ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja Mignonne ze zijn niet mooi maar zooooooooo praktisch!
En dat bontje eruit halen ik zou het niet doen.. Wij hadden dat gedaan en toen waren ze opeens zo wijd dat mijn meisje overal opeens op haar sokjes liep omdat ze haar crocsje verloor
Naar mijn weten geen smalle voetjes hier. Maar gewone crocsjes verliet ze niet en die waar ik het bonje uitgesloopt had wel, dus ging er eigenlijk vanuit dat het daardoor kwam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?
en ja reuze practischdaarom heb ik ze ook uit de tas gevist en riep ik hardop Yay! tot grote verbazing van B.
psies, us bin zuunig, dus ik vind t wel goed, basics voor volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, de moeite om weer eens te kijken. Jammer dat we eigenlijk alles wat we van h&m wilden eigenlijk vorige maand gekocht hebben, maar hee, goedkoop is goedkoop he
het is ook nagenoeg leeg tot maat 86quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef Keshet het volgende:
Mijn god, de H&M site is echt niet te bereiken.
Wil je even doorgeven hoeveel de verzendkosten zijn, want als dat hier gepost is dan heb ik het gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh super die leggings! Ik heb alle leggings persoonlijk in de brievenbus gepropt dus ze komen er echt aan, voor hen die ze nog niet binnen hebben.
De verzendkosten geloof ik wel van iedereen. Ik ga eerst op vakantie en daarna ga ik het controleren dus iedereen heeft nog 2,5 week respijt
Dat snap ik ook niet, maar als ik zo lees over vroeg opstaan om de site te scannen, dan heb ik het idee dat er dagelijks weer aangevuld wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Sjeen het volgende:
alleen zo jammer dat de site het niet aan kan en alles in 128/134 zowat weg is... waarom laten ze dingen die uitverkocht zijn gewoon in de lijsten staan
heb jij een idee hoe laat ik dan op moet morgen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, maar als ik zo lees over vroeg opstaan om de site te scannen, dan heb ik het idee dat er dagelijks weer aangevuld wordt?
Dat ja, zwaar irritant! Op de oude site werden de lijsten steeds korter, om 08:00 had je dan 7 pagina's en om 11:00 nog 2 ofzo. Stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Sjeen het volgende:
alleen zo jammer dat de site het niet aan kan en alles in 128/134 zowat weg is... waarom laten ze dingen die uitverkocht zijn gewoon in de lijsten staan
Nee, geen flauw idee, wij hebben vorige week de site al leeggeshopt, en toen kon ik ook niets uit de sale krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
heb jij een idee hoe laat ik dan op moet morgen?
ik vind het wel een voordeel want zo zie ik welke kleuren en soorten er nog meer zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat ja, zwaar irritant! Op de oude site werden de lijsten steeds korter, om 08:00 had je dan 7 pagina's en om 11:00 nog 2 ofzo. Stuk overzichtelijker.
vet stoer, nu heb ik nog een toffe paraplu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat wel loont merkte ik, is kijken in de plaatjes onder het item wat je aanklikt. Hoodplaatje, met graties tips eronder, die bedoel ik!) lekker duidelijkmaar je klikt op shirt, ziet ook een leuke broek met sale erbij, en dan kan je die vaak ook nog kiezen!
terwijl die niet meer naar voren komt als je alleen op broeken zoekt.
ik had die opbergzakken erin zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Cathmar het volgende:
Mij lukte het net, na veel F5-en. Volhouden! Heb nog wel wat kortingscodes gebruikt. O, en kijk ook bij de Home spullen of er nog iets leuks voor je tussenzit. Heb voor mijn meiden nog leuke roze handdoeken genomen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef pessie het volgende:
Sonnetje jij zocht toch nog een broekje voor Floris anders dan een spijkerbroek?
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef pessie het volgende:
[..]
ik denk dat onze smaak best overeen komt
Tja, het is ook spotgoedkoop maar jammer blijft het wel die verschillen en foutjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef octopussy het volgende:
DML, ik heb de leggings en babylegs inmiddels binnen. Maar mijn mannequin is er niet dus foto's moeten even wachten.
[ afbeelding ]
Wel een paar dingetjes: bij de sterretjesbeenwarmers zitten veel weeffouten![]()
En check het verschil in grootte van de 2 leggingsze zijn allebei maat 95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |