C&A en H&M hebben ze ook somsquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef __Isis__ het volgende:
Super om hier te lurken, word je alleen erg hebberig van.
Iemand nog een tip waar je leuke mini-maillotjes (maat 56) kunt scoren? Zeeman, Hema al geweest, maar heel weinig keus in kleine maatjes...
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:34 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb deze net gekocht bij H&M (gewoon uit verveling) en gewoon niet online maar zelf gehaald
![]()
[ afbeelding ]
och kieknou, mevrouwtje theelepel is ook teruggevondenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Die zit heerlijk warm!
Huh?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
och kieknou, mevrouwtje theelepel is ook teruggevonden![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:ITquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef __Isis__ het volgende:
Thx Tally, ik zal daar nog eens kijken.
Ik zag hier vd week ook zulke leuke leggings voorbijkomen, maar dit topic gaat zo snel dat ik er nog steeds niet achter ben waar die geshopt waren...anyone?
Chinaquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef __Isis__ het volgende:
Thx Tally, ik zal daar nog eens kijken.
Ik zag hier vd week ook zulke leuke leggings voorbijkomen, maar dit topic gaat zo snel dat ik er nog steeds niet achter ben waar die geshopt waren...anyone?
Noou eigenlijk vond ik het maar een dun dingetjequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Die zit heerlijk warm!
Het is hier keiwarm. Het kind heeft alleen een rompertje en kort broekkie aan, maar moest van dr moeder toch de muts, handschoenen en sjaal aan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh crap. Bij mij dus ook. Ik was er vanuit gegaan dat geen bestelling=geen rekening maar zo werkt 't blijkbaar niet.![]()
Leuk KJ! Foto's willen we zien!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef mignonne het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
op de volgende charmante foto is beter te zien hoe ie valt.Toffe broek en toffe schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat valt echt mee. Ik had hem Mini eer gister aangedaan. Zonder romper er onder en de zweetpareltjes stonden op haar voorhoofdquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Noou eigenlijk vond ik het maar een dun dingetjemaar ja romper eronder en eventueel een wollen onderbroek
![]()
dan zal die wel warm zitten
Thx!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
thnxquote:
Jaa aa en wie zijn schuld is dat weer Kleurdoosquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Kleurdoos het volgende:
dat uiltje heeft iedereen inmiddels
Damn gemistquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:26 schreef Kyara het volgende:
Dat uiltje was ook te schattig om te laten liggen. Het pakje met de raceautootjes was verstopt bij de pyama's
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
als het winter is flappieen ze naar buiten gaan
ALS ZE NAAR BUITEN GAANquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef Spewey het volgende:
[..]
In de winter is het hier binnen ook niet kouder dan 20 graden, dus bijna geen truien, soms een sweatshirt/hoodie.
Uh... ik geloof dat het niet alleen KD's schuld wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaa aa en wie zijn schuld is dat weer Kleurdoos![]()
![]()
![]()
[..]
Damn gemistheb al wel vast in een grotere maat een Barbapapa pyjama meegenomen haha volgens mij duurt dat nog 1 jaar voordat ie erin kan.
Maar je kan het maar vast hebben he.
Ik ga nog eens kijken, want ik wil raceautootjes
Ik vind het idd een geweldig merkquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef Spewey het volgende:
Prachtig Faithz, dat is volgens mij het ultieme eerste pakje!
Kan niet wachten tot ik er zelf weer een vers beebje in mag doen.
Millimeter rules!
van molo heb je een vergelijkbare (blauw met sterren) en t uilenpakje komt van de zeemanquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik vind het idd een geweldig merkJNY Design mag er ook zijn trouwens. Ik hoop daar nog een zwart pakje met blauwe sterretjes van te krijgen, via musjes.com. Ze weten nog niet of ze het na kunnen bestellen.
Het witte pakjes met de klavertjes is wel in 56, ik ben bang dat het te groot is voor ons menneke, als eerste pakje.. Maar we gaan het gewoon proberen.
Waar komen die leuke uile pakjes vandaan?
jupquote:Op zondag 4 september 2011 11:41 schreef SacreCoeur het volgende:
deze sterren zijn ook leuk:
maar was Klein&Fijn nou niet die webshop van de Koeka broekjes pas na 3 maanden (oid) sturen?
quote:Op zondag 4 september 2011 14:53 schreef wickie het volgende:
Ooohh TM, ik probeer je 4funkyflavours posts altijd te negeren, omdat ik dat ook allemaal wil![]()
Maar nu gaat het niet meer. Ik ga ook bestellen, Dat pakje is afgeprijsd en ligt dus al in m'n mandje.
Hoe vallen de maten? Normaal? Welke maat heeft jouw meisje nou?
Oh wat verschrikkelijk zonde!quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Spewey het volgende:
Wat ontzettend lief van Wolf, Ryan heeft ze in maat 8 en wel 3 keer aangehad, nu zijn ze te kleinBinnenkort maar in v&a zetten.
Of iets van gebroken wit.quote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die is daar te geel voor denk ik, niet echt oker. ik zou gaan voor dat bordeauxkleurtje in t broekje
Me 2... Helaas overal weg!quote:Op zondag 4 september 2011 08:24 schreef MamaPurk het volgende:
Reilain, die grijze longsleeve hebben we hier ook en die roze MOETEN we ook! Ben al naar verschilende hennessen geweest, overal uitverkocht...
Nee 98/104quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
mp en reilan; beide mt 86/92?? ik kan hier nog eens voor jullie kijken deze week?
hij is echt leuk! staat Evie ook goed..
Hier idd 86 (86/92) Ik hou me zeker aanbevolen.. Hier helaas nergens in de buurt te vinden..quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
mp en reilan; beide mt 86/92?? ik kan hier nog eens voor jullie kijken deze week?
hij is echt leuk! staat Evie ook goed..
ik kijk van de week wel ff.quote:Op zondag 4 september 2011 21:01 schreef Reilain het volgende:
[..]
Hier idd 86 (86/92) Ik hou me zeker aanbevolen.. Hier helaas nergens in de buurt te vinden..En geen kortingskaartjes.... Super als je wil kijken!
Das er iig al een en ietsquote:Op zondag 4 september 2011 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb alleen die van de slofjes
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)2000018.l2552&_pgn=1
Ja bedankt....quote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Sorry Wickie. Wat een leuke kleertjes he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |