WIEquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg VH, je raadt nooit wie op utrecht cs staat nu!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapen ik heb ook 2 keer een matras met VH gedeeld. Niks intiems...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ben het opzich wel met je eens maar ik kan dit natuurlijk niet zeggen aangezien Faye ook in mijn tent sliep op Pinkpop
En daar is niks gebeurd.
Als er van beide kanten geen enkele intentie is behalve slapen kan het prima.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat.
Ik heb nog bij mijn beste vriend in 1 bed geslapen; ook al heb ik een vast vriend
Niks aparts. Was om te slapen en omdat ik niet op een harde vaste vloer wou liggen
Het midden kan ik inderdaad bevestigen.quote:
Neeequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat chinese lesbische sletje, die met dat enorme hoofd
werkte je met midi paneeltje?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
kut traktor
Gaat soms uit zichzelf met volume spelen
je ff instellen dat hij met nwe track alle instellingen terugzet naar standardquote:
Waarom ken ik ook Chinees lesbisch sletje uit Utrecht terwijl ik er niet eens bij was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat chinese lesbische sletje, die met dat enorme hoofd
Het stoeien was wel geilquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook met mrgreen én mijn ex in 1 tent gelegen, no big deal. Ik slaapen ik heb ook 2 keer een matras met VH gedeeld. Niks intiems...
Nog een luchtbedgevecht gehad?quote:
Fleet Floxes - Helplessness Bluesquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is mooi... maar wie zijn dit ook alweer?
Meer een epische battle om de meeste ruimte. Niemand won.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nog een luchtbedgevecht gehad?
Die win ik wel over twee weken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer een epische battle om de meeste ruimte. Niemand won.
Dan had Faye dus meer bewegingsvrijheid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meer een epische battle om de meeste ruimte. Niemand won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |