Kut jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Hij heeft MIJ ook VERKRACHT!!!!"
Heb je meteen je vakantie terugverdiend door je exclusieve verhaal te verkopen
Ik vond die hele vervolging van DSK niet zo grappig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij waren 'tijdens Strauss Kahn' in New York, echt grappig, al die reporters daar bij dat huis. Hoe Amerikaans wil je het hebben
ik weet niet of ik nu iets doms zegquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Omnifacer het volgende:
Oh, nuclear powerplant in Massachussetts is uitgevallen
Er was iets van kleine schade en toen hebben ze hem uitgezet. Maar geen gevaar ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nu iets doms zeghet verstaan van de engelse taal is bij mij niet 100%, maar dacht eerder vanochtend vernomen te hebben dat die uit veiligheidsoverwegingen uitgezet zou worden.........
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Er was iets van kleine schade en toen hebben ze hem uitgezet. Maar geen gevaar ofzo.
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor.
Nee, maar de manier van verslaggeving bedoel ik dan. De inhoud van de zaak zelf was niet zo leuk. Als ie het gedaan had niet, maar als ie het niet gedaan heeft ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die hele vervolging van DSK niet zo grappig.
Wow, wie dan zijn huis nog niet verlaten heeft, zal zeker op de vlucht slaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:33 schreef aerdt het volgende:
[ afbeelding ]
Irene hitting North Carolina
denk dat we er inderdaad weinig live van meekrijgen. Er zijn zoveel webcams in NY, maar geen een met beeld waar iets op te zien is, of ze ze zijn offlinequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag zal er dus waarschijnlijk geen Livestreams zijn zoals we die gister hadden vanuit die auto's. Hoop van wel, maar denk het niet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:40 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wow, wie dan zijn huis nog niet verlaten heeft, zal zeker op de vlucht slaan!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt op 10 augustes in Florida
http://m.cafemom.com/grou(...)16&topic_id=14700483
Ja, en zeker op kunstgras.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja lachwekkend. In Nederland zou bij dit soort weer gewoon gevoetbald worden.
Tijd doet er niet toe, als er nu vliegtuigen in gebouwen zouden vliegen is iedereen wakker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, het is daar 6 uur 's ochtends, en hiero slapen de nachtbrakers hun roes uit.
Vanavond onze tijd zou het ergste in NY voorbij moeten zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:
Hij zou nu onderhand nyc moeten bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |