SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan Shiznuts
en weer verder..
Heldquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef Dimens het volgende:
Bezig voor Monopoly, daarna kijken of ik zin heb voor de rest,
Ooohh ik denk dat t al gelukt is via website in de OP. Dank dank!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef suuzepluus het volgende:
Hallo ik heb een vraagje over mijn user icon. Ik heb een bewegend gifje, maar deze is te groot.
Wie o wie kan/wilt deze passend maken?
[ afbeelding ]
Thanks!
Bedoel je dat mijne aan de zijkanten "in elkaar gedrukt" is doordat hij vierkant is gemaakt........?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:44 schreef shiznuts het volgende:
Zo makkelijk is het inderdaad haast. Alleen het aspectratio ben je nog vergeten mee te nemen (je kunt niet van iets langwerpigs iets vierkants maken, nou ja, het kan wel... alles kan).
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Hoogte eerst geschaald naar 60 pixels, daarna een uitsnede (vierkant) gemaakt van 60x60.
Oh dat mag, persoonlijk houd ik er niet van als de realiteit verstoord wordt (iets uitgerekt wordt en het originele aspectratio verloren gaat), of een plaatje kleiner is dan het uiteindelijke formaat. Maar als je daar geen problemen mee hebt, daar is waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
Bedoel je dat mijne aan de zijkanten "in elkaar gedrukt" is doordat hij vierkant is gemaakt........?
Ik heb liever dat hij wat naar boven opgerekt en de zijkanten ingedrukt is dan dat er een stuk wegvalt zoals bij jouw vierkante icoontje. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Ik vind dat op/uitgerekte net even wat beter dan dat er een gedeelte wegvaltquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh dat mag, persoonlijk houd ik er niet van als de realiteit verstoord wordt (iets uitgerekt wordt en het originele aspectratio verloren gaat), of een plaatje kleiner is dan het uiteindelijke formaat. Maar als je daar geen problemen mee hebt, daar is waar het uiteindelijk om gaat.
Wat suuzepluus kan, kan jij natuurlijk ook (zie OP > Instructies > Punt 2).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Hoewel ik zelf erg tevreden ben met mijn avatar krijg ik geregeld te horen "Goh....leuke foto van Kim Wilde (of iets in die trand). Om nou elke keer te roepen dat het Kim niet is wordt wat vermoeiend.
Daarom zou ik graag een andere avatar willen (zie onder), waarmee de verwarring hopelijk opgelost is. Thnx in advance.
[ afbeelding ]
Ahh, dat zal ik eens gaan proberen, had 't niet gelezen. Thanks.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Voor jou geldt precies hetzelfde als ik in de reactie boven je ook tegen Kingstown zei.
Maar here you go.
[ afbeelding ] M.b.v. http://mypictr.com en http://imgur.com
quote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Als het kan wil ik graag:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Met Dj. Symph erin
zoeiets als ik nu heb dus maar dan even wat beter afgewerkt enzo, en als het kan een animated
quote:Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand deze voor mij heeeeel erg verkleinen..
[ afbeelding ]
zodat hij rechtsbovenin deze avatar/UI kan.. en dat dan ook voor mij plakken?
[ afbeelding ]
thx alvast
dankje 2 liefde voor jouquote:
Keep us posted!quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef Dimens het volgende:
Bezig aan mijn eigen UI, eindelijk ga ik een grote verandering door.
Kan iemand dezelfde als deze maken maar dan DJ. Green als naamquote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Als het kan wil ik graag:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Met Dj. Symph erin
zoeiets als ik nu heb dus maar dan even wat beter afgewerkt enzo, en als het kan een animated
Ik heb mezelf ook net een nieuwe aangemeten.quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef Dimens het volgende:
Bezig aan mijn eigen UI, eindelijk ga ik een grote verandering door.
Dít natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan iemand dezelfde als deze maken maar dan DJ. Green als naam
Dankquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook net een nieuwe aangemeten.
[..]
Dít natuurlijk.
[..]
[ afbeelding ]
Ah.. Nog een aanvraag, maar dan met DJ Tofu erin.. En andere kleuren lijkt me ook handigquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook net een nieuwe aangemeten.
[..]
Dít natuurlijk.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgorde maakt me niet uit. . En dan graag als vierde plaatje een Radio 49 zoals hierboven ook meermaals geplaatst is met als DJ naam 'DJ Blondie'. Maar dan in roze .
Als dat kan, eeuwige dank .“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil een plaatje van mijn opperwezen gesymboliseerd als god. En dat ik dan fok creeer. Dank u
Eerlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
Nieuwe UI.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet of ik hem wel zo leuk vind.
Er mist iets ja, te statisch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tips hoe ik hem eventueel beter kan maken?
Ik vind hem zelf ook niet zo goed eigenlijk.
Haha, thanks.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een icon met de logo's van FOK, Geenstijl en Tweakers in een gifje, is dat te doen?
nice. weet je wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja.
Er is iemand of FOK! die heeft dat met alle sociale media icons.
Welke "fijne" afwerking bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha, thanks.
Ik was net zelf even aan het kloten met photoshop.
Het was me al gelukt, had nooit een animatie met photoshop gemaakt, maar het is vrij simpel eigenlijk.
[ afbeelding ]
Alleen nog even weten hoe je de fijne afwerking doet
Verhouding.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke "fijne" afwerking bedoel je?
ha! mijn eerste animated gif (ok het is wat crapy, maar vooruit het werkt)quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Overrated had dat, die heeft nu jouw UI.
Ik pak altijd de rectangular marquee tool (M) en dan probeer ik zo'n perfect mogelijk vierkant te krijgen van datgene wat ik in beeld wil hebben. Daarna ga ik naar Image -> Crop zodat hij alles buiten het geselecteerde weg haalt. Daarna weer naar Image -> Image Size om vervolgens de Image 60x60 pixels te maken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verhouding.
En ik heb gewoon de image size aangepast.
Maar weet nog even niet hoe ik snel al die plaatje van de animatie crop.
Moet dat echt allemaal één voor één?
-
Nevermind, gewoon alles selecteren en crop tool gebruiken.
Man, lijkt weer als vroeger, dingen uitvogelen in photoshop...
Qua foto bewerking geen probleem, maar animatie's deed ik niet aan.
Ah, ik zal dat ook is proberen, dan zijn de verhoudingen denk ik ook beter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik pak altijd de rectangular marquee tool (M) en dan probeer ik zo'n perfect mogelijk vierkant te krijgen van datgene wat ik in beeld wil hebben. Daarna ga ik naar Image -> Crop zodat hij alles buiten het geselecteerde weg haalt. Daarna weer naar Image -> Image Size om vervolgens de Image 60x60 pixels te maken.
En zo maak ik van een gif een UI van 60x60 pixels.
Niet gerekt maar een deel mist gewoon, het deel wat eigenlijk onbelangrijk is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, ik zal dat ook is proberen, dan zijn de verhoudingen denk ik ook beter.
Zoals je bij die upload van ziet is hij wat te gerekt.
nice!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Dimens het volgende:
Oude UI en Nieuwe UI
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De nieuwe UI met de Pittsburgh Steelers helm, kleurrijker dan de oude ui en scherper gemaakt.
Klik HIER voor de PSD.
misschien, als je mij vertelt wat je hobby's zijn, wat je favo film/ serie is. ben je ergens fan van ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ooit is het tijd voor een verandering.
Heb jij anders ideeën?
In dat geval geen fans.quote:
Ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
hier zijn de meningen over verdeeld
heb je dat originele filmpje nog van je oude ui? ik kan wel eens kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ben er zelf nog niet tevreden over.
brave hond. hier heb je een koekje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsjeblieft baas.
[ afbeelding ]
Krijg ik nu opslag?
Het origineel:quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
heb je dat originele filmpje nog van je oude ui? ik kan wel eens kijken
ok, dan zou ik de achtergrond pakken uit het originele filmpje ipv het blauwe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het origineel:
[ afbeelding ]
Maar alleen tips, ik wil hem wel zelf maken.
Ik heb net de huidige UI zonder achtergrond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, dan zou ik de achtergrond pakken uit het originele filmpje ipv het blauwe.
dat doe ik wel ff danquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef mr-green het volgende:
Kan iemand mijn UI iets veranderen?
Ik zou graag willen dat de licht grijze achtergrond bijvoorbeeld licht groen is. Of dat er een groene rand om zit.
Andere DJ heeft dezelfde UI alleen met zijn naam maar de fokkers raken nu verward
Je kunt het beter even aan shiznuts vragen, die heeft het bronbestand. Dat van mij wordt niet mooi zoquote:
is goed. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kunt het beter even aan shiznuts vragen, die heeft het bronbestand. Dat van mij wordt niet mooi zo
ligt eraanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsjeblieft baas.
[ afbeelding ]
Krijg ik nu opslag?
Altijd handig om het bronbestand ook te uploaden, voor de volgende maker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kunt het beter even aan shiznuts vragen, die heeft het bronbestand. Dat van mij wordt niet mooi zo
Misschien een een animatie ervoor doen van iemand die valt of van een flut comment. en dan volgt de reactie van je huidige UIquote:
Meh, eigenlijk moet hij zoveel mogelijk op mijn oude UI lijken zodat er niet in een keer enorme veranderingen zijn. Daar kunnen de FOK!kertjes niet tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien een een animatie ervoor doen van iemand die valt of van een flut comment. en dan volgt de reactie van je huidige UI
quote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Samzz het volgende:
Wil iemand de volgende drie foto's in een UI verwerken?Iemand? .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgorde maakt me niet uit. . En dan graag als vierde plaatje een Radio 49 zoals hierboven ook meermaals geplaatst is met als DJ naam 'DJ Blondie'. Maar dan in roze .
Als dat kan, eeuwige dank .“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik vind hem ook leuk zo, nog even de laatste dingetjes en dit is het uiteindelijke resultaat.quote:
Blur weg halen of minder?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef Saisai het volgende:
door dat blurren heb je juist het cartoon-effect weggehaald vind ik.
Tchock. Met een bazenUI.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat geblurred de connectie met je oude UI verdwijnt. Maar wie ben ik.
Meningen en kritiek zijn belangrijk vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:45 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat geblurred de connectie met je oude UI verdwijnt. Maar wie ben ik.
edit: lees: dramatisch vermindert
Kloptquote:
Ik vond eerlijk gezegd nu je er om vraagt, je oude veel beter. Niet dat ik tegen verandering ben, maar ik vind de nieuwe niet zo leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meningen en kritiek zijn belangrijk vind ik.
Als je het spuuglelijk vind, mag je het ook zeggen.
Ik eerlijk gezegd ook, maar ik moest wat en dat blauwe staat goed bij mijn custom layout. (blauw)quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef Saisai het volgende:
dat blauwe wat je nu hebt vind ik spuuglelijk
het bewegende poppetje niet
En als je nou als achtergrond gewoon opvulling doet? Ik ga even proberen te painten wat ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook, maar ik moest wat en dat blauwe staat goed bij mijn custom layout. (blauw)
Oh. never mind.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
Ik neem hem sowieso, nu nog de vraag welke.
Geen blur
[ afbeelding ]
Weinig blur
[ afbeelding ]
Veel blur
[ afbeelding ]
Ja graag, alle input vind ik goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als je nou als achtergrond gewoon opvulling doet? Ik ga even proberen te painten wat ik in gedachten had.
Mijn paint slaat werkelijkwaar helemaal nergens op dus ik zoek even een bestaand voorbeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja graag, alle input vind ik goed.
Held Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Dimens het volgende:
Oude UI en Nieuwe UI
De nieuwe UI met de Pittsburgh Steelers helm, kleurrijker dan de oude ui en scherper gemaakt.
Klik HIER voor de PSD.
Zeg maar dit?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:58 schreef Tchock het volgende:
Kan het niet helemaal vinden, maar ik bedoelde iets als deze [ afbeelding ]
3D-lijnen van je poppetje af.
natuurlijk niet in het blauw, dan heb je hetzelfde probleem weer. En rustiger.
Super, ik vind hem baasquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar vandaag had ik even tijd en heb ik hem meteen voor je afgemaakt.
Als ik nog een briefje in de ideeënbox mag doen: een naamplaatje op zijn linkerschouder (voor de kijker rechts) met Dimens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef Dimens het volgende:
Ik vind mij UI nu, ondanks hij het nooit zal halen bij mijn oude UI, eigenlijk wel heel erg baas.
Deze houd ik.
Hoppa, goede input.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik nog een briefje in de ideeënbox mag doen: een naamplaatje op zijn linkerschouder (voor de kijker rechts) met Dimens.
Gooi je oude eens in dit topic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef Dimens het volgende:
Ik vind mij UI nu, ondanks hij het nooit zal halen bij mijn oude UI, eigenlijk wel heel erg baas.
Deze houd ik.
Ik had er al een groen filter o.i.d. over gehangen, maar het zag er niet uit (zelfde met 'roze' voor mevrouw). Ik heb het toen (gisteren) gewoon opgegeven. Alleen de originele 'werkt'. Bovendien had ik gewoon geen zin om voor iedereen opeens DJ-icoontjes te maken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gooi je oude eens in dit topic.
Ik vind hem ook perfect nu, eindelijk een echt zelf gemaakte UI.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef Saisai het volgende:
ik vind hem leuk zo Dimens, lijkt ook nog op je oude UI zodat we niet allemaal volledig van de kook raken van de verandering.
Achtergrondjequote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind hem ook perfect nu, eindelijk een echt zelf gemaakte UI.
Met een beetje hulp van Saisai
Hoe ik het heb gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets? Beeldje voor beeldje?
Eh... dat is toch een youtube clip hierboven? Of mis ik nu wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:02 schreef shiznuts het volgende:
En men moet speciaal voor jou die film gaan downloadenpay-per-viewen of wat?
Je kunt daar niet even een clipje bij opzoeken (YouTube)?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef shiznuts het volgende:
Oh, die had ik heul niet gezien joh. Sorry sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeuRac op 14-09-2011 11:50:49 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het is voor een cadeau soort van tegoed bon vanuit mij aan m'n vriendin. Ze wil heel graag naar die show toe en ik wil haar er mee naartoe nemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:30 schreef Dimens het volgende:
Maar natuurlijk gaan wij je helpen een ticket vervalsen.
Hoe is dit vervalsen? er staat toch heel duidelijk dat hij er niet op hoeft te lijken maar een soort van reference moet zijn? Het moet gaan dienen als een soort kadobon omdat er niet een echte kadobon bestaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:30 schreef Dimens het volgende:
Maar natuurlijk gaan wij je helpen een ticket vervalsen.
Bij voorbaat dankquote:Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik wil de smiley bekender gaan maken,maar niemand steunt mij
Maar allereerst heb ik een verzoekje..
Zou mijn Usericon met de erop mogen in plaats van de ?
Overigens in nummer 85 staat volgens mij het filmpje/gifje
Photoshopquote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Gast hoe maak je die bewegende icons? Kun je mij dat uitleggen?
Ik gebruik Jasc én Photoshop. In sommige gevallen illustrator.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Omzetten van video'tje naar .gif staat omschreven in de spoiler in de OP.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Die is zeker nice!quote:
(ik doe hem wel)quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
Zou iemand dit gifje om kunnen turnen in een ui?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Die is zeker nice!
Wil niet zeuren maar kun je ook de L in hoofdletter doen, de kleur wit/grijs en misschien ander letter type? Dan zou het nog beter zijn. Zo niet, is ook prima!
Als die spelers moeten gewoon smilies krijgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Halooooo baasjes!
Kan iemand een 60x60 UI hiervan maken??
[ afbeelding ]
Ik hoop het! En misschien een Forever alone gezicht op die gast die langsloopt en blijft staan?
Bijvoorbaatdankjes
Mag ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als die spelers moeten gewoon smilies krijgen
De linkerquote:Op maandag 19 september 2011 12:11 schreef shiznuts het volgende:
Bulykin is die rechter? Of eh... linker?
Geweldig! Dankjequote:Op maandag 19 september 2011 12:16 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Het publiek gaat uit zijn dak.
Zijn veel frames nog wel hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook een specifiek verzoek. Het is een scene van de film ghostrider met nicholas cage. De scene die ik bedoel is bijna tegen het einde van de film, waar Johnny Blaze en Carter Slade samen vertrekken naar San Venganza. Het moment dat ik bedoel is vlak na dit moment:
- Carter Slade verandert in the ghost rider op zijn paard -
Johnny Blaze: "Carter Slade... Can you keep up?"
- in een wolk van vlammen verandert het paard ook in het paard van de ghost rider -
Johnny Blaze: "Lets ride!"
- hij trapt zijn motor aan met de kickstarter en verandert meteen in de ghostrider met zijn vlammende schedel.
Vanaf het moment van voordat hij grijnzend "Lets ride!" zegt tot en met dat hij zijn motor start en verandert in die vlammende schedel, zou ik graag een UI van hebben
In het kort: vanaf 2:00 t/m 2:03 Inzoomen zodat zijn kop in het midden van de UI komt zou wel cool zijn.
Ook wat veel frames...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:25 schreef Ladysin het volgende:
iemand die voor mij hiervan een usericon kan maken?
2:11 tot 2:15
please and thank you
quote:Op maandag 19 september 2011 13:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook wat veel frames...
[ afbeelding ]
Dit kan ik er van maken...
[ afbeelding ]
Moeten jullie maar abo's nemen, dan wil dat allemaal wat beter.
Thnx Saisai!
Ik heb nog een beetje zitten klooien en vond dit wel grappig. Kijk maar wat je er mee doet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Ladysin het volgende:
helemaal super shiznuts! I = happy ^^
lekker ditquote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kan er iemand wat moois maken met de naam: Dean
Ik wil namelijk van deze naam een tattoo laten zetten.
Alvast bedankt.
Quote uit OP:quote:
quote:Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel. Heb je een bepaalde voorkeur voor kleuren, effecten en/of lettertypen bijvoorbeeld? Geef dit gewoon even aan.
Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Thanks Buddy, maar iets te gay..
ook erg stijlvolquote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef eQuaL het volgende:
Ook een verzoekje: ik zou graag willen dat de ogen in mijn UI af en toe wat feller oplichten, is dat te doen?
Ik zeg, koken anders heb ik vanavond niets te eten.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Tchock het volgende:
Ik zeg periodiek blauw gloeiende achtergrond
Dan krijg je dus veel ruimte aan de zijkanten. Of je moet kiezen die bovenste 'vlammetjes' er (deels) af te halen...quote:Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij gebrek aan software zou ik een aardig iemand willen vragen om iets met dit plaatje te willen doen.
[ afbeelding ]
Het moet dus een UI worden, en aangezien de film waar ie vandaan komt (Donnie Darko) mag hij best evil overkomen.
Alstublieft in het gewenste UI-formaat.
Alvast bedankt
Dan maar wat ruimte aan de zijkantquote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan krijg je dus veel ruimte aan de zijkanten. Of je moet kiezen die bovenste 'vlammetjes' er (deels) af te halen...
Moet je iemand met skills voor hebben .quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Expression het volgende:
[..]
Heb je ook nog tijd voor de mijne?
Oké.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je iemand met skills voor hebben .
Met http://benderconverter.com/ rip je hem als een gif animatie naar je hd en met animationshop maak je hem op maat. Nu heb je die skills ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je iemand met skills voor hebben .
quote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef Expression het volgende:
Het stukje van 0:00 tot 0:03 alstublieft.
Thanks!!quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, ik had 'em gezien, zoals gezegd, ik kijk er even naar, heb 'em al downsized tot een frame of 90. Maar aangezien je geen abo hebt, moet ik even creatief omgaan met frames en kleuren om de bestandsgrootte omlaag te halen.
Current state:
[ afbeelding ]
Tnx, precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Saisai het volgende:
ff snel gemaakt hoor, heb niet zoveel tijd.
[ afbeelding ]
Thanks Dimens!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:22 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou je aan moeten kunnen.
Heb je je UI ook zonder zonnehoed met bewegend water?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag mijn eendenkuiken van zomer naar herfst verplaatsen, is er iemand die een leuk idee heeft om hem voor mij te bewerken?
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
En dit is hem blanco om aan te passen:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna voor elk seizoen/gelegenheid wel iets op het koppie, een kerstmuts, een zomerhoed of een oranje (wk) sjaal, misschien dat iemand ook een geschikte herfsthoed weet? En nog wat anders in het plaatje wat aan herfst refereert? Misschien vallende herfstblaadjes?
Ik nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Heb je je UI ook zonder zonnehoed met bewegend water?
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wil er aub iemand een UI voor mij maken?
Mensen klagen
Wat wil je in je UI hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wil er aub iemand een UI voor mij maken?
Mensen klagen
Haha, uhm, iets met paars, engelen vleugels, en glitters enzo, typisch girly girl ietsquote:
Zoiets iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:18 schreef shiznuts het volgende:
In die richting moet 'ie het zoeken? Heb je er geen materiaal bij kunnen vinden wat precies je ding is?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, uhm, iets met paars, engelen vleugels, en glitters enzo, typisch girly girl iets
Gaat het je lukken?
Om het goed te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
awhhh, lief, dankjewel, ik stel het morgen meteen in
Hij kan ook prima met niet-bewegend water, want dat water was juist zomers door de felle kleurquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Heb je je UI ook zonder zonnehoed met bewegend water?
Trouwens WTF?quote:Op maandag 26 september 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan krijg je dus veel ruimte aan de zijkanten. Of je moet kiezen die bovenste 'vlammetjes' er (deels) af te halen...
ja, maar morgen. eerst slapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik nog wel.
http://www.2shared.com/file/_F92yV31/Pisces29.html
Als jij hem verder wilt maken. Ik heb het te druk op dit moment.
kleur is het probleem niet, het gaat om de animatie. kleur is gemakkelijk aan te passen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kan ook prima met niet-bewegend water, want dat water was juist zomers door de felle kleur
Of bedoelde je het niet voor het 'mooie'?
Ah okequote:Op woensdag 28 september 2011 01:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
kleur is het probleem niet, het gaat om de animatie. kleur is gemakkelijk aan te passen.
Hee thanks man!quote:Op maandag 19 september 2011 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn veel frames nog wel hoor...
[ afbeelding ]
Zo dan..
[ afbeelding ]
Maar de ogen zitten dicht, hoe moet ik die dan groen maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand zin om een UI voor mij te maken ik namelijk niet
Graag met dit plaatje en de kleur groen
[ afbeelding ]
mijn naampje mag dr wel bij ofzeuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar de ogen zitten dicht, hoe moet ik die dan groen maken?
doe ik wel edit: hij zit in je pmquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Graag een fok avatar van dit plaatje.. Ik kan het zelf niet namelijk..
[ afbeelding ]
oke ik wacht welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef Dimens het volgende:
Meh, Photoshop werkt niet goed op mijn laptop en nu kan ik het niet maken.
Thanks moeraskatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe ik wel edit: hij zit in je pm
ywquote:
Wat een geweldige gifquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier een UI van maken voor mij?
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik quote opmezelfquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand zin om een UI voor mij te maken ik namelijk niet
Graag met dit plaatje en de kleur groen
[ afbeelding ]
'Iets met groen'... uhm... juist. Een groen filter erover is zo gedaan. Maar eh... of dat zo hip is betwijfel ik. Dus, wat is nou eigenlijk precies de bedoeling?quote:Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk.
Je weet dat het grote deel van het 'effect' dan verloren gaat hè? Een UI is vierkant, dus dat wordt een uitsnede van ongeveer na dat zwarte balkje tot het stopcontact... m.a.w. ik weet niet of dit gaat 'werken' (als eindproduct), maar ik zal ff kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
! ik zei al dat ik hem zou maken.. naja anywayquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:19 schreef EL_Presidente het volgende:
Graag een fok avatar van dit plaatje.. Ik kan het zelf niet namelijk..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef dudesque het volgende:
Ik wl ook een leuke grappige UI!
met deze [ afbeelding ]
of deze [ afbeelding ]
danke.
Aa, hoop dat je niet heeel ver wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
! ik zei al dat ik hem zou maken.. naja anyway
Mijn UI: die kat met
in groene letters eronder mn username - t liefst in champagne & limousines font ( lime groen )
en dit gifje mag er ook in [ afbeelding ]
nou ik was op het punt van hier te posten eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aa, hoop dat je niet heeel ver was
wat ik afhad stond al in zn UI. en die andere posten is nog al nutteloos hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Heb gewoon alles waarvan ik geen 60x60 van heb zien staan en vrij eenvoudig te doen was, daarvan de aanvragen aan het afronden gegaan. Daarna was het lunchen. Uiteraard kun je alles wat je al afhad posten, misschien worden die wel gebruikt.
omdat ik het niet leuk vind om iets voor mezelf te maken... dat doe ik namelijk altijd alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Waarom heb maak je je eigen UI eig. niet?
Dank je!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
! ik zei al dat ik hem zou maken.. naja anyway
Mijn UI: die kat met
in groene letters eronder mn username - t liefst in champagne & limousines font ( lime groen )
en dit gifje mag er ook in [ afbeelding ]
Staat alleen nog die open als het goed is. Voor wie dat op zou willen pakken...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag mijn eendenkuiken van zomer naar herfst verplaatsen, is er iemand die een leuk idee heeft om hem voor mij te bewerken?
Dit heb ik nu:
En dit is hem blanco om aan te passen:
Ik heb bijna voor elk seizoen/gelegenheid wel iets op het koppie, een kerstmuts, een zomerhoed of een oranje (wk) sjaal, misschien dat iemand ook een geschikte herfsthoed weet? En nog wat anders in het plaatje wat aan herfst refereert? Misschien vallende herfstblaadjes?
Ja hij staat nog openquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Staat alleen nog die open als het goed is. Voor wie dat op zou willen pakken...
Dankjewel xx!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |