ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja Mignonne ze zijn niet mooi maar zooooooooo praktisch!
En dat bontje eruit halen ik zou het niet doen.. Wij hadden dat gedaan en toen waren ze opeens zo wijd dat mijn meisje overal opeens op haar sokjes liep omdat ze haar crocsje verloor
Naar mijn weten geen smalle voetjes hier. Maar gewone crocsjes verliet ze niet en die waar ik het bonje uitgesloopt had wel, dus ging er eigenlijk vanuit dat het daardoor kwam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?
en ja reuze practischdaarom heb ik ze ook uit de tas gevist en riep ik hardop Yay! tot grote verbazing van B.
psies, us bin zuunig, dus ik vind t wel goed, basics voor volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, de moeite om weer eens te kijken. Jammer dat we eigenlijk alles wat we van h&m wilden eigenlijk vorige maand gekocht hebben, maar hee, goedkoop is goedkoop he
het is ook nagenoeg leeg tot maat 86quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef Keshet het volgende:
Mijn god, de H&M site is echt niet te bereiken.
Wil je even doorgeven hoeveel de verzendkosten zijn, want als dat hier gepost is dan heb ik het gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh super die leggings! Ik heb alle leggings persoonlijk in de brievenbus gepropt dus ze komen er echt aan, voor hen die ze nog niet binnen hebben.
De verzendkosten geloof ik wel van iedereen. Ik ga eerst op vakantie en daarna ga ik het controleren dus iedereen heeft nog 2,5 week respijt
Dat snap ik ook niet, maar als ik zo lees over vroeg opstaan om de site te scannen, dan heb ik het idee dat er dagelijks weer aangevuld wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Sjeen het volgende:
alleen zo jammer dat de site het niet aan kan en alles in 128/134 zowat weg is... waarom laten ze dingen die uitverkocht zijn gewoon in de lijsten staan
heb jij een idee hoe laat ik dan op moet morgen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, maar als ik zo lees over vroeg opstaan om de site te scannen, dan heb ik het idee dat er dagelijks weer aangevuld wordt?
Dat ja, zwaar irritant! Op de oude site werden de lijsten steeds korter, om 08:00 had je dan 7 pagina's en om 11:00 nog 2 ofzo. Stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Sjeen het volgende:
alleen zo jammer dat de site het niet aan kan en alles in 128/134 zowat weg is... waarom laten ze dingen die uitverkocht zijn gewoon in de lijsten staan
Nee, geen flauw idee, wij hebben vorige week de site al leeggeshopt, en toen kon ik ook niets uit de sale krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
heb jij een idee hoe laat ik dan op moet morgen?
ik vind het wel een voordeel want zo zie ik welke kleuren en soorten er nog meer zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat ja, zwaar irritant! Op de oude site werden de lijsten steeds korter, om 08:00 had je dan 7 pagina's en om 11:00 nog 2 ofzo. Stuk overzichtelijker.
vet stoer, nu heb ik nog een toffe paraplu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat wel loont merkte ik, is kijken in de plaatjes onder het item wat je aanklikt. Hoodplaatje, met graties tips eronder, die bedoel ik!) lekker duidelijkmaar je klikt op shirt, ziet ook een leuke broek met sale erbij, en dan kan je die vaak ook nog kiezen!
terwijl die niet meer naar voren komt als je alleen op broeken zoekt.
ik had die opbergzakken erin zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Cathmar het volgende:
Mij lukte het net, na veel F5-en. Volhouden! Heb nog wel wat kortingscodes gebruikt. O, en kijk ook bij de Home spullen of er nog iets leuks voor je tussenzit. Heb voor mijn meiden nog leuke roze handdoeken genomen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef pessie het volgende:
Sonnetje jij zocht toch nog een broekje voor Floris anders dan een spijkerbroek?
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef pessie het volgende:
[..]
ik denk dat onze smaak best overeen komt
Tja, het is ook spotgoedkoop maar jammer blijft het wel die verschillen en foutjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef octopussy het volgende:
DML, ik heb de leggings en babylegs inmiddels binnen. Maar mijn mannequin is er niet dus foto's moeten even wachten.
[ afbeelding ]
Wel een paar dingetjes: bij de sterretjesbeenwarmers zitten veel weeffouten![]()
En check het verschil in grootte van de 2 leggingsze zijn allebei maat 95
Ja die zaten er als extraatje bij en jij was er weg van dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Binnen! Ten eerste, mad respect dat je dit door de brievenbus hebt weten te krijgen
en ten tweede, ik spot zomaar kleine groene kikkervoetjes![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die zaten er als extraatje bij en jij was er weg van dus
jajaj raging hormones, arme verkoopsterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
Ik heb mn beenwarmers ook nog niet binnen. Had die daisy ook gemaild en die zei dat het ongeveer 25 tot 30 dagen duurt de bezorging. Ik heb een T&T code gekregen, maar daar vind je niet echt veel info.
Ook smeekte ze me nog geen negatieve feedback te geven (ik had echt niet een onaardig mailtje geschreven).
De kleinere pakketjes duurden bij mij ook wel twee weken. Deze grote had ze met express verzonden en daarom was hij er vrij snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
Ik heb mn beenwarmers ook nog niet binnen. Had die daisy ook gemaild en die zei dat het ongeveer 25 tot 30 dagen duurt de bezorging. Ik heb een T&T code gekregen, maar daar vind je niet echt veel info.
Ook smeekte ze me nog geen negatieve feedback te geven (ik had echt niet een onaardig mailtje geschreven).
heel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NeeIk vond het niet nodig. Zij ook niet meer toen ik aangeven heb er niet blij mee te zijn gezien de vier fouten die ze gemaakt had.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NeeIk vond het niet nodig. Zij ook niet meer toen ik aangeven heb er niet blij mee te zijn gezien de vier fouten die ze gemaakt had.
Heel goed!! Ik vond al dat je dat echt niet moest gaan betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb het pakje met de stipjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef octopussy het volgende:
Ik heb vandaag bij de Hema zulk lief newborn spul gekocht, wit met bloemetjes en roze met stipjes
Staat dr inderdaad leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef Reilain het volgende:
@ Sjeen.. Leuk!! Die laatste heeft Oona ook.
@ BlablablaHet bruine shirt staat Oona erg leuk
![]()
[ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef Poppejans het volgende:
Pvoesss, echt heeeeel leuk allemaal zeg!![]()
Spewey, Wolf heeft vandaag het shirt van Ryan aan met de beer erop (H&M) zal straks nog even een foto maken!
en ik heb erg leuk ondergoed gescoord bij de Kruidvat met Sesamstraat erop, Wolf zit in een Sesamstraat-fasemomenteel
oh en effen hemdjes voor maar 1 euro en 1,50 bij de allerlaatste Hema opruiming. Handig voor als hij overgaat op boxershorts
Oooooooooooooohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
]http://www.3suisses.nl/P-(...)=fe_SMT&nom=standard
oooooooooooooooooooooooooooooh
Nou dat is precies de reden dus waarom ik ook niet extra wil betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb beenwarmers met gaten zie ik net![]()
had er dus 5 en bij 1 paar zit aan allebei de onderkant een gat, zag het pas toen ze de dingen aan had.
't is opzich niet zo erg, kan het goed verbergen.
Ik heb hem al een paar keer in mijn handen gehad maar nog niet aangeschaft, hij is echt heel leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
de hema roze met witte stipjes jumpsuit heb ik ook gekocht voor Liene afgelopen weekis leuk!!
Dat zei ze bij mij ook, en de 30 dagen zijn al voorbij. Ik wacht nog heel even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
ah t eerste lellike item die ik in je posts voorbij zie komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Spewey het volgende:
Hoewel, deze lag vandaag op de mat, Ranja vond 'm meer voor Zoë.
[ afbeelding ]
Oh.. dat is geen goed teken.. heb jij een track and trace code gekregen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zei ze bij mij ook, en de 30 dagen zijn al voorbij. Ik wacht nog heel even.
Crap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah t eerste lellike item die ik in je posts voorbij zie komen
Nee, die heb ik niet gekregen. Ik zie nu dat het ook een andere verkoper is (fashiongroup2011). De leggings voor Ivan heb ik van daisabby99 en die had ik juist heel gauw binnen. Van haar heb ik ook een track & trace gekregen indertijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef wickie het volgende:
[..]
Oh.. dat is geen goed teken.. heb jij een track and trace code gekregen?
Oh, hopelijk komen die hier dan ook gauw binnen! Ivan zit al dagen te zeuren of Lena niet ook een broekje met beest op d'r billen aan mag.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef wickie het volgende:
Babylegs uit china are in tha house![]()
Lekkere warme beentjes voor mijn meisjes deze herfst/winter.
ja! precies! maar goed dat kreeg ik die mevroi niet aan d'r verstand gepeuterd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:42 schreef Leandra het volgende:
En als het dan toch verkoopt (wegens geen betaalbare andere keuze) dan roepen ze aan t eind van t seizoen ook nog dat het een succes was
Nee natuurlijk niet, die wordt betaald om te geloven in het product wat ze verkooptquote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! precies! maar goed dat kreeg ik die mevroi niet aan d'r verstand gepeuterd.
ik zat meer op de lijn van: als ze het wel had gesnapt had ze vast ergens anders gewerktquote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die wordt betaald om te geloven in het product wat ze verkoopt
Hier stond eigenlijk wat anders maar dat heb ik pre-enter gebackspaced![]()
![]()
Ja, ik ben vandaag alleen subtiel genoeg om zo'n zin te backspacenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat meer op de lijn van: als ze het wel had gesnapt had ze vast ergens anders gewerkt
je verwacht er Nike Air-Max bij, en een blikje Red-Bul. ik tenminste wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef Janena het volgende:
Nou, ik hoop dat die kragen weer uit zijn tegen de tijd dat Moussa naar maat 158 gaat (hij draagt nu 140). Ik vond die kragen in de jaren 80 en 90 al lelijk en nu nog meer!
Ik denk als eerste aan zo'n loserige hangroepjongere als ik zo'n jas zie, niks kinderlijks aan.
je moet de bruine ook hoor!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef Sandous het volgende:
Uiltje van KD, maar in het wit:
[ afbeelding ]
is toch liehief
ja ik las het op facebook bij een paar mensen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:11 schreef Keshet het volgende:
Even tussendoor: Is bij meer mensen hun hele bestelgeschiedenis, inclusief een eventuele nog openstaande bestelling, weg?
*panic*
ja, zie je, my bad luck. Al míjn rekeningen staan nog wel gewoon open dus hè.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Keshet het volgende:
De rekening van mijn bestelling van vorige maand (skipak) is ook weg. Dat is dan wel weer
Oh crap. Bij mij dus ook. Ik was er vanuit gegaan dat geen bestelling=geen rekening maar zo werkt 't blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zie je, my bad luck. Al míjn rekeningen staan nog wel gewoon open dus hè.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:50 schreef octopussy het volgende:
Mignonne, er zit dan ook een heel jaar tussen dus gek is dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is nog voor Bla![]()
shirtje van Dana geweest, wat een fijn shirt is dat!
:)
C&A en H&M hebben ze ook somsquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef __Isis__ het volgende:
Super om hier te lurken, word je alleen erg hebberig van.
Iemand nog een tip waar je leuke mini-maillotjes (maat 56) kunt scoren? Zeeman, Hema al geweest, maar heel weinig keus in kleine maatjes...
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb deze net gekocht bij H&M (gewoon uit verveling) en gewoon niet online maar zelf gehaald
![]()
[ afbeelding ]
och kieknou, mevrouwtje theelepel is ook teruggevondenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Die zit heerlijk warm!
Huh?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
och kieknou, mevrouwtje theelepel is ook teruggevonden![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:ITquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef __Isis__ het volgende:
Thx Tally, ik zal daar nog eens kijken.
Ik zag hier vd week ook zulke leuke leggings voorbijkomen, maar dit topic gaat zo snel dat ik er nog steeds niet achter ben waar die geshopt waren...anyone?
Chinaquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef __Isis__ het volgende:
Thx Tally, ik zal daar nog eens kijken.
Ik zag hier vd week ook zulke leuke leggings voorbijkomen, maar dit topic gaat zo snel dat ik er nog steeds niet achter ben waar die geshopt waren...anyone?
Noou eigenlijk vond ik het maar een dun dingetjequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Die zit heerlijk warm!
Het is hier keiwarm. Het kind heeft alleen een rompertje en kort broekkie aan, maar moest van dr moeder toch de muts, handschoenen en sjaal aan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh crap. Bij mij dus ook. Ik was er vanuit gegaan dat geen bestelling=geen rekening maar zo werkt 't blijkbaar niet.![]()
Leuk KJ! Foto's willen we zien!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef mignonne het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
op de volgende charmante foto is beter te zien hoe ie valt.Toffe broek en toffe schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat valt echt mee. Ik had hem Mini eer gister aangedaan. Zonder romper er onder en de zweetpareltjes stonden op haar voorhoofdquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Noou eigenlijk vond ik het maar een dun dingetjemaar ja romper eronder en eventueel een wollen onderbroek
![]()
dan zal die wel warm zitten
Thx!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
thnxquote:
Jaa aa en wie zijn schuld is dat weer Kleurdoosquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Kleurdoos het volgende:
dat uiltje heeft iedereen inmiddels
Damn gemistquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:26 schreef Kyara het volgende:
Dat uiltje was ook te schattig om te laten liggen. Het pakje met de raceautootjes was verstopt bij de pyama's
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
als het winter is flappieen ze naar buiten gaan
ALS ZE NAAR BUITEN GAANquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef Spewey het volgende:
[..]
In de winter is het hier binnen ook niet kouder dan 20 graden, dus bijna geen truien, soms een sweatshirt/hoodie.
Uh... ik geloof dat het niet alleen KD's schuld wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaa aa en wie zijn schuld is dat weer Kleurdoos![]()
![]()
![]()
[..]
Damn gemistheb al wel vast in een grotere maat een Barbapapa pyjama meegenomen haha volgens mij duurt dat nog 1 jaar voordat ie erin kan.
Maar je kan het maar vast hebben he.
Ik ga nog eens kijken, want ik wil raceautootjes
Ik vind het idd een geweldig merkquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef Spewey het volgende:
Prachtig Faithz, dat is volgens mij het ultieme eerste pakje!
Kan niet wachten tot ik er zelf weer een vers beebje in mag doen.
Millimeter rules!
van molo heb je een vergelijkbare (blauw met sterren) en t uilenpakje komt van de zeemanquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik vind het idd een geweldig merkJNY Design mag er ook zijn trouwens. Ik hoop daar nog een zwart pakje met blauwe sterretjes van te krijgen, via musjes.com. Ze weten nog niet of ze het na kunnen bestellen.
Het witte pakjes met de klavertjes is wel in 56, ik ben bang dat het te groot is voor ons menneke, als eerste pakje.. Maar we gaan het gewoon proberen.
Waar komen die leuke uile pakjes vandaan?
jupquote:Op zondag 4 september 2011 11:41 schreef SacreCoeur het volgende:
deze sterren zijn ook leuk:
maar was Klein&Fijn nou niet die webshop van de Koeka broekjes pas na 3 maanden (oid) sturen?
quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef wickie het volgende:
Ooohh TM, ik probeer je 4funkyflavours posts altijd te negeren, omdat ik dat ook allemaal wil![]()
Maar nu gaat het niet meer. Ik ga ook bestellen, Dat pakje is afgeprijsd en ligt dus al in m'n mandje.
Hoe vallen de maten? Normaal? Welke maat heeft jouw meisje nou?
Oh wat verschrikkelijk zonde!quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Spewey het volgende:
Wat ontzettend lief van Wolf, Ryan heeft ze in maat 8 en wel 3 keer aangehad, nu zijn ze te kleinBinnenkort maar in v&a zetten.
Of iets van gebroken wit.quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die is daar te geel voor denk ik, niet echt oker. ik zou gaan voor dat bordeauxkleurtje in t broekje
Me 2... Helaas overal weg!quote:Op zondag 4 september 2011 08:24 schreef MamaPurk het volgende:
Reilain, die grijze longsleeve hebben we hier ook en die roze MOETEN we ook! Ben al naar verschilende hennessen geweest, overal uitverkocht...
Nee 98/104quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
mp en reilan; beide mt 86/92?? ik kan hier nog eens voor jullie kijken deze week?
hij is echt leuk! staat Evie ook goed..
Hier idd 86 (86/92) Ik hou me zeker aanbevolen.. Hier helaas nergens in de buurt te vinden..quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
mp en reilan; beide mt 86/92?? ik kan hier nog eens voor jullie kijken deze week?
hij is echt leuk! staat Evie ook goed..
ik kijk van de week wel ff.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Reilain het volgende:
[..]
Hier idd 86 (86/92) Ik hou me zeker aanbevolen.. Hier helaas nergens in de buurt te vinden..En geen kortingskaartjes.... Super als je wil kijken!
Das er iig al een en ietsquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb alleen die van de slofjes
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)2000018.l2552&_pgn=1
Ja bedankt....quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Sorry Wickie. Wat een leuke kleertjes he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |