15 uur hier dus, kan ik zo ff etenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:04 schreef Maver24 het volgende:
De Fox stream heeft wel beter geluid dan die Weatherchannel kanaal , die is nogal zacht ,over 2 uur moet het oog boven de stad gaan liggen, ik ben benieuwd
hoogtepunt 1800 uur nederlandse tijdquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:30 schreef Godshand het volgende:
Hij zou nu onderhand nyc moeten bereiken?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Volgens CNN is het wat je nu ziet in New York het zwaarst, nou zwaar hoor, beetje hoop regen , maar niet eens horizontale regen en veel wind,
Het valt dus allemaal wel mee
Ja ja wrijf het er nog maar eens inquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:23 schreef Smeich het volgende:
Zo, ik ben wakker! Het waait flink hier, dikbepakte lucht met regen al lijkt het tot dusver dus op een typische Nederlandse zomer
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe emotioneel ze worden als ik zeg op fora daar dat ze dit te danken hebben aan Pearl Harbor Hiroshima.
En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Mpj het volgende:
![]()
![]()
Zoveel maatregelen om de o-zo-erge orkaan.
Precies. Dan had iedereen lopen zeiken over dat er zoveel doden waren vanwege de slechte maatregelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan?
Het was toch ook een zware orkaan. Daarbij vind ik dat ze beter teveel maatregelen kunnen nemen, dan te weinig. En...we zijn er nog niet, 't is nog niet klaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Mpj het volgende:
![]()
![]()
3 dagen geleden zag het er nog naar uit dat een cat3 orkaan over een stad zou gaan waar 8 miljoen mensen wonen. Dan is het niet zo gek lijkt me dat ze zware maatregelen nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:00 schreef Mpj het volgende:
![]()
![]()
ONVERANTWOORDE KUTAMERIKANEN DIE GELD BELANGRIJKER VINDEN DAN HET BESCHERMEN VAN LEVENS!!!!!1111!!!1EINZ..quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies. Dan had iedereen lopen zeiken over dat er zoveel doden waren vanwege de slechte maatregelen
Welkom op FOK!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef Smeich het volgende:
Typische reacties van die nietsnutten hier die op hun ouders zolder lopen te reageren.
Dat dus. Precies op het moment dat het vloed is, is de storm op zijn ergst. En het is nu niet echt bepaald alsof die Yanks ook maar enigszins iets hebben meegekregen van watermanagementquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef kaatje50 het volgende:
op Long Beach staat het water al gelijk met de kade. Dan moet de storm nog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |