quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Laten we een datum prikken. Wie heeft een speld?
Ja, kom, het wordt toch sadness zo. Die topmodellen staan op een strand of op een catwalk, niet aan een kabel in de haven van Rotjeknor of aan een molenwiekquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die opdracht met die molen
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die opdracht met die molen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.
Zo, dat is eruit.
[..]
Ik kijk ANTM maar met HNTM ben ik gestopt, ik weet dat die serie drijft op hypocrisie en zelfingenomen kuttekoppen maar je kan ook te ver gaan. En ik kan die vadsige plofkabouter van een Van Schaijk wel schieten. Mag hopen dat ie te dicht bij zo'n wiek is gaan staan. Als dat al niet gebeurd is toen ie nog kind was.
Zo, dat is eruit.
Overmorgen waarschijnlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben even geschakeld naar grenzeloos verliefd
laten jullie me weten wanneer de reclame afgelopen is?
[..]
Zo, dat is eruit.
Die zak hooi mag van mij inderdaad de Titanic achterna. Met dat gewicht lijkt me dat geen probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, dat is eruit.
[quote]quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |