SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
You can trust me, trust nobody...
Kan best, m'n oren suizen al 2 dagen langquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou dat ligt dan echt aan jou. WickedTunes is, alhoewel zijn stem niet zo heftig geprocessed is als de muziek, prima te verstaan.
Ik wil het misschien nog wel proberen, mocht er ruimte zijn. Voor Radio49 heb ik nog nooit gedraaid though...quote:
Jij mag ook hoor, ik hoef niet perse met een brak hoofd te draaienquote:
Bij "crop" doelde ik op een cropcamera. Omdat daar (doorgaans) de pixeldichtheid veel hoger is loop je veel eerder tegen het oplossend vermogen van de lens aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je de details op 100% crop goed wilt zien moet je geen goedkope lezen gebruiken. Ik zal zo een 100% crop posten.
rooster zegt tot 21.00u. Neem jij het dan over?quote:
Is goed. Ik ga tot 22.00 Iemand die daarna wil?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
rooster zegt tot 21.00u. Neem jij het dan over?
Wil ik wel doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga tot 22.00 Iemand die daarna wil?
Op zo'n manier. Da's waar. Bovendien is het technisch lastiger om een goede sensor op een klein oppervlak te maken. Hier heb je een 100% crop van het plaatje van toen net:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij "crop" doelde ik op een cropcamera. Omdat daar (doorgaans) de pixeldichtheid veel hoger is loop je veel eerder tegen het oplossend vermogen van de lens aan.
Een full frame met goedkope lenzen is daarom meestal scherper dan een cropcamera met dure lens.
Ehm, iig wel tot 11 uur... En ik denk dat het vooral Alternative wordtquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:31 schreef WickedTunes het volgende:
Whahaha... tot nu toe geen dubbele. Ieder totaal eigen smaak
DM van Melting
28-08-2011 @ 20:28:44
10. Cyndi Lauper / Girls Just Wanna Have Fun
11. Dolly Parton / 9 To 5
reageerblokkeerinstellingengeschiedenis
DM van Watertornado
28-08-2011 @ 20:29:04
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie en Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
DM van SiIk
28-08-2011 @ 20:29:05
5 & 12
DM van Jofunu-kun
28-08-2011 @ 20:29:07
2 en 14
DM van Neroje
28-08-2011 @ 20:29:30
Uptown Girl
Complicated
Dan voel ik me weer 10 jaar jonger
DM van MsMessy
28-08-2011 @ 20:30:09
6. Jamiroquai / Cosmic Girl
17 Spiller / Groovejet
staat eropquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ehm, iig wel tot 11 uur... En ik denk dat het vooral Alternative wordt
Heeft Nederland wat gewonnen ofzo?quote:
quote:
Het begin van een nieuwe Britse invasie die nog steeds duurt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef WickedTunes het volgende:
Nu album dat ik errrrg lekker vind:
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
1. Jacqueline
2. Tell Her Tonight
3. Take Me Out
4. The Dark Of The Matinee
5. Auf Achse
6. Cheating On You
7. This Fire
8. Darts Of Pleasure
9. Michael
10. Come On Home
11. 40
Hi! Jij mag ook stemmen op 2 tracks van albums. Graag in DMquote:
Hoi, je mag alles kiezen zo lang het maar nummer 4 is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het begin van een nieuwe Britse invasie die nog steeds duurt.
1 en 7 gekozenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi, je mag alles kiezen zo lang het maar nummer 4 is.
Ik ken alleen de derde want repeterende track in een Ajax game.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef WickedTunes het volgende:
Nu album dat ik errrrg lekker vind:
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
1. Jacqueline
2. Tell Her Tonight
3. Take Me Out
4. The Dark Of The Matinee
5. Auf Achse
6. Cheating On You
7. This Fire
8. Darts Of Pleasure
9. Michael
10. Come On Home
11. 40
Ga je schamen. Britpop klassieker dit album.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken alleen de derde want repeterende track in een Ajax game.
2e helft van United was echt buitenaards goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Wat teh fuck?
Man Utd-Arsenal 8-2?![]()
Godver was ik maar blijven kijken na de eerste helft.
Ten tijde van dit album was ik 11 ofzo man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je schamen. Britpop klassieker dit album.
Alsof je Britney Spears ook niet kent, of Backstreet Boys...quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten tijde van dit album was ik 11 ofzo man.
Jij hebt zeker ook PSV - Excelsior alleen het eerste heflt gezien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Wat teh fuck?
Man Utd-Arsenal 8-2?![]()
Godver was ik maar blijven kijken na de eerste helft.
Dat stond daadwerkelijk in de top 40 toen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Alsof je Britney Spears ook niet kent, of Backstreet Boys...
Ten tijde van Abbey Road was ik -18. Je punt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten tijde van dit album was ik 11 ofzo man.
Nee gewoon niet gezien want mijn commerciële netten doen het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook PSV - Excelsior alleen het eerste heflt gezien?
Ok, goed punt. Dit is toch iets minder mainstream dan die meuk die ik net noemquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik daadwerkelijk in de top 40 toen.
Ik luisterde toen TMF meuk.
Ja ik luister amper albums laat staan albums van 6 jaar terug.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ten tijde van Abbey Road was ik -18. Je punt?
Ik ging net naar dat album van Franz Ferdinand luisteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef WickedTunes het volgende:
Next album... Woei!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Floggin Molly Drunken Lullabies
1. Drunken Lullabies
2. What's Left Of The Flag
3. May The Living Be Dead (In Our Wake)
4. If I Ever Leave This World Alive
5. The Kilburn High Road
6. Rebels Of The Sacred Heart
7. Swagger
8. Cruel Mistress
9. Death Valley Queen
10. Another Bag Of Bricks
11. The Rare Ould Times
12. The Son Never Shines (On Closed Doors)
Dit was makkelijk kiezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef WickedTunes het volgende:
Next album... Woei!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Floggin Molly Drunken Lullabies
1. Drunken Lullabies
2. What's Left Of The Flag
3. May The Living Be Dead (In Our Wake)
4. If I Ever Leave This World Alive
5. The Kilburn High Road
6. Rebels Of The Sacred Heart
7. Swagger
8. Cruel Mistress
9. Death Valley Queen
10. Another Bag Of Bricks
11. The Rare Ould Times
12. The Son Never Shines (On Closed Doors)
Anders tjoen je gewoon in?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging net naar dat album van Franz Ferdinand luisteren.![]()
Flogging Molly it is.
Ik luisterde wel maar ik dacht ik luister even wat in Spotify.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is er nog tijd over om te draaien ,vandaag
Killburnquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef WickedTunes het volgende:
T gaat tussen:
- rebels of the sacred heart
- kilburn high road
- what's left of the flag
De galm (of naja, niet de galm maar de directe echo's eigenlijk) hadden precies dezelfde tijd als de tussenpoos van één beat. Dat klonk leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef mr-green het volgende:
lol Wicked die vervorming van je stem
jawel hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geduld is niet je sterkste kant is het niet?
Ik zou het wel weten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef WickedTunes het volgende:
T gaat tussen:
- rebels of the sacred heart
- kilburn high road
- what's left of the flag
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mijn flitsers denk ik even klaar zetten om wat te fotograferen!quote:
Je gaat je eigen onweer maken?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mijn flitsers denk ik even klaar zetten om wat te fotograferen!
Inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Klonk net even als Yello - Oh Yeah.
Hoiquote:
is goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green, ik loop door Kilburn high road 2 min. uit...
Dat is meer hardcore dacht ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heet ie ookalweer, Da Mouth of Madness ofzo?
Dit is John B. Wells:quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat is meer hardcore dacht ik
Maar die hardstylestemmen in nummers klinken allemaal wel zoals hij net deed
Ah, zo heet de stem achter al die vage verhaaltjes bij Hardstyle feesten.quote:
Aandachtshoer.quote:
Jij zei nietsquote:
Ik wil ook een hartjequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zei niets
Maar hoi melting
En hoi ACT-F
Ow hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zei niets
Maar hoi melting
En hoi ACT-F
Niet waar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, jij bent van de verkeerde kant.
Wel.quote:
Neenquote:
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow hoi
Je blijft wel minstens tot 11 uur he? Dan heb ik tenminste weer een luisteraar
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel.
Jij hebt een Canon. En Myraela heeft een Nikon, zoals het hoort.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker klooien met effectjes binnen Traktorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Klonk net even als Yello - Oh Yeah.
Haaaiquote:
Hequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen
[..]
Hoi
Eum... Ik ben niet aan het luisteren![]()
Leuke show trouwens, moet gezegd wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker klooien met effectjes binnen Traktor![]()
Die stemvervormer heet : Transpose Stretch
Hai! Arctic Monkeys nu.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haaai
Wordt er leuk gedraaid? Anders schakel ik stiekem weer om naar mn eigen muziek
Tuurlijk wordt er leuk gedraaidquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haaai
Nog geen idee. Mr-green is nog maar net bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haaai
Dat is mn 'eigen' muziekquote:
Haha mooizoquote:
Maar jij hebt mijn verjaardag gemist, 8 uur langquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog geen idee. Mr-green is nog maar net bezig.
Je hebt vanmiddag wel goede muziek gemist. 3 uur lang.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Leuke show trouwens, moet gezegd worden
Thanks guys... had er ook wel lol inquote:
Ik heb geen uitnodiging gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij hebt mijn verjaardag gemist, 8 uur lang
This is.... very disturbingquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ging op zich prima. Verbinding was top, mics zongen niet rond en alles bleef draaien... maar 1e aaf was niet druk in het cafe en er waren maar 8 luisteraars. Weinig interactie op het forum, zeg maar...quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef mr-green het volgende:
Ja toffe show Wicked
Hoe ging het gister avond eigenlijk?
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn moeder kan een perfect weekend echt zo hard verpesten
uhoh..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Watskebeurt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
wat is er?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij gebrek aan knetter dan maar van mij eenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?quote:
Homoquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Oooooh ik heb maar 30 films op mijn HD staan die ik nog moet kijken.
Heb jij die?quote:
Dus alles om dat ene uurtje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?
Haha, ik kijk ze altijd direct... wat heb je als laatste gezien? Leon the Professional?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Oooooh ik heb maar 30 films op mijn HD staan die ik nog moet kijken.
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?
Jeps. Ik heb altijd downloadfrenzie dus ik heb standaard een achterstandquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Haha, ik kijk ze altijd direct... wat heb je als laatste gezien? Leon the Professional?
Ik ontken alles.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WATWie heeft er dan vunzig met je geschaard geschuurd vrijdag? Nou?
Ja inderdaad VH ik ben toch wel erg benieuwd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Waar blijft je verhaal hierover?
oh muziek...haha ik dacht deze:quote:
Ohjaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Waar blijft je verhaal hierover?
De echte tirade komt nog.. en we liepen over de telefoon al te schreeuwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Was een keer om half 3 thuis gekomen terwijl ik om 2 uur thuis moet zijn en dan een tirade, om wat eigenlijk?![]()
Ze wist het zelf niet eens.
lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
oh muziek...haha ik dacht deze:
[ afbeelding ]
Sorry, ik denk in DJ-gear![]()
Ik kan je de hand schudden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De echte tirade komt nog.. en we liepen over de telefoon al te schreeuwen
O vreselijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, en daar zeikt ze een kwartier om
Altijd leuk als je een keer onverwacht om 8 uur 's morgens thuiskomt. Zijn ze te moe om te gaan schreeuwen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan ook niet alles horenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
Was je stiekem ook niet heel snel met hen ontdekken
Haha ik moest lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd leuk als je een keer onverwacht om 8 uur 's morgens thuiskomt. Zijn ze te moe om te gaan schreeuwen.
nee wat is het voor iets?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green, heb je album van Young the Giant ook al?
Hoe dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen.
Je had mijn moeder vrijdagochtend moeten horen voor dat ik naar Faye vertrok.
Ja die komt zo ook voorbijquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt klopt![]()
Heb je het album van de RHCP al?
Dat weerhoud mij er niet van het zo ook te draaien trouwens...quote:
Jij denk ik iigquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg VH, je raadt nooit wie op utrecht cs staat nu!
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik ben gister overigens niet naar Hfd geweest vanwege het pokkeweer.
Staat 'ie in de Starbucks?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Watertornado?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Was paar weken terug 3fm megahit. Super album!!quote:
Buiten dat dat de afweging van Faye moet zijn ben ik het daar wel mee eens trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.
Maar in plaats van dat te zeggen gaat ze klagen over andere dingen zoals dat in een tent slapen met Faye ongepast is. Jij een overwicht op mij hebt en ik alles zou doen wat jij zegt, dat ik vaak met Faye om ga (twee hele keren) en verliefd op haar zou zijn.
Ik luister nooit 3FMquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef WickedTunes het volgende:
Was paar weken terug 3fm megahit. Super album!!
Voeg je bij de groep 3FM sletjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM
Hoogstwaarschijnlijk dat ik daarom altijd achterloop
Ik luister ook geen radio, maar blijf somehow wel bij..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM
Hoogstwaarschijnlijk dat ik daarom altijd achterloop
Want?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Buiten dat dat de afweging van Faye moet zijn ben ik het daar wel mee eens trouwens.
Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.
Maar in plaats van dat te zeggen gaat ze klagen over andere dingen zoals dat in een tent slapen met Faye ongepast is. Jij een overwicht op mij hebt en ik alles zou doen wat jij zegt, dat ik vaak met Faye om ga (twee hele keren) en verliefd op haar zou zijn.
Oh dan maak ik wel ruimte.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijken
Chloroform man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Waarom doet iedereen alsof er iets zou kunnen gebeuren tussen ons twee?
Man er zijn genoeg dronken sletjes daar. Ik ga wel achter hun aan.quote:
Mag je die niet op het forum zetten dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
piratebaylinkjes kun je beter DM'en dacht ik...
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Waarom doet iedereen alsof er iets zou kunnen gebeuren tussen ons twee?
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop magquote:
"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag je die niet op het forum zetten dan?
Daar zijn velen het niet met je over eens..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.
Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."
Heb je haar al rationeel proberen te benaderen zonder boos te worden, te gaan schreeuwen of typisch vrouwelijke passieve agressiviteit te tonen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag
Ok.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn velen het niet met je over eens..
Okee kan ik me ergens in vinden, gelukkig is Naat geen jaloers type dat er over klaagt. Had hij daar wel over geklaagd dan zou ik gewoon een eigen tent regelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.
Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
Moeders.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag
Ja, ik weet het ook niet precies hoor, maar dit lijkt me voor de zekerheid wel zo handigquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?
Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, linkje toch maar weggehaald
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens maar ik kan dit natuurlijk niet zeggen aangezien Faye ook in mijn tent sliep op Pinkpopquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn velen het niet met je over eens..
WIEquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapen ik heb ook 2 keer een matras met VH gedeeld. Niks intiems...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens maar ik kan dit natuurlijk niet zeggen aangezien Faye ook in mijn tent sliep op Pinkpop
En daar is niks gebeurd.
Als er van beide kanten geen enkele intentie is behalve slapen kan het prima.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb nog bij mijn beste vriend in 1 bed geslapen; ook al heb ik een vast vriend
Niks aparts. Was om te slapen en omdat ik niet op een harde vaste vloer wou liggen
Het midden kan ik inderdaad bevestigen.quote:
Neeequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat chinese lesbische sletje, die met dat enorme hoofd
werkte je met midi paneeltje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
kut traktor
Gaat soms uit zichzelf met volume spelen
je ff instellen dat hij met nwe track alle instellingen terugzet naar standardquote:
Waarom ken ik ook Chinees lesbisch sletje uit Utrecht terwijl ik er niet eens bij was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat chinese lesbische sletje, die met dat enorme hoofd
Het stoeien was wel geilquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapen ik heb ook 2 keer een matras met VH gedeeld. Niks intiems...
Nog een luchtbedgevecht gehad?quote:
Fleet Floxes - Helplessness Bluesquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is mooi... maar wie zijn dit ook alweer?
Meer een epische battle om de meeste ruimte. Niemand won.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nog een luchtbedgevecht gehad?
Die win ik wel over twee weken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer een epische battle om de meeste ruimte. Niemand won.
Dan had Faye dus meer bewegingsvrijheid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je slaapoutfit was te intimiderend, anders had ik je ingemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben semi lepeltje lepelte gelegen waarin ik het vrouwtje was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan had Faye dus meer bewegingsvrijheid?
Oh kak ik zie het al voor me.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben semi lepeltje lepelte gelegen waarin ik het vrouwtje was.
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je slaapoutfit was te intimiderend, anders had ik je ingemaakt
Stoer van buiten een wijf van binnen. ValHallen is het.quote:
Dat was niet de vraag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo stoer is ie niet, gewoon tof.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Stoer van buiten een wijf van binnen. ValHallen is het.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja vastIk por je in je buik hoor!
Zeker... dacht ik net ook!quote:
Qua gedrag is ie niet stoer nee, een baas wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo stoer is ie niet, gewoon tof.
Meer is ook niet nodig.
Nee. We lagen eerst rug aan rug maar je liep vreemd te kreunen en had kippenvel dus ik heb de deken over je heen gelegdquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Volgens mij was het ruggen tegen elkaar met een deken ertussen, maar ik werd wakker onder de deken terwijl ik er eerst op lag.
Kijk eens wat is het toch lieverd he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. We lagen eerst rug aan rug maar je liep vreemd te kreunen en had kippenvel dus ik heb de deken over je heen gelegdDaarna draaide je zodat we semi lepeltje lepeltje lagen
Goed ideequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die ga ik dan ook maar zien met appelpop
Maar heeft ie ook zo'n lichtblauwe slaapmuts?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
VH heeft wel echt enge ogen snachts. Heel erg licht enzo
tactisch zul je bedoelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk eens wat is het toch lieverd he.
Live zijn ze zeker tof. Gewoon het hele concert jammenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die ga ik dan ook maar zien met appelpop
Nee gewoon lief.quote:
Daarom lig ik graag alleenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. We lagen eerst rug aan rug maar je liep vreemd te kreunen en had kippenvel dus ik heb de deken over je heen gelegdDaarna draaide je zodat we semi lepeltje lepeltje lagen
Wel zin inquote:
Die lag ook onder zeilquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarom lig ik graag alleen
En wat moet c. wel niet denken
Je mag/gaat niet?quote:
Ik kreun blijkbaar ook in mijn slaap, staat zelfs op film, dus je bent niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarom lig ik graag alleen
En wat moet c. wel niet denken
Ja, zeker aan te raden !quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je mag/gaat niet?
Er gaan een stel vrienden van me heen, ik twijfel nog. Is het aan te raden?
WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik kan niet. Dus ga niet... Maar ik wil zo graag golden earring zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je mag/gaat niet?
Er gaan een stel vrienden van me heen, ik twijfel nog. Is het aan te raden?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOP WIJ GAAN NAAR APPELPOPIk moet je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja ik hoor Foo Fightersquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Neroje het volgende:
Moment van de waarheid zo, heb ik de juiste gegevens om in te loggen...
Die zijn live erg goed, dat wil je niet missen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik wil zo graag golden earring zien
Ik jou ook niet dat komt mooi uit.quote:
waar draai je mee?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:04 schreef Neroje het volgende:
Ja, en zelfs met titel/artiest in de VLC, awesome
Op dat moment kan je ook naar lola kite gaanquote:
Ja... succesquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef Neroje het volgende:
Na zo'n binnenkomer wordt het wel lastig om de rest van het uur net zulke goede nummers te draaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |