik op mijn werk?
pi_101329147
quote:

[..]

Jij vergist je denk ik toch sterk. Ik heb in een situatie gezeten waarin ik ongeveer drie ton had mee kunnen nemen zonder dat dit ooit aan het licht had kunnen komen. Als student zijnde was dit absoluut welkom geweest.

Maar sommige mensen hebben nog steeds respect voor andermans eigendommen.
pi_101329191
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Helpmefok het volgende:

Maar sommige mensen hebben nog steeds respect voor andermans eigendommen.
Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...
pi_101329196
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoezo zit ik op mijn werk?
Oh, je hebt een uitkering.
If not now, then when.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:53:54 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101329215
Zie ze graaien dan dat stelletje klaplopers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_101329231
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...
Respect voor de eigendommen van de bank. :') Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
If not now, then when.
pi_101329267
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Respect voor de eigendommen van de bank. :') Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
:')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_101329276
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oh, je hebt een uitkering.
Mooi staaltje aannames allemaal hoor. Past prima in het beeld dat ik van je heb iig! Nee hoor, heb gewoon werk. Al een jaar of 20.
pi_101329413
Kan eigenlijk niet begrijpen hoe zoiets mogelijk is. Dat zit toch lijkt mij in een kluis in een dichte auto?
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:00:59 #134
8898 Darklight
pi_101329485
De deur vloog open, koffertje op de snelweg, en daarna reed er nog een auto overheen
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:01:28 #135
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_101329504
quote:

[..]

:'(
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:03:10 #136
8898 Darklight
pi_101329553
quote:

[..]

Respect voor de eigendommen van de bank. :') Hun Zij hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun zij maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
pi_101329554
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
pi_101329586
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
Jawel hoor, pas maar op. :') Ze hebben spionage vliegtuigen boven Nederland vliegen die jou elke stap volgen. :o
If not now, then when.
pi_101329588
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
En dat maakt het dan 'minder' diefstal :?
pi_101329607
Tja, het is natuurlijk diefstal. Maar denk niet dat de banken de laatste jaren veel goodwill hebben opgebouwd waardoor mensen gaan denken, kom ik geef het terug.
pi_101329666
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, het is natuurlijk diefstal. Maar denk niet dat de banken de laatste jaren veel goodwill hebben opgebouwd waardoor mensen gaan denken, kom ik geef het terug.
Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijk :'). Wie gaat dat uiteindelijk betalen, denk je?
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:07:03 #142
8898 Darklight
pi_101329669
Het is wel gefilmd, maar is natuurlijk nooit te achterhalen hoeveel geld die personen hebben gejat
pi_101329710
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijk :'). Wie gaat dat uiteindelijk betalen, denk je?
Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.
pi_101329721
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

En dat maakt het dan 'minder' diefstal :?
Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.
pi_101329738
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.
M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...
pi_101329807
En toch vind ik het gewoon diefstal. Als je ergens op straat een tientje vindt, dan is het een ander verhaal. Maar wanneer je zulke hoeveelheden geld vindt, weet je dat het niet klopt.
pi_101329812
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.
"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"
pi_101329832
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
pi_101329898
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"
Vooral de aanname dat 'iedereen dat toch doet' ook altijd :').
pi_101329901
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
Nee, figuur :D

Dat jij (en alle andere Tokkies ook niet) niet begrijpt dat iedereen dit feitelijk betaalt en dat dat jou als 'vinder' zogenaamd belangrijker maakt dan alle andere, omdat jij je daar mee verrijkt (even afgezien van het hele diefstal-verhaal) is al sneu genoeg. (mwoa... vooral niet zo slim, zeg maar...)

Wat een volk :')
pi_101329907
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

I see what you did there!
pi_101329962
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, figuur :D

Dat jij (en alle andere Tokkies ook niet) niet begrijpt dat iedereen dit feitelijk betaalt en dat dat jou als 'vinder' zogenaamd belangrijker maakt dan alle andere, omdat jij je daar mee verrijkt (even afgezien van het hele diefstal-verhaal) is al sneu genoeg.

Wat een volk :')
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:45:40 ]
pi_101329969
Weet je, ik zou het nog snappen als je op straat een tientje vind, geen zin hebt in gezoek en gedoe en het gewoon in je zak steekt. Soit. Maar bewust je auto stilzetten met alle gevaren van dien en profiteren van de fout van iemand anders en gaan graaien, ten overstaan van alles en iedereen... werkelijk.... :').
pi_101329988
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:49:34 ]
pi_101330008
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
pi_101330009
Voel die liefde O+

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:49:46 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:20:00 #157
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_101330021
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic! :')
pi_101330030
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Voel die liefde O+
Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:49:52 ]
pi_101330035
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
:D.

Ah toe doe er nog eens 1? Ah toe??

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:49:55 ]
pi_101330039
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Ga gewoon nog even door :) :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:49:58 ]
pi_101330065
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic! :')
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst. Van het volk dat dwars door deuren van discotheken schiet of mensen op de snelweg met een honkbalknuppel bewerkt omdat een inhaalmanouvre hun niet aanstond. Doodeng.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:01 ]
pi_101330072
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ga gewoon nog even door :) :*
Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:06 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:21:58 #163
8898 Darklight
pi_101330077

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:07 ]
pi_101330088
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst.
Waar doe jij dat dan? :D O wacht, het is precies omgekeerd. Nerd.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:09 ]
pi_101330090
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.
Ík heb geen notes 'geschreven' hoor :) O+

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:11 ]
pi_101330098
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waar doe jij dat dan? :D O wacht, het is precies omgekeerd. Nerd.
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:14 ]
pi_101330105
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ík heb geen notes 'geschreven' hoor :) O+
Heel erg juist van je.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:22 ]
pi_101330134
quote:
8s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.
Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:23 ]
pi_101330149
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:26 ]
pi_101330184
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

quote:
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijs
Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:50:31 ]
pi_101330218
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.
Ontzettende faalhaas dat je bent.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:53:48 ]
pi_101330247
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ontzettende faalhaas dat je bent.
Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden. :) Onthoud het maar goed, slappe zak.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:53:54 ]
pi_101330255
"Zo! Die zit!"

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:53:55 ]
pi_101330256
Zouden die mensen die camera's niet gezien hebben dan? :o

Maar wat een lucky bastards... Ik zou hetzelfde gedaan hebben, maar dan wel een groot deel teruggeven en een klein deel in eigen zak steken als "dank" voor de hulp die ik ze gegeven heb met oprapen. Dan valt het wat minder op... ;) :@
pi_101330262
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden. :) Onthoud het maar goed, slappe zak.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:53:58 ]
pi_101330279
quote:
8s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:00 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:29:23 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101330289
Maargoed, terug naar de geldkoffer.
pi_101330302
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef amaranta het volgende:
Die is al leeggejat ;(
pi_101330308
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.
Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:05 ]
pi_101330316
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef Five_Horizons het volgende:
"Zo! Die zit!"
Echt te mooi dit :D. Wat een vent :D.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:11 ]
pi_101330341
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Echt te mooi dit :D. Wat een vent :D.
Je voelt het nog he? :D

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:12 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:31:08 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101330349
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef amaranta het volgende:
Ik zou gewoon 200 euro pakken en zo het hele gedoe met de traplift enzo vergeten. :P
pi_101330355
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je voelt het nog he? :D
Wat? Je moeder? Ja, chlamydia is een teef.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:18 ]
pi_101330381
Dit topic is ook al weer verneukt zo te zien. :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:19 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:42:23 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101330701
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Renesite het volgende:
Ik zou niet stil gaan staan... maar indien mogelijk denk ik toch houden. Ben een student, doe even simpel :') ! Als ik daar maar eens mijn collegegeld of studieboeken van kon betalen :o !!

Maar als ik het later prima heb zou ik het denk ik wel teruggeven.
Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.

Later wanneer je het (waarschijnlijk net zoals nu) prima hebt: "de hypotheek/huur moet ook betaald worden", "tsja, pas wanneer ik die mega flatscreen, die ik al een tijd wilde hebben, heb aangeschaft is mijn leven prima en raap ik geen geld meer op", etc.
Krekker is de bom!
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:44:59 #186
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101330784
Ik heb een reltopic geopend _O_

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:21 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:47:33 #187
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101330872
quote:

[..]

Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.

Denken dat je wel even weet hoe alles in elkaar steekt in het leven :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:30 ]
Krekker is de bom!
pi_101331584
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:42 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.

Later wanneer je het (waarschijnlijk net zoals nu) prima hebt: "de hypotheek/huur moet ook betaald worden", "tsja, pas wanneer ik die mega flatscreen, die ik al een tijd wilde hebben, heb aangeschaft is mijn leven prima en raap ik geen geld meer op", etc.
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.

Denken dat je wel even weet hoe alles in elkaar steekt in het leven :')
Moet jij zeggen :'). Even bepalen voor een ander hoe ie denkt.
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:31:57 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101332218
Maar ontopic: Houden, ik kan het vast beter besteden dan de eigenaar *)
The truth was in here.
pi_101332775
Elk briefje is 50 bier. 50 bier is 2 avonden stappen. Ik zie daar genoeg geld om mijn hele studententijd te kunnen stappen
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:48:31 #191
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_101332785
Waarom was ik daar niet.
pi_101332972
Kijk die Jarno schelden dan :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:46 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:54:13 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101333035
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Kijk die Jarno schelden dan :')
Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen nee :P

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 29-08-2011 16:54:49 ]
The truth was in here.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 16:06:44 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101333564
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:44 schreef TNA het volgende:
Ik heb een reltopic geopend _O_
Ik lees het :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 16:13:20 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101333842
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen nee :P
Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_101333923
Jarno weet niks meer te zeggen. Jammer weer zulke users die een goede discussie laten dood bloeden. Zogenaamd perfect mannetje.

Owja en HyperViper x 100. _O_
If not now, then when.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 16:24:20 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101334250
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jarno weet niks meer te zeggen. Jammer weer zulke users die een goede discussie laten dood bloeden. Zogenaamd perfect mannetje.

Owja en HyperViper x 100. _O_
Wat dacht je, ik kom ook nog ff trollen? :')

maandag 29 augustus 2011 @ 16:25:02 #198
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101334269
-Kijk mama, papa is op tv.....

-Mijn papa was gisteren op tv bij het journaal

-Hee is dat Nel niet die daar aan het rapen is?
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:25:46 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101334294
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.
Ook daarom.
The truth was in here.
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:32:13 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101334530
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Moet jij zeggen :'). Even bepalen voor een ander hoe ie denkt.
Ook lekker vergelijkbaar deze uitspraken :')

Mijn uitspraken zijn een extrapolatie van de door de user vermelde denkwijze.

Fictief voorbeeld:
Uitspraak: "Als ik mij gekwetst voel word ik aggressief en sla ik altijd alles en iedereen op mij heen, inclusief mijn huidige vriendin. Maar als ik later de ware gevonden heb zal ik haar niet slaan."

Extrapolatie op basis van deze uitspraak: "Ook wanneer je de ware hebt gevonden zul je haar, wanneer je dit gedrag blijft behouden, waarschijnlijk slaan, omdat je je ook dan wel eens gekwetst kunt voelen".

Uiteraard hoeft zo'n extrapolatie niet met 100% zeker te kloppen. Maar het is in ieder geval gebaseerd op een uitspraak/aangetoonde denkewijze/houding van de user in kwestie.

De uitspraak van Yuri_Boyka daarentegen, is totaal nergens op gebaseerd.

Fictief voorbeeld: "Zelfs wanneer ik boos ben sla ik mijn vriendin niet"
Reactie (mogelijk gebaseerd op het onvermogen van de ander te beseffen dat niet elk mens hetzelfde is): "Onzin, elke man slaat zijn vriendin wel eens wanneer hij echt SUPER boos is."

Snap je het verschil nu?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')