Nee, die heb ik niet gekregen. Ik zie nu dat het ook een andere verkoper is (fashiongroup2011). De leggings voor Ivan heb ik van daisabby99 en die had ik juist heel gauw binnen. Van haar heb ik ook een track & trace gekregen indertijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef wickie het volgende:
[..]
Oh.. dat is geen goed teken.. heb jij een track and trace code gekregen?
Oh, hopelijk komen die hier dan ook gauw binnen! Ivan zit al dagen te zeuren of Lena niet ook een broekje met beest op d'r billen aan mag.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef wickie het volgende:
Babylegs uit china are in tha house![]()
Lekkere warme beentjes voor mijn meisjes deze herfst/winter.
ja! precies! maar goed dat kreeg ik die mevroi niet aan d'r verstand gepeuterd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:42 schreef Leandra het volgende:
En als het dan toch verkoopt (wegens geen betaalbare andere keuze) dan roepen ze aan t eind van t seizoen ook nog dat het een succes was
Nee natuurlijk niet, die wordt betaald om te geloven in het product wat ze verkooptquote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! precies! maar goed dat kreeg ik die mevroi niet aan d'r verstand gepeuterd.
ik zat meer op de lijn van: als ze het wel had gesnapt had ze vast ergens anders gewerktquote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die wordt betaald om te geloven in het product wat ze verkoopt
Hier stond eigenlijk wat anders maar dat heb ik pre-enter gebackspaced![]()
![]()
Ja, ik ben vandaag alleen subtiel genoeg om zo'n zin te backspacenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat meer op de lijn van: als ze het wel had gesnapt had ze vast ergens anders gewerkt
je verwacht er Nike Air-Max bij, en een blikje Red-Bul. ik tenminste wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:14 schreef Janena het volgende:
Nou, ik hoop dat die kragen weer uit zijn tegen de tijd dat Moussa naar maat 158 gaat (hij draagt nu 140). Ik vond die kragen in de jaren 80 en 90 al lelijk en nu nog meer!
Ik denk als eerste aan zo'n loserige hangroepjongere als ik zo'n jas zie, niks kinderlijks aan.
je moet de bruine ook hoor!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef Sandous het volgende:
Uiltje van KD, maar in het wit:
[ afbeelding ]
is toch liehief
ja ik las het op facebook bij een paar mensen!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:11 schreef Keshet het volgende:
Even tussendoor: Is bij meer mensen hun hele bestelgeschiedenis, inclusief een eventuele nog openstaande bestelling, weg?
*panic*
ja, zie je, my bad luck. Al míjn rekeningen staan nog wel gewoon open dus hè.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef Keshet het volgende:
De rekening van mijn bestelling van vorige maand (skipak) is ook weg. Dat is dan wel weer
Oh crap. Bij mij dus ook. Ik was er vanuit gegaan dat geen bestelling=geen rekening maar zo werkt 't blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, zie je, my bad luck. Al míjn rekeningen staan nog wel gewoon open dus hè.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:50 schreef octopussy het volgende:
Mignonne, er zit dan ook een heel jaar tussen dus gek is dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is nog voor Bla![]()
shirtje van Dana geweest, wat een fijn shirt is dat!
:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |