ik had die opbergzakken erin zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Cathmar het volgende:
Mij lukte het net, na veel F5-en. Volhouden! Heb nog wel wat kortingscodes gebruikt. O, en kijk ook bij de Home spullen of er nog iets leuks voor je tussenzit. Heb voor mijn meiden nog leuke roze handdoeken genomen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef pessie het volgende:
Sonnetje jij zocht toch nog een broekje voor Floris anders dan een spijkerbroek?
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef pessie het volgende:
[..]
ik denk dat onze smaak best overeen komt
Tja, het is ook spotgoedkoop maar jammer blijft het wel die verschillen en foutjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef octopussy het volgende:
DML, ik heb de leggings en babylegs inmiddels binnen. Maar mijn mannequin is er niet dus foto's moeten even wachten.
[ afbeelding ]
Wel een paar dingetjes: bij de sterretjesbeenwarmers zitten veel weeffouten![]()
En check het verschil in grootte van de 2 leggingsze zijn allebei maat 95
Ja die zaten er als extraatje bij en jij was er weg van dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Binnen! Ten eerste, mad respect dat je dit door de brievenbus hebt weten te krijgen
en ten tweede, ik spot zomaar kleine groene kikkervoetjes![]()
![]()
!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die zaten er als extraatje bij en jij was er weg van dus
jajaj raging hormones, arme verkoopsterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
Ik heb mn beenwarmers ook nog niet binnen. Had die daisy ook gemaild en die zei dat het ongeveer 25 tot 30 dagen duurt de bezorging. Ik heb een T&T code gekregen, maar daar vind je niet echt veel info.
Ook smeekte ze me nog geen negatieve feedback te geven (ik had echt niet een onaardig mailtje geschreven).
De kleinere pakketjes duurden bij mij ook wel twee weken. Deze grote had ze met express verzonden en daarom was hij er vrij snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
Ik heb mn beenwarmers ook nog niet binnen. Had die daisy ook gemaild en die zei dat het ongeveer 25 tot 30 dagen duurt de bezorging. Ik heb een T&T code gekregen, maar daar vind je niet echt veel info.
Ook smeekte ze me nog geen negatieve feedback te geven (ik had echt niet een onaardig mailtje geschreven).
heel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NeeIk vond het niet nodig. Zij ook niet meer toen ik aangeven heb er niet blij mee te zijn gezien de vier fouten die ze gemaakt had.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NeeIk vond het niet nodig. Zij ook niet meer toen ik aangeven heb er niet blij mee te zijn gezien de vier fouten die ze gemaakt had.
Heel goed!! Ik vond al dat je dat echt niet moest gaan betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |