De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
Grot was zijn achternaam, hebben jullie niet gezien hequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze in die grot gaan doen? Makrameeën?
Ik zwem ook al vanaf dat ik kan praten maar ik ben ook geen supertalent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een iemand die al danst sinds ze schijt.
PLAATJE DOET HET NIETquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:40 schreef Franneh het volgende:
Op deze leek hij: http://www.westlord.com/w(...)/The-Rock-in-WWE.jpg
Niet echt nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Jeutje, die is ook niet echt enthousiast/zelfverzekerd.
Als ik voor Dan zou staan, zou ik ook dood nerveus zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Jeutje, die is ook niet echt enthousiast/zelfverzekerd.
Nu wel in pijnlijk!quote:
Scherp!quote:
Zullen we kaarten halen en als Waldorf en Statler commentaar gaan leveren!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we kaarten halen en als Waldorf en Statler commentaar gaan leveren!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we kaarten halen en als Waldorf en Statler commentaar gaan leveren!
Ja, maar dan beter. Hoop ik.quote:
ik wil danquote:
quote:
Op hetzelfde moment als vorig seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Franneh het volgende:
Wanneer gaan we met zijn allen naar de liveshoooooow
Laten we een datum prikken. Wie heeft een speld?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Franneh het volgende:
Wanneer gaan we met zijn allen naar de liveshoooooow
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment als vorig seizoen
Inderdaad, vooral die opdracht met die molenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, die opdrachten van Topmodel :") Hoe triestiger wordt het
De ezel, aan zijn staart!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Laten we een datum prikken. Wie heeft een speld?
Wel diep prikken dan. Goed vastzetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, kom, het wordt toch sadness zo. Die topmodellen staan op een strand of op een catwalk, niet aan een kabel in de haven van Rotjeknor of aan een molenwiekquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die opdracht met die molen
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die opdracht met die molen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.
Zo, dat is eruit.
[..]
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.
Zo, dat is eruit.
Overmorgen waarschijnlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben even geschakeld naar grenzeloos verliefd
laten jullie me weten wanneer de reclame afgelopen is?
[..]
Zo, dat is eruit.
Die zak hooi mag van mij inderdaad de Titanic achterna. Met dat gewicht lijkt me dat geen probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, dat is eruit.
[quote]quote:
Goede correctie. Mangoquote:
Komende week bedoel je he??? dus kan van de week een paarse halen??quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ook. Deze week hebben ze paars werd me verteld. Ga snel
Wat is er mis met niveau?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
Voor singles met niveau
arrogante klootzakken
Niet helemaal hoor. Zie bijvoorbeeld deze foto:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, kom, het wordt toch sadness zo. Die topmodellen staan op een strand of op een catwalk, niet aan een kabel in de haven van Rotjeknor of aan een molenwiek
Ohhh das een goede.. misschien was dit dan de laatste dag. Geen idee... ik zou gewoon bellen. Alles voor het glas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komende week bedoel je he??? dus kan van de week een paarse halen??
Ik ben er gewoon naar toegelopen, zoomlens en ik heb ook een foto van die letters. ALtijd overdrijven die Amerikanen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:52 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Zie bijvoorbeeld deze foto:
[ link | afbeelding ]
Zij hangt onder een helicopter. En deze fotograaf is niet de eerste de beste (Joe McNally).
Nu al beter dan het tietenlied van Elize.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon naar toegelopen, zoomlens en ik heb ook een foto van die letters. ALtijd overdrijven die Amerikanen.
eeeeeeeeequote:
En pijpt diegene achter haar?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
Wat ben ik blij dat Elize trouwens dit niet meer presenteert. Ze vond Spanjaarden ook wel eens op Latino's lijken
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kijk maar uit dat je geen blessure oploopt, meisje!
Elize. Bedankt dat je me daar nog eens aan herinnert. Wat is dat de beste stap ooit geweest van dit programma, om die houterige robotische trut eruit te bonjouren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
Wat ben ik blij dat Elize trouwens dit niet meer presenteert. Ze vond Spanjaarden ook wel eens op Latino's lijken
doe niet zo tof johquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat is er? Vindt je het een geil meisje? Met de nadruk op meisje.
Ja die maakte er tenminste een mooie show van.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef Pheno het volgende:
Die knie van Lorenzo vond ik spannender eruit zien.
Ik verstond eerst Fabio,quote:
Krijgt hij nu ook al een kind?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Dan, ik weet dat je pas getrouwd bent en een kind krijgt, maar trouw met me.
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Krijgt hij nu ook al een kind?Ohneee...
Veel natuur onder zijn oksel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat?
Natuurlijke charme?????????
Waar dan??
Volgens mij is dat echt een dikke act,quote:
Ja, boven je.quote:
We noemen haar Broken Kneequote:
Op wie?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef Franneh het volgende:
Zij lijkt op mena sevari of hoe schrijf je het.. dat blonde meisje wat je steeds ziet
Mena Suvari?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef Franneh het volgende:
Zij lijkt op mena sevari of hoe schrijf je het.. dat blonde meisje wat je steeds ziet
En dus ga ik zo hard op mn plaat dat ik nu ook een lelijk hoofd heb. Daar doe ik nu ook een sok overheen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik houd lekker mijn sokken aan, want ik heb lelijke voeten en ga nu uitglijden.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik kon nu alleen nog maar naar die sokken kijken.
En de tattoo..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja want ze haat haar voeten zo erg, dat ze er nog moeite voor doet om die nagels te lakken....
Hey nu hoef je niet meer over te schakelen naar Grenzeloos Verliefdquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je weet gewoon nu al dat ze gaat uitvallen vanwege die blessure
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hey nu hoef je niet meer over te schakelen naar Grenzeloos Verliefd
Ugly Kid Toe.quote:
ik snap die vrouwen nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
En ja hoor, ze gaat straks mee terug naar Uganda.
Dat kan zo tof zijnquote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Je mag toch helemaal geen attributen gebruiken? Ik ben benieuwd of die Ugandees het ook zonder kookpot kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |