hopelijk is crazymother.tv dan weer online, die hurricanetrack stream gaat zometeen stoppen zeiden ze net. Ze hebben geen mogelijkheid om richting newyork te gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Maver24 het volgende:
Welke stream moet ik morgenochtend aan gaan zetten
Ze zaten heel dichtbij een soort dijkweg... dus denk dat ze er wel op gelet hebben dat die nog niet onder water staat. Ben benieuwd hoe zo`n bende het morgen is in die kuststrook. Zoals het er uit ziet, is het sowieso heel erg dom om daar te gaan wonenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Maver24 het volgende:
Ja en het wordt donker. hopen dat ze nog wegkomen in het donker. lijkt me lastig
Dank je, ik kreeg het niet voor elkaarquote:
Whats next, surfersquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:58 schreef aerdt het volgende:
http://twitpic.com/6c3ib7
2 mensen gered van een zeilboot. Die gasten hebben blijkbaar het nieuws afgelopen dagen niet gezien...
Blijkbaar Kayakersquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:16 schreef aerdt het volgende:
[..]
Blijkbaar Kayakers
@coreykilgannon: Police pager just now: off Staten Island:,“Harbor units are removing 2 kayakers” Removing two WHAT?!
haha, als je dat zo allemaal leest is het niet eens gek dat er doden vallen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:16 schreef aerdt het volgende:
[..]
Blijkbaar Kayakers
@coreykilgannon: Police pager just now: off Staten Island:,“Harbor units are removing 2 kayakers” Removing two WHAT?!
Inderdaad. Blijkbaar is er ook een surfer omgekomen in de hoge golven. Nou ja, risico van het vak zou ik zeggen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
haha, als je dat zo allemaal leest is het niet eens gek dat er doden vallen.
Dat is wel zielig voor de boom ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:30 schreef aerdt het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijkbaar is er ook een surfer omgekomen in de hoge golven. Nou ja, risico van het vak zou ik zeggen...
Ik vind het erger voor dat 11 jarig gastje dat is omgekomen toen een boom op hun huis viel.
Die moeten wel heftige golven hebben.quote:
Wen maar vast aan de regen, die laatste orkaan die ik meemaakte gaf 30 uur lang stortregens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Ik woon in mid-manhattan, vooralsnog weinig bijzonders te zien. Beetje regen, aardig windje.
Wel bijzonder om de straten eens rustig te hebben. En de grote winnaar van vandaag zijn de supermarkten en deli's geweest
Gaaf dat je in mid-manhattan woont.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:56 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Ik woon in mid-manhattan, vooralsnog weinig bijzonders te zien. Beetje regen, aardig windje.
Wel bijzonder om de straten eens rustig te hebben. En de grote winnaar van vandaag zijn de supermarkten en deli's geweest
Inderdaad!! Ik ben niet snel jaloers, maar...quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gaaf dat je in mid-manhatten woont.
Baas
Wel aan de oostkant, richting de East River. Dus mocht daar overlast van komen ben ik wel de spreekwoordelijke lulquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gaaf dat je in mid-manhattan woont.
Baas
Op welke verdieping zit je btw? Op de 20ste ben je toch minder de bok dan op de 1e ^^quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:24 schreef Slechtweervandaag het volgende:
[..]
Wel aan de oostkant, richting de East River. Dus mocht daar overlast van komen ben ik wel de spreekwoordelijke lul![]()
Water zal inderdaad wel het grootste probleem zijn, als het hier een dag lang flink regent zijn de straten al bijna flooded
En eventuele stroomuitval natuurlijk.
9, dus dat is mooi. De eigenaren van het appartementencomplex gaven A4tjes met tips uit, zo zouden we o.a. het bad vol moeten laten lopen met water, voor later gebruik. Men geeft je wel het idee dat het einde der tijden er aan zit te komen.. Kan eigenlijk alleen nog maar meevallen zo!quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Op welke verdieping zit je btw? Op de 20ste ben je toch minder de bok dan op de 1e ^^
quote:The U.S. Army Corps of Engineers estimates that if a category-3 hurricane hit New York City, nearly 30% of the south side of Manhattan would be flooded.
maar irene is een cat1 toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:41 schreef BlaZ het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/07/080730175524.htm
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |