Want?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Buiten dat dat de afweging van Faye moet zijn ben ik het daar wel mee eens trouwens.
Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.
Maar in plaats van dat te zeggen gaat ze klagen over andere dingen zoals dat in een tent slapen met Faye ongepast is. Jij een overwicht op mij hebt en ik alles zou doen wat jij zegt, dat ik vaak met Faye om ga (twee hele keren) en verliefd op haar zou zijn.
Oh dan maak ik wel ruimte.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijken
Chloroform man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Waarom doet iedereen alsof er iets zou kunnen gebeuren tussen ons twee?
Man er zijn genoeg dronken sletjes daar. Ik ga wel achter hun aan.quote:
Mag je die niet op het forum zetten dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
piratebaylinkjes kun je beter DM'en dacht ik...
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Waarom doet iedereen alsof er iets zou kunnen gebeuren tussen ons twee?
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop magquote:
"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mag je die niet op het forum zetten dan?
Daar zijn velen het niet met je over eens..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.
Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."
Heb je haar al rationeel proberen te benaderen zonder boos te worden, te gaan schreeuwen of typisch vrouwelijke passieve agressiviteit te tonen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag
Ok.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn velen het niet met je over eens..
Okee kan ik me ergens in vinden, gelukkig is Naat geen jaloers type dat er over klaagt. Had hij daar wel over geklaagd dan zou ik gewoon een eigen tent regelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.
Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
Moeders.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag
Ja, ik weet het ook niet precies hoor, maar dit lijkt me voor de zekerheid wel zo handigquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?
Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, linkje toch maar weggehaald
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens maar ik kan dit natuurlijk niet zeggen aangezien Faye ook in mijn tent sliep op Pinkpopquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zijn velen het niet met je over eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |