Welke dan?quote:
Ik wil dat het er iets beter uit ziet.quote:
Snap ik, maar is toch nog niet wat ik zoek. Wel bedankt voor die sites, ik heb ze gebookmarked.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Muziek ? http://www.says-it.com/concertticket/index.php
Je bent niet heel duidelijk in wat je wel wilt... Wat voor ticket moet het zijn?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar is toch nog niet wat ik zoek. Wel bedankt voor die sites, ik heb ze gebookmarked.
Als iemand die wel kan ontwerpen me wil helpen, graag! Ik denk niet dat het heel moeilijk is wat ik wil. Ik kan het alleen niet zelf.
Je bent geweldig!quote:
Ja, ik wil mijn vorige post graag herhalen nuquote:
Zoeper; veel plezier ermeequote:Op woensdag 14 september 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik wil mijn vorige post graag herhalen nuHet is precies wat ik zoek/wil.
Ja, ze is een giga fan, is al 2x in San Fransico naar de show geweest en 1x in New York, dit najaar gaan we samen naar London (is mijn plan). De kaartjes krijgt ze dan van mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef ElisaB het volgende:
Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Krijgt ze kaartjes voor een bezoek aan Wicket in Londen van je?
Grappigquote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ze is een giga fan, is al 2x in San Fransico naar de show geweest en 1x in New York, dit najaar gaan we samen naar London (is mijn plan). De kaartjes krijgt ze dan van mij.
Ik denk dat ik haar reactie wel kan raden.(ze kan de hele musical mee praten/zingen).
Thnx dearquote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef ayumu het volgende:
Prachtig ElisaB!
En wou net de paintnet uit de kast halen maar toch even kijken of iemand het al gedaan had en jij hebt het al gedaan. Ziet er echt netjes uit
Ja, eng hequote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
TS, ik heb je mailadres uit de OP gehaald aangezien je geholpen bent.![]()
En ben geschokt dat ons aller ElisaB Wicked niet kent.Nu moet ik zeggen dat ik dat niet de beste musical ever vind maar anderhalf jaar geleden in Londen was hij wel leuk voor een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |