Watskebeurt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn moeder kan een perfect weekend echt zo hard verpesten
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
wat is er?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij gebrek aan knetter dan maar van mij eenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?quote:
Homoquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Oooooh ik heb maar 30 films op mijn HD staan die ik nog moet kijken.
Heb jij die?quote:
Dus alles om dat ene uurtje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?
Haha, ik kijk ze altijd direct... wat heb je als laatste gezien? Leon the Professional?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
Oooooh ik heb maar 30 films op mijn HD staan die ik nog moet kijken.
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?
Jeps. Ik heb altijd downloadfrenzie dus ik heb standaard een achterstandquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Haha, ik kijk ze altijd direct... wat heb je als laatste gezien? Leon the Professional?
Ik ontken alles.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WATWie heeft er dan vunzig met je geschaard geschuurd vrijdag? Nou?
Ja inderdaad VH ik ben toch wel erg benieuwd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Waar blijft je verhaal hierover?
oh muziek...haha ik dacht deze:quote:
Ohjaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontken alles.
Waar blijft je verhaal hierover?
De echte tirade komt nog.. en we liepen over de telefoon al te schreeuwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Was een keer om half 3 thuis gekomen terwijl ik om 2 uur thuis moet zijn en dan een tirade, om wat eigenlijk?![]()
Ze wist het zelf niet eens.
lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
oh muziek...haha ik dacht deze:
[ afbeelding ]
Sorry, ik denk in DJ-gear![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |