Windkracht op dit moment: 130 km/hquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:51 schreef PierreBetfair het volgende:
Stelt niks meer voor. Orkaan is nog slechts een licht briesje, en half NY is geevacueerd
Beter dan andersom. Hoop wel dat je gelijk krijgt trouwens, dan is ie als ie hier komt helemaal zwak en dat vind ik wel een prima vooruitzicht. Maar ik betwijfel hetquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:51 schreef PierreBetfair het volgende:
Stelt niks meer voor. Orkaan is nog slechts een licht briesje, en half NY is geevacueerd
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.quote:
Zag net toch wel wat behoorlijke gehavende huizen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.
Allemaal stemmingmakerij om niks. Ik heb nog geen huis in puin zien liggen, hooguit een paar wegen die blank staan. Wat een ramp zeg
Het is nog net een orkaan. 128 km/uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan andersom. Hoop wel dat je gelijk krijgt trouwens, dan is ie als ie hier komt helemaal zwak en dat vind ik wel een prima vooruitzicht. Maar ik betwijfel het
Of van die mongolen die gaan surfenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef PierreBetfair het volgende:
Die waren er zonder die wind ook wel gevallen.
Allemaal stemmingmakerij om niks. Ik heb nog geen huis in puin zien liggen, hooguit een paar wegen die blank staan. Wat een ramp zeg
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden. In de VS rennen ze massaal de stad uit. Volslagen doorgedraaid die Yanks, 1 grote kudde sensatiezoekers en ondertussen hebben ze niet door dat over 3 jaar het hele land failliet is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
ze zijn ook niet bang voor de wind,maar voor het water/regen
...I sense some frustration...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden. In de VS rennen ze massaal de stad uit. Volslagen doorgedraaid die Yanks, 1 grote kudde sensatiezoekers en ondertussen hebben ze niet door dat over 3 jaar het hele land failliet is.
Ik vind het altijd zo lullig dat er dan zo'n gap ter plaatse op het strand moet staan, midden in de storm, urenlang, om verslag uit te brengen dat het ECHT heel erg kutweer is...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Maver24 het volgende:
Ze brengen het altijd wel interessant in beeld met heel veel informatie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij waren 'tijdens Strauss Kahn' in New York, echt grappig, al die reporters daar bij dat huis. Hoe Amerikaans wil je het hebben
"Hij heeft MIJ ook VERKRACHT!!!!"quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij waren 'tijdens Strauss Kahn' in New York, echt grappig, al die reporters daar bij dat huis. Hoe Amerikaans wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |