abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:37:35 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101307266
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Buiten dat dat de afweging van Faye moet zijn ben ik het daar wel mee eens trouwens.
Want? :')
Waarom doet iedereen alsof er iets zou kunnen gebeuren tussen ons twee? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101307317
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.

Maar in plaats van dat te zeggen gaat ze klagen over andere dingen zoals dat in een tent slapen met Faye ongepast is. Jij een overwicht op mij hebt en ik alles zou doen wat jij zegt, dat ik vaak met Faye om ga (twee hele keren :') ) en verliefd op haar zou zijn. _O-
Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijken
Anonimity is a bliss
pi_101307333
is het ablum al uit van RHCP? :o
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
pi_101307386
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef WickedTunes het volgende:
is het ablum al uit van RHCP? :o
Al lang te downloaden :)
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:39:14 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101307394
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oh, over die tent, het kan zijn dat naat toch ook gaat, dan moeten we even kijken
Oh dan maak ik wel ruimte.
C'est la vie
pi_101307430
quote:
15s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Chloroform man.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_101307464
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Al lang te downloaden :)

piratebaylinkjes kun je beter DM'en dacht ik... :s)
You can trust me, trust nobody...
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:40:23 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101307476
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Chloroform man.
Man er zijn genoeg dronken sletjes daar. Ik ga wel achter hun aan.
C'est la vie
pi_101307512
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Neroje het volgende:

[..]

piratebaylinkjes kun je beter DM'en dacht ik... :s)
Mag je die niet op het forum zetten dan?
pi_101307526
quote:
15s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.

Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
pi_101307539
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dan maak ik wel ruimte.
Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag :')
Anonimity is a bliss
pi_101307591
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Mag je die niet op het forum zetten dan?
"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."
pi_101307643
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Het is gewoon ongepast om je met een vrouw (die bezet is) in een dergelijke intieme setting te begeven. Vind ik.

Maar zoals ik ook al zei: Faye is hierin de primaire overwegingsfactor. Als zij het okay vind, is het okay.
Daar zijn velen het niet met je over eens..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_101307681
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Neroje het volgende:

[..]

"Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt."
Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?
Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, linkje toch maar weggehaald
pi_101307702
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij twee tenten, maar door dat gedoe van net, bestaat er een kans dat ik niet naar appelpop mag :')
Heb je haar al rationeel proberen te benaderen zonder boos te worden, te gaan schreeuwen of typisch vrouwelijke passieve agressiviteit te tonen?
pi_101307732
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ok.
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:43:26 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101307742
quote:

[..]

Okee kan ik me ergens in vinden, gelukkig is Naat geen jaloers type dat er over klaagt. Had hij daar wel over geklaagd dan zou ik gewoon een eigen tent regelen.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Moeders. :')
C'est la vie
pi_101307743
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Als piratebay echt illegaal was, zou het al lang uit de lucht zijn gehaald toch?
Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, linkje toch maar weggehaald
Ja, ik weet het ook niet precies hoor, maar dit lijkt me voor de zekerheid wel zo handig ;)
pi_101307755
quote:

[..]

Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaap :') en ik heb ook 2 keer een matras met VH gedeeld. Niks intiems...
Anonimity is a bliss
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:44:30 #220
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_101307819
quote:

[..]

Ben het opzich wel met je eens maar ik kan dit natuurlijk niet zeggen aangezien Faye ook in mijn tent sliep op Pinkpop ;(

En daar is niks gebeurd.
pi_101307866
Faye en ValHallen gaan stappen.

Het begon allemaal een paar weken geleden. Ik had net van mijn goede vriend C. te horen gekregen dat er weer een Blackout werd gehouden in Utrecht. Blackout is een dik Drum 'n Bass feest en ik had vreselijk veel zin om weer eens een avondje te stuiteren. Vol opwinding spreek ik Faye aan op msn die ook erg te spreken is over het idee. Een paar weken lang spreken we er niet veel over, maar ik hou steeds in mijn achterhoofd wanneer het feest is zodat ik Faye op de hoogte kan houden.

Afgelopen maandag belt C. me op: "Hey VH, we gaan nog naar Blackout he? Zal ik deze week kaartjes gaan kopen en gaat dat ene Chickie nog mee die je via dat forum kent?" Ik zeg hem dat ik sowieso ga en dat ik een contact opneem met Faye. Faye wil nog steeds mee als ik haar spreek op msn en ondertussen gaat er ook nog een hele goeie vriendin mee *O* Een bazengroep van 4 man is in de maak om helemaal loos te gaan :7

Vrijdag, omstreeks half 6. Ik ben er vanuit gegaan dat C. de kaartjes heeft gehaald en vrolijk spreek ik die goede vriendin, N., hoe laat ik haar op moet halen. Mijn verdriet is groot ;( als blijkt dat ze ziek is. Bovendien weet ze te melden dat C. ook ziek is en 1 vreselijk moment denk ik dat het hele feest niet door kan gaan. Na wat koortsachtig beraad via de Facebook chat komen we tot het volgende: Faye en ik gaan alsnog naar het feest en we kunnen blijven slapen bij C. Kaartjes zijn er niet gekocht maar C. leest op de site dat het nog niet uitverkocht is dus ik maak me niet al te druk.

Vrijdag, kwart voor 10. Watertornado en ik komen aan op Utrecht CS, waar Faye en heloef op ons wachten. Hoe ik samen met Watertornado aankom is een ander verhaal dat ik hier niet verder vertel. Hetzelfde geldt voor heloef en Faye. We lopen met zijn vieren naar de bus, WT en heloef nemen afscheid van ons en we rijden naar het pittoreske Utrecht Zuilen. Na een kort wandeltochtje en wat getelefoneer met een slaperige C. arriveren we in zijn crib. Wat opvalt is dat het bloedheet is en er hang een aparte geur die je vaak ruikt als er een zieke in huis is. We babbelen wat en na een half uurtje besluiten we maar te gaan, de Drum 'n Bass wacht op ons!

Vrijdag, half 1: WAT IS DIT, BLACKOUT IS UITVERKOCHT!! :'( :'(

Vrijdag, 00:35: Faye en ik lopen quasi-nonchalant weg van de Tivoli, richting centrum. Plan B treedt in werking, loesoe in de stad!

Vrijdag, 01:00: De Stairway is geen zak aan. Er staan 3 mensen binnen en 2 buiten, te weten wij. Na een vlug biertje besluiten we om naar de Ekko te lopen. VH is 1 keer eerder in de Ekko geweest en wist zich te herinneren dat het een leuk tentje was.

Wordt vervolg!
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:45:07 #222
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_101307874
In 1 tent is geen probleem, in 1 slaapzak wel :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:45:31 #223
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_101307911
Oh oh, een VH verhaal :P
pi_101307990
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dat.
Ik heb nog bij mijn beste vriend in 1 bed geslapen; ook al heb ik een vast vriend :)
Niks aparts. Was om te slapen en omdat ik niet op een harde vaste vloer wou liggen :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:46:49 #225
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_101308026
Oh kak ik zou ook nog een keer een verhaal gaan schrijven...
* Zokunen krast een aantekening in zijn pols.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')