ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja Mignonne ze zijn niet mooi maar zooooooooo praktisch!
En dat bontje eruit halen ik zou het niet doen.. Wij hadden dat gedaan en toen waren ze opeens zo wijd dat mijn meisje overal opeens op haar sokjes liep omdat ze haar crocsje verloor
Naar mijn weten geen smalle voetjes hier. Maar gewone crocsjes verliet ze niet en die waar ik het bonje uitgesloopt had wel, dus ging er eigenlijk vanuit dat het daardoor kwam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze zijn toch net zo breed als de normale crocs? Of heeft je meisje smalle voetjes?
en ja reuze practischdaarom heb ik ze ook uit de tas gevist en riep ik hardop Yay! tot grote verbazing van B.
psies, us bin zuunig, dus ik vind t wel goed, basics voor volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, de moeite om weer eens te kijken. Jammer dat we eigenlijk alles wat we van h&m wilden eigenlijk vorige maand gekocht hebben, maar hee, goedkoop is goedkoop he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |