De storm dit jaar nog hier. Vele bomen die omgingen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:46 schreef Specularium het volgende:
Nu zijn tornado's natuurlijk niet nieuw. Maar het extreme aanhouden van sommige stormen boven land zijn op zijn minst grimmig te noemen. Zie Pukkelpop. Hoe erg het ook vette pech is door een samenloop van omstandigheden, je ziet de extremiteit toenemen. Jaartje terug ofzo die windval op die camping waar ik de lokatie niet meer van weet, caravans in het water, alles.
Dat was nieteens in Belgie.
die heb ik inderdaad een uur gevolgd, maar toch maar weer afgezet.. zie hetzelfde als op CNN op tvquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
http://www.wusa9.com/video/live/default.aspx
Maar dat is niet eens echt een livestream, gewoon het nieuws.
Stervende baby´s in Afrika is ook helemaal geen nieuws meer. Als er een orkaan over Afrika zou trekken zou ook iedereen naar beelden zitten zoeken..quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:48 schreef Yi-Long het volgende:
Komt denk eerder omdat stervende babies niet echt 'spectaculair' is om naar te kijken. Stormen, vulkanen, tsunamis, (in short: extreem natuurgeweld) is en blijft toch altijd gewoon heel erg boeiend.
Flevoland, Gelderland?quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:48 schreef betyar het volgende:
[..]
De storm dit jaar nog hier. Vele bomen die omgingen.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stervende baby´s in Afrika is ook helemaal geen nieuws meer. Als er een orkaan over Afrika zou trekken zou ook iedereen naar beelden zitten zoeken..
2 provincies gokken en er nog naast zitten maar niet helemaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Brabant.
Bij de buurman gingen alleen al twaalf dikke eiken om, hier alleen een notenboom.
O ik dacht dat je het anders bedoelde, excusesquote:
http://www.brabantsdagbla(...)sgebied-na-storm.ecequote:Op zondag 28 augustus 2011 08:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 provincies gokken en er nog naast zitten maar niet helemaal.
Ik bedoelde deze:
http://www.bndestem.nl/al(...)en-door-de-lucht.ece
Zonde van de noten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:56 schreef Specularium het volgende:
Je zou je notenboom maar verliezen.
Nu is mijn dag weer verpest door die achterlijke reclame...Die stem van dat kutwijf blijft nu in mijn hoofd hangen!quote:
Die foto is gemaakt op 10 augustus in Floridaquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:33 schreef aerdt het volgende:
[ afbeelding ]
Irene hitting North Carolina
quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu is mijn dag weer verpest door die achterlijke reclame...Die stem van dat kutwijf blijft nu in mijn hoofd hangen!
Bedankt he
En de boomquote:
Augustes in Florida schijnt nog nooit zo mooi geweest te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt op 10 augustes in Florida
http://m.cafemom.com/grou(...)16&topic_id=14700483
Je kunt ook de livestream van The Weather Channel kijken, deze doen al vanaf gisteren live verslag:quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:41 schreef kwiwi het volgende:
hmm ik kan de cnn live stream wel kijken maar zonder geluid
Windkracht op dit moment: 130 km/hquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:51 schreef PierreBetfair het volgende:
Stelt niks meer voor. Orkaan is nog slechts een licht briesje, en half NY is geevacueerd
Beter dan andersom. Hoop wel dat je gelijk krijgt trouwens, dan is ie als ie hier komt helemaal zwak en dat vind ik wel een prima vooruitzicht. Maar ik betwijfel hetquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:51 schreef PierreBetfair het volgende:
Stelt niks meer voor. Orkaan is nog slechts een licht briesje, en half NY is geevacueerd
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.quote:
Zag net toch wel wat behoorlijke gehavende huizen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.
Allemaal stemmingmakerij om niks. Ik heb nog geen huis in puin zien liggen, hooguit een paar wegen die blank staan. Wat een ramp zeg
Het is nog net een orkaan. 128 km/uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan andersom. Hoop wel dat je gelijk krijgt trouwens, dan is ie als ie hier komt helemaal zwak en dat vind ik wel een prima vooruitzicht. Maar ik betwijfel het
Of van die mongolen die gaan surfenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef PierreBetfair het volgende:
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.
Allemaal stemmingmakerij om niks. Ik heb nog geen huis in puin zien liggen, hooguit een paar wegen die blank staan. Wat een ramp zeg
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden. In de VS rennen ze massaal de stad uit. Volslagen doorgedraaid die Yanks, 1 grote kudde sensatiezoekers en ondertussen hebben ze niet door dat over 3 jaar het hele land failliet is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
ze zijn ook niet bang voor de wind,maar voor het water/regen
...I sense some frustration...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden. In de VS rennen ze massaal de stad uit. Volslagen doorgedraaid die Yanks, 1 grote kudde sensatiezoekers en ondertussen hebben ze niet door dat over 3 jaar het hele land failliet is.
Ik vind het altijd zo lullig dat er dan zo'n gap ter plaatse op het strand moet staan, midden in de storm, urenlang, om verslag uit te brengen dat het ECHT heel erg kutweer is...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Maver24 het volgende:
Ze brengen het altijd wel interessant in beeld met heel veel informatie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij waren 'tijdens Strauss Kahn' in New York, echt grappig, al die reporters daar bij dat huis. Hoe Amerikaans wil je het hebben
"Hij heeft MIJ ook VERKRACHT!!!!"quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij waren 'tijdens Strauss Kahn' in New York, echt grappig, al die reporters daar bij dat huis. Hoe Amerikaans wil je het hebben
Kut jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Hij heeft MIJ ook VERKRACHT!!!!"
Heb je meteen je vakantie terugverdiend door je exclusieve verhaal te verkopen
Ik vond die hele vervolging van DSK niet zo grappig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik weet niet of ik nu iets doms zegquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Omnifacer het volgende:
Oh, nuclear powerplant in Massachussetts is uitgevallen
Er was iets van kleine schade en toen hebben ze hem uitgezet. Maar geen gevaar ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nu iets doms zeghet verstaan van de engelse taal is bij mij niet 100%, maar dacht eerder vanochtend vernomen te hebben dat die uit veiligheidsoverwegingen uitgezet zou worden.........
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Er was iets van kleine schade en toen hebben ze hem uitgezet. Maar geen gevaar ofzo.
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor.
Nee, maar de manier van verslaggeving bedoel ik dan. De inhoud van de zaak zelf was niet zo leuk. Als ie het gedaan had niet, maar als ie het niet gedaan heeft ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die hele vervolging van DSK niet zo grappig.
Wow, wie dan zijn huis nog niet verlaten heeft, zal zeker op de vlucht slaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:33 schreef aerdt het volgende:
[ afbeelding ]
Irene hitting North Carolina
denk dat we er inderdaad weinig live van meekrijgen. Er zijn zoveel webcams in NY, maar geen een met beeld waar iets op te zien is, of ze ze zijn offlinequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag zal er dus waarschijnlijk geen Livestreams zijn zoals we die gister hadden vanuit die auto's. Hoop van wel, maar denk het niet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:40 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wow, wie dan zijn huis nog niet verlaten heeft, zal zeker op de vlucht slaan!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt op 10 augustes in Florida
http://m.cafemom.com/grou(...)16&topic_id=14700483
Ja, en zeker op kunstgras.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden.
Tsja, het is daar 6 uur half zeven 's ochtends, en hiero slapen de nachtbrakers hun roes uit.quote:
Tijd doet er niet toe, als er nu vliegtuigen in gebouwen zouden vliegen is iedereen wakker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, het is daar 6 uur 's ochtends, en hiero slapen de nachtbrakers hun roes uit.
Vanavond onze tijd zou het ergste in NY voorbij moeten zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:
Hij zou nu onderhand nyc moeten bereiken?
Ze zeiden dat dit de zwaarste regenval was, de storm komt pas over een paar uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Volgens CNN is het wat je nu ziet in New York het zwaarst, nou zwaar hoor, beetje hoop regen , maar niet eens horizontale regen en veel wind,
Het valt dus allemaal wel mee
Dit is waarschijnlijk de zwaarste regen die je kunt verwachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Volgens CNN is het wat je nu ziet in New York het zwaarst, nou zwaar hoor, beetje hoop regen , maar niet eens horizontale regen en veel wind,
Volgens deze stream zijn er al windstoten van 69 mph gemeten (120 km/hr?)quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef EdVe het volgende:
MyfoxNY: http://www.myfoxny.com/subindex/video/live_video
15 uur hier dus, kan ik zo ff etenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:04 schreef Maver24 het volgende:
De Fox stream heeft wel beter geluid dan die Weatherchannel kanaal , die is nogal zacht ,over 2 uur moet het oog boven de stad gaan liggen, ik ben benieuwd
hoogtepunt 1800 uur nederlandse tijdquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:
Hij zou nu onderhand nyc moeten bereiken?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Ja ja wrijf het er nog maar eens inquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef Smeich het volgende:
Zo, ik ben wakker! Het waait flink hier, dikbepakte lucht met regen al lijkt het tot dusver dus op een typische Nederlandse zomer
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor Hiroshima.
En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Mpj het volgende:
![]()
![]()
Zoveel maatregelen om de o-zo-erge orkaan.
Precies. Dan had iedereen lopen zeiken over dat er zoveel doden waren vanwege de slechte maatregelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan?
Het was toch ook een zware orkaan. Daarbij vind ik dat ze beter teveel maatregelen kunnen nemen, dan te weinig. En...we zijn er nog niet, 't is nog niet klaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Mpj het volgende:
![]()
![]()
Zoveel maatregelen om de o-zo-erge orkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |