Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!quote:3: Parkeerblik / overige winkelblikken, maximaal 5.000 euro. <--- Dingdingding, we have a winner.
Het stelt dus allemaal erg weinig voor en de sensatie spat er vanaf...
quote:De container, bedoeld voor een pinautomaat, was gebarsten en tienduizenden euro's waren eruit gevallen.
Het koffertje in kwestie is te zien op http://yfrog.com/z/h3a6wyijquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!
Ik zie aan de schade van het blik dat het met 90% zekerheid een parkeerblik is (metaal in parkeerautomaat versus plastic wat in pinautomaten gaat).quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dingdingding....ik denk het niet. Kijk eens goed. 5000 euro wil zeggen 100 briefjes van 50. Als je alleen al kijkt op de foto in de OP dan is er zeker meer dan 5000 euro de weg opgewaaid!
Ja, en jij gelooft een zooitje journalistenquote:
En alleen op die foto is al meer dan 5000e te zien.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het koffertje in kwestie is te zien op http://yfrog.com/z/h3a6wyij
die journalist was erbij, dus ja die geloof ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie aan de schade van het blik dat het met 90% zekerheid een parkeerblik is (metaal in parkeerautomaat versus plastic wat in pinautomaten gaat).
Deze is dan te vol gelopen door de parkeerbeheerder. Komt voor zijn verantwoordelijkheid.
[..]
Ja, en jij gelooft een zooitje journalisten. Het kan hoogstens UIT een pinautomaat zijn gekomen (rejectcompartiment) als alle briefjes 'door elkaar' zitten. Echter, ik moet de eerste pinautomaat nog zien met zoveel geld aan reject. Dat zijn meestal maximaal 20 briefjes op de ongeveer 6400 die in een pinautomaat gaan.
Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe weet die journalist dat deze voor een PINAUTOMAAT bestemd was?
Ik werkte dagelijks met deze dingen, heb echt wel enig besef hoe de bancaire wereld en geldvervoerbusiness in elkaar zit. Een journalist denk ik niet echt, en dit soort info wordt ook echt niet zomaar verstrekt.
Tenminste, voor mij is het geen probleem daar ik er nu niet meer werk.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk nogal wat vakkennis, zal je baas blij mee zijn dat je dit soort info met de hele wereld deelt.
Of gewoon maar wat opgekalkt? Klinkt logischer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mss heeft die het gevraagd aan de chauffeur? Geen idee
Ik werk er al twee jaar niet meer, maar haal het wel weg...quote:
Mee eens......en dat gezeik over onze belastingcenten.....daar zal dit niets in veranderen hoor! En wat willen ze doen ze hebben mijn nummerplaat.......wie hoort bij welke auto, hoeveel heeft iedereen gepakt, als ik het teruggeef wie zegt dan dat ik alles teruggeef, het eerste half uur was er geen politie of wat dan ook aanwezig, succes om de daders te achterhalen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:42 schreef Red_85 het volgende:
Ik zou helemaal niets teruggeven. Fuck it. Auto aan de kant zetten, graaien en laden met die handel.
De staat pakt het wel weer terug van me in de vorm van belasting en accijns, of belasting over accijns.
Dan ben ik maar een keer de gelukkige.
Vindersloon bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
Volladen en teruggeven.
Maar wellicht dat ik hier en daar een briefje achter zou houden!![]()
![]()
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=232582#Vindersloonquote:Vindersloon
De vinder heeft in principe recht op een naar omstandigheden redelijk vindersloon. Wat een redelijk vindersloon is hangt af van de omstandigheden, vinder en verliezer moeten daar samen uitkomen. Uit de rechtspraak blijkt dat er niet altijd recht op vindersloon bestaat. In praktijk wordt vaak volstaan met een cadeaubon, een bloemetje of een bescheiden beloning in geld, maximaal tien procent van de waarde van het gevonden voorwerp.
Als de eigenaar het vindersloon niet wil betalen moet de vinder het gevonden voorwerp toch aan de eigenaar teruggeven. Hij kan zijn beloning dan via een gerechtelijke procedure opeisen. De kosten van die procedure zijn bijna altijd hoger dan het vindersloon.
Ik heb ooit iets waardevols gevonden. Had geen fiets en moest het naar de stad brengen van de politie. Ze wilden het niet ophalen. Ik heb toen gezegd dat ik het weer netjes terug zou leggen op de plaats waar ik het gevonden heb (ook gedaan) Ga er echt geen zes euro en een paar uur van mijn tijd aan besteden..overstappen...wachten op politiebureau etc.quote:De vinder moet zich zelf binnen een maand na het verstrijken van de bewaartermijn van een jaar melden bij het depot Gevonden Voorwerpen. Hij krijgt geen herinnering voor het verstrijken van de bewaartermijn. De vinder moet bij het afhalen een identiteitsbewijs tonen, en de brief waaruit blijkt dat hij het voorwerp aan de gemeente in bewaring heeft gegeven.
Jaja je hebt nu wel vaak genoeg geroepen in dit topic dat je een triest persoon bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Ivotje het volgende:
Nou in dat geval wist ik het wel.......stel je hebt 5000 eurie in de pocket, je meldt jezelf met 500 eurie, case closed!!
PM maar, dan leg ik het wel uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef amaranta het volgende:
He helpmefok, ik zat net terug te lezen
Projecteer je eigen tokkie gedrag niet op anderen of op mij, svp. Pauper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen hier die zeggen dat ze het terug zouden geven.Yeah right.
Als er 2 biljetten van 500 euro liggen dan neem je die echt wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |