Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.
Ik steel niet en ja dat weet ik zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.
Zoals ik zeg, je kent jezelf niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik steel niet en ja dat weet ik zeker..
Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.
Hoezo zit ik op mijn werk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Heilig boontje. Je zit wel te FOK!ken onder de baas zijn tijd en dat is geen stelen zeker?.
Jij vergist je denk ik toch sterk. Ik heb in een situatie gezeten waarin ik ongeveer drie ton had mee kunnen nemen zonder dat dit ooit aan het licht had kunnen komen. Als student zijnde was dit absoluut welkom geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kent jezelf blijkbaar niet, maar had ook niet anders verwacht.
Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Maar sommige mensen hebben nog steeds respect voor andermans eigendommen.
Respect voor de eigendommen van de bank.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat dus. Maar kennelijk is asociaal gedrag, stelen en liegen de norm tegenwoordig en is het raar als je daar niet aan meedoet. Dun laagje, dun laagje...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
Mooi staaltje aannames allemaal hoor. Past prima in het beeld dat ik van je heb iig! Nee hoor, heb gewoon werk. Al een jaar of 20.quote:
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
[..]
Respect voor de eigendommen van de bank.Hun Zij hebben ook geen respect voor jou hoor, zolang hun zij maar geld verdienen en wij maar leiden. Je denkt zeker ook dat je vrij bent of niet?
Jawel hoor, pas maar op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
En dat maakt het dan 'minder' diefstalquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:03 schreef DaverzNL het volgende:
Wel grappig hoe de politie probeert te benadrukken dat het 'diefstal' is. Natuurlijk, ze hebben gelijk. Maar er is geen enkele manier om te achterhalen wie hoeveel heeft meegenomen.
Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, het is natuurlijk diefstal. Maar denk niet dat de banken de laatste jaren veel goodwill hebben opgebouwd waardoor mensen gaan denken, kom ik geef het terug.
Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want dat zorgt ervoor dat niemand daar dan verder last van heeft, natuurlijk. Wie gaat dat uiteindelijk betalen, denk je?
Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dat maakt het dan 'minder' diefstal
M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oh dus nu zijn die mensen ook verantwoordelijk voor wat de bank doet? Donder toch op man. Die mensen doen er goed aan het geld in hun zak te steken en niet meer om te kijken.
"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even doorgetrokken is moord zonder bewijs of kans dat je gepakt wordt ook geen probleem natuurlijk.
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
M'n Tokkie-radar ging even af... ik hoorde je niet aankomen, sorry...
Vooral de aanname dat 'iedereen dat toch doet' ook altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Iedereen geeft toch weleens een 'gestolen' zonnebril op bij z'n verzekering? Daar heb je jarenlang voldoende voor betaald, vind ik"
Nee, figuurquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Goed argument man, een ad hominem. Dat mensen met dermate gebrekkig verstandelijk vermogen mogen modereren geeft de erbarmelijke staat van dit forum aan. Minkukel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |