Weet je nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik wel weten hoe ik zou reageren. Ik heb namelijk tijdens mijn opvoeding meegekregen dat je niet mag stelen.
Ik zou ook weer niet als een brave Hendrik zoveel mogelijk briefjes oprapen en die met een stralend gezicht aan de chauffeur teruggeven. Ik bedoel, het is zijn probleem en ik ga dat niet tot het mijne maken. Dus het simpelste zou denk ik zijn om gewoon mijn weg te vervolgen.
Ik ook, maar het is bekend dat mensen anders reageren in situaties die '' indruk '' makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel een beetje wat voor persoon ik ben.
Ik geloof best dat mensen anders kunnen reageren dan ze denken, maar dat jij mensen beter denkt te kennen dan zij zichzelf kennen gaat me te ver, hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:22 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is bekend dat mensen anders reageren in situaties die '' indruk '' maken
En een snelweg vol biljetten maakt op de gemiddelde Nederlander indruk. Ook op jou
Ik zeg niet dat ik weet hoe hij zal reageren maar ik zeg dat hij niet kan weten hoe hij in deze situatie zal reagerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:23 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik geloof best dat mensen anders kunnen reageren dan ze denken, maar dat jij mensen beter denkt te kennen dan zij zichzelf kennen gaat me te ver, hoor
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:14 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Haha nice, Doe ook eens een print screen van die vrouw in het begin die loopt te graaien in de berm. Volgens mij zie je ook goed het kenteken
Mooie foto.quote:
Dat kun je niet wetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:23 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik weet hoe hij zal reageren maar ik zeg dat hij niet kan weten hoe hij in deze situatie zal reageren
Je zal maar net in die taxi zittenquote:
Die foto is een beetje lullig als dat nou juist de man is die het geld gewoon netjes teruggaf?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:25 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Mooie foto.
Die linker man: "Godverdomme, wat is die kerel aan het doen? Blijf daar eens vanaf. Het is mijn geld."
Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!quote:3: Parkeerblik / overige winkelblikken, maximaal 5.000 euro. <--- Dingdingding, we have a winner.
Het stelt dus allemaal erg weinig voor en de sensatie spat er vanaf...
quote:De container, bedoeld voor een pinautomaat, was gebarsten en tienduizenden euro's waren eruit gevallen.
Het koffertje in kwestie is te zien op http://yfrog.com/z/h3a6wyijquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!
Ik zie aan de schade van het blik dat het met 90% zekerheid een parkeerblik is (metaal in parkeerautomaat versus plastic wat in pinautomaten gaat).quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!
Ja, en jij gelooft een zooitje journalistenquote:
En alleen op die foto is al meer dan 5000e te zien.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het koffertje in kwestie is te zien op http://yfrog.com/z/h3a6wyij
die journalist was erbij, dus ja die geloof ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie aan de schade van het blik dat het met 90% zekerheid een parkeerblik is (metaal in parkeerautomaat versus plastic wat in pinautomaten gaat).
Deze is dan te vol gelopen door de parkeerbeheerder. Komt voor zijn verantwoordelijkheid.
[..]
Ja, en jij gelooft een zooitje journalisten. Het kan hoogstens UIT een pinautomaat zijn gekomen (rejectcompartiment) als alle briefjes 'door elkaar' zitten. Echter, ik moet de eerste pinautomaat nog zien met zoveel geld aan reject. Dat zijn meestal maximaal 20 briefjes op de ongeveer 6400 die in een pinautomaat gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |