SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
You can trust me, trust nobody...
Kan best, m'n oren suizen al 2 dagen langquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou dat ligt dan echt aan jou. WickedTunes is, alhoewel zijn stem niet zo heftig geprocessed is als de muziek, prima te verstaan.
Ik wil het misschien nog wel proberen, mocht er ruimte zijn. Voor Radio49 heb ik nog nooit gedraaid though...quote:
Jij mag ook hoor, ik hoef niet perse met een brak hoofd te draaienquote:
Bij "crop" doelde ik op een cropcamera. Omdat daar (doorgaans) de pixeldichtheid veel hoger is loop je veel eerder tegen het oplossend vermogen van de lens aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je de details op 100% crop goed wilt zien moet je geen goedkope lezen gebruiken. Ik zal zo een 100% crop posten.
rooster zegt tot 21.00u. Neem jij het dan over?quote:
Is goed. Ik ga tot 22.00 Iemand die daarna wil?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
rooster zegt tot 21.00u. Neem jij het dan over?
Wil ik wel doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga tot 22.00 Iemand die daarna wil?
Op zo'n manier. Da's waar. Bovendien is het technisch lastiger om een goede sensor op een klein oppervlak te maken. Hier heb je een 100% crop van het plaatje van toen net:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij "crop" doelde ik op een cropcamera. Omdat daar (doorgaans) de pixeldichtheid veel hoger is loop je veel eerder tegen het oplossend vermogen van de lens aan.
Een full frame met goedkope lenzen is daarom meestal scherper dan een cropcamera met dure lens.
Ehm, iig wel tot 11 uur... En ik denk dat het vooral Alternative wordtquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:31 schreef WickedTunes het volgende:
Whahaha... tot nu toe geen dubbele. Ieder totaal eigen smaak
DM van Melting
28-08-2011 @ 20:28:44
10. Cyndi Lauper / Girls Just Wanna Have Fun
11. Dolly Parton / 9 To 5
reageerblokkeerinstellingengeschiedenis
DM van Watertornado
28-08-2011 @ 20:29:04
Baccara - Yes Sir, I Can Boogie en Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
reageerblokkeerinstellingengeschiedenis