I see what you did there!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, figuur![]()
Dat jij (en alle andere Tokkies ook niet) niet begrijpt dat iedereen dit feitelijk betaalt en dat dat jou als 'vinder' zogenaamd belangrijker maakt dan alle andere, omdat jij je daar mee verrijkt (even afgezien van het hele diefstal-verhaal) is al sneu genoeg.
Wat een volk
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek. Ik stel dat de mensen niet verantwoordelijk zijn voor wat de banken doen, daarvoor zijn zij ook niet verantwoordelijk voor het feit dat "iedereen" volgens jou meebetaald. Als dat al het geval zou zijn. Volgende keer eens iets beter lezen, arrogant misbaksel.
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!
Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog wat kankers tegenaan gooien, hou je vooral niet in, Henk!
Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
Ga gewoon nog even doorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wel fijn dat je mijn woorden en je plaats erkent. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst. Van het volk dat dwars door deuren van discotheken schiet of mensen op de snelweg met een honkbalknuppel bewerkt omdat een inhaalmanouvre hun niet aanstond. Doodeng.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kreeg ook net een dm van een user met de nodige kankers erin. Maakt een hoop los, dit topic!
Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.quote:
Waar doe jij dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijst.
Ík heb geen notes 'geschreven' hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lekker notes aan het schrijven? Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar doe jij dat dan?O wacht, het is precies omgekeerd. Nerd.
Heel erg juist van je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ík heb geen notes 'geschreven' hoor![]()
Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Papegaaien, geen inhoudelijk bericht, geen argumenten; knul kruip de speelhoek weer in. ONZ is verder op.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien moet je inhoudelijk op mijn post ingaan of je droevige snavel dichthouden? Of heeft je pindabrein niet het vermogen om er een argument eruit te persen?
Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.quote:Ja altijd confronterend, als je mensen als HyperViper op hun geestelijke tekortkomingen wijs
Ontzettende faalhaas dat je bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Ga je die confrontatie nog etaleren? Of geef je nu gewoon subtiel toe dat je niet opgewassen bent tegen mij? Je gestuntel en steeds kinderachtiger wordende reacties bevestigen dit. Kom maar op met die confrontatie.
Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden.quote:
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen confrontatie dus? Sla jij even een modderfiguur zeg. Dit moet pijnlijk voor je zijn, zo op je onkunde gewezen worden.Onthoud het maar goed, slappe zak.
Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laat dat arrogante toontje maar achterwegen debiel. Jij kan blijkbaar niet fatsoenlijk begrijpend lezen, met je veel te grote rotbek.
Die is al leeggejatquote:
Kleinzielig mannetje dat je bent. Je moet toch wat als je beperkt wordt een inhoudelijke discussie te voeren door jouw eigen intellect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een witte vlag. Prima. Heb jij jezelf even overschat.
Echt te mooi ditquote:
Wat? Je moeder? Ja, chlamydia is een teef.quote:
Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Renesite het volgende:
Ik zou niet stil gaan staan... maar indien mogelijk denk ik toch houden. Ben een student, doe even simpel! Als ik daar maar eens mijn collegegeld of studieboeken van kon betalen
!!
Maar als ik het later prima heb zou ik het denk ik wel teruggeven.
Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet dus. Mensen die denken zoals jij vinden altijd wel een reden om het geld te houden.
Later wanneer je het (waarschijnlijk net zoals nu) prima hebt: "de hypotheek/huur moet ook betaald worden", "tsja, pas wanneer ik die mega flatscreen, die ik al een tijd wilde hebben, heb aangeschaft is mijn leven prima en raap ik geen geld meer op", etc.
Moet jij zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tering wat ben jij EXTREEM simpel en bekrompen. Te triest voor woorden gewoon.
Denken dat je wel even weet hoe alles in elkaar steekt in het leven
Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen neequote:
Ik lees hetquote:
Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat modden hier en daar zou geen overbodige luxe wezen nee
Wat dacht je, ik kom ook nog ff trollen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jarno weet niks meer te zeggen. Jammer weer zulke users die een goede discussie laten dood bloeden. Zogenaamd perfect mannetje.
Owja en HyperViper x 100.![]()
Ook daarom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, HyperVyper kan er ook wat van.
Ook lekker vergelijkbaar deze uitsprakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggen. Even bepalen voor een ander hoe ie denkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |