Moet je iemand met skills voor hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Expression het volgende:
[..]
Heb je ook nog tijd voor de mijne?
Oké.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je iemand met skills voor hebben.
Met http://benderconverter.com/ rip je hem als een gif animatie naar je hd en met animationshop maak je hem op maat. Nu heb je die skills ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je iemand met skills voor hebben.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef Expression het volgende:
Het stukje van 0:00 tot 0:03 alstublieft.
Thanks!!quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, ik had 'em gezien, zoals gezegd, ik kijk er even naar, heb 'em al downsized tot een frame of 90. Maar aangezien je geen abo hebt, moet ik even creatief omgaan met frames en kleuren om de bestandsgrootte omlaag te halen.
Current state:
[ afbeelding ]
Tnx, precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Saisai het volgende:
ff snel gemaakt hoor, heb niet zoveel tijd.
[ afbeelding ]
Thanks Dimens!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:22 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou je aan moeten kunnen.
Heb je je UI ook zonder zonnehoed met bewegend water?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag mijn eendenkuiken van zomer naar herfst verplaatsen, is er iemand die een leuk idee heeft om hem voor mij te bewerken?
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
En dit is hem blanco om aan te passen:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna voor elk seizoen/gelegenheid wel iets op het koppie, een kerstmuts, een zomerhoed of een oranje (wk) sjaal, misschien dat iemand ook een geschikte herfsthoed weet?En nog wat anders in het plaatje wat aan herfst refereert? Misschien vallende herfstblaadjes?
Ik nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Heb je je UI ook zonder zonnehoed met bewegend water?
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Wil er aub iemand een UI voor mij maken?
Mensen klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |