Ik kan je de hand schudden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De echte tirade komt nog.. en we liepen over de telefoon al te schreeuwen
O vreselijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, en daar zeikt ze een kwartier om
Altijd leuk als je een keer onverwacht om 8 uur 's morgens thuiskomt. Zijn ze te moe om te gaan schreeuwen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, ik was helemaal vrolijk enzo en ik was bij naat, dus we aten laat en tafelde een beetje na enzo en toen zochten we iets en toen gingen we iets kijken van naat van vroeger. Dus ik zit in de trein en ik bel op en ik krijg me toch de wind van voren. Niet normaal. En nu gaat ze nadenken over wat de consequenties zijn omdat ik een uurtje later ben dan normaal. Ik moet morgen dan ook 3.5 uur later beginnen. Who cares!?
Ik kan ook niet alles horenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
Was je stiekem ook niet heel snel met hen ontdekken
Haha ik moest lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd leuk als je een keer onverwacht om 8 uur 's morgens thuiskomt. Zijn ze te moe om te gaan schreeuwen.
nee wat is het voor iets?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef WickedTunes het volgende:
Mr. Green, heb je album van Young the Giant ook al?
Hoe dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen.
Je had mijn moeder vrijdagochtend moeten horen voor dat ik naar Faye vertrok.
Ja die komt zo ook voorbijquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt klopt![]()
Heb je het album van de RHCP al?
Dat weerhoud mij er niet van het zo ook te draaien trouwens...quote:
Jij denk ik iigquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg VH, je raadt nooit wie op utrecht cs staat nu!
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik ben gister overigens niet naar Hfd geweest vanwege het pokkeweer.
Staat 'ie in de Starbucks?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Watertornado?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Was paar weken terug 3fm megahit. Super album!!quote:
Buiten dat dat de afweging van Faye moet zijn ben ik het daar wel mee eens trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder was boos vrijdagochtend. Omdat ze vind dat ik te weinig tijd met haar besteed.
Maar in plaats van dat te zeggen gaat ze klagen over andere dingen zoals dat in een tent slapen met Faye ongepast is. Jij een overwicht op mij hebt en ik alles zou doen wat jij zegt, dat ik vaak met Faye om ga (twee hele keren) en verliefd op haar zou zijn.
Ik luister nooit 3FMquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef WickedTunes het volgende:
Was paar weken terug 3fm megahit. Super album!!
Voeg je bij de groep 3FM sletjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM
Hoogstwaarschijnlijk dat ik daarom altijd achterloop
Ik luister ook geen radio, maar blijf somehow wel bij..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM
Hoogstwaarschijnlijk dat ik daarom altijd achterloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |