quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Denk je?quote:
Beter dan anderenquote:
En die zijn van een programma?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Met Trinnie en Sussanah voor D.
Ja, 2 Engelse wieven die dan in een stad in NL een winkelstraat pakken en mensen aanspreken voor een make-overquote:
Ik liet het ff op me inwerkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Echt D. leg ik alles aan je uit, reageer je niet
Okequote:
Anni-Frid voluitquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht tot 10 uur maar het begon weer 20 min te laat... of het duurt tot half 11 oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aan tot nu toe.
Alle donkere mensen toch wel bijna?quote:
Wow je hebt hem precies in beeld als Natasja Froger ook op tv isquote:
die moet nog komen. Als ik dat voorstukje zo hoorde klinkt hij echt exact als Jantje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah we krijgen nog Jantje Smit of issie al geweest?
Niet geweest, niet gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah we krijgen nog Jantje Smit of issie al geweest?
Ik niet helaas ... het was wel een geniaal gezicht.quote:
Ah zeker precies 1 nummer van Jantje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
die moet nog komen. Als ik dat voorstukje zo hoorde klinkt hij echt exact als Jantje.
Die kop van die kerelquote:
Nieuwquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
die was toch al een keer geweest vorig jaar of is dit een andere?
Oh ja gratis schuttingen, koelkast, vloeren enzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd of deze weer echt zijn van de burenruzies, want een hoop waren flink fake
Voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet helaas ... het was wel een geniaal gezicht.
Kadootjes he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh ja gratis schuttingen, koelkast, vloeren enz
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Nah niets bijzonders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hallo hallo, heb alles gemist was in slaap gevalllen![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en nog een Rihannaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hallo hallo, heb alles gemist was in slaap gevalllen![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Oh niks dus!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en nog een Rihanna
Ze willen kinderen niet aan het huilen maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sjezus wat zong dat kind net vals en dan zegt de jury dat het goed was. Waarschijnlijk durfden ze de waarheid niet te zeggen (kind kwam het podium op met een zielig verhaal) of ze hebben stront in hun oren zitten.
Mwah dat ze kleine kinderen sparen is niet zo erg, maar volwassenen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sjezus wat zong dat kind net vals en dan zegt de jury dat het goed was. Waarschijnlijk durfden ze de waarheid niet te zeggen (kind kwam het podium op met een zielig verhaal) of ze hebben stront in hun oren zitten.
Kindersongfestival, en sindsdien een overal opdravende BN'erquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie is dat kleine kutventje Ralph dan?
Heeft ooit gewonnen met impersonatie van Bieber.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie is dat kleine kutventje Ralph dan?
Desondanks ging ze toch huilen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze willen kinderen niet aan het huilen maken.
"Kom later maar terug" is eigenlijk een aardige manier om te zeggen dat het zangtalent er niet is.
Het einde heb ik niet gezien, dus dat gemist, maar volgens mij vond ik haar best goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vorige week anouk niet door dat vond ik wel jammer, nog iemand meer?
quote:
Ja vond ik ook en dan ging die katy perry door dat snap ik dan nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het einde heb ik niet gezien, dus dat gemist, maar volgens mij vond ik haar best goed
past wel bij Rihannaquote:
Schat je haar zo hoog in dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Rihanna meest overschatte artiest
Nee, meeste potentiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Nou dat was puur op schattigheid door
Uitstraling dus. In ieder geval niet op zang.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette verselijk irritant vindt?
Nee, bijna iedereen deelt deze meningquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette verselijk irritant vindt?
Ok gelukkigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, bijna iedereen deelt deze mening
Ik vind haar uitspraak vreselijk, die eeuwige harde rollende R. Verder wel leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette vreselijk irritant vindt?
Preciesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja ik vind haar zo nep, ze doet net alsof ze geinteresseerd is maar ik geloof er niet in
yes indeedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Nou doen presentatoren dat natuurlijk allemaal, maar bij haar druipt de 'nepheid' er vanaf
Tja er is ook geen ene moer om dit tijdstip op Zaterdagquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Was het het terugkijken waard? Aan de reacties hierboven te zien niet, aan de kijkcijfers te zien wel....
Dit is heel wat anders dan de klikklaktikkerdietakquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:31 schreef Karina het volgende:
Ralf en Nicolette nu bij Koffietijd (ja ik kijk nu Koffietijd).
Denk het welquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
Ik moet andere dingen doenVast een stuk beter voor mijn glazuur dan MNI.
Dat was ook zo'n beetje mijn ideequote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Verwacht maar niet te veel, dan valt het reuze mee
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Nou jullie zijn al met zijn twee!
Thanks Karina, nu echt weg, succes hč!
Veel pretquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Nou jullie zijn al met zijn twee!
Thanks Karina, nu echt weg, succes hč!
Er wint een kind en een volwassene volgens mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Straks hebben we allemaal kindjes die volwassenen nadoen in de finale. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het programma?
Vond-ie het zo goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van zingende kinderenen de hond van de buren begint nu spontaan keihard te blaffen, alsof hij het hoort.
In het echt niet nee, op de foto zag ze er mooi uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die mond en kin klopt niet helemaal volgens mij
Maar dat kan ook gephotoshopped zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In het echt niet nee, op de foto zag ze er mooi uit.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat kan ook gephotoshopped zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje de talentenjacht op de plaatselijke braderie, echt veel stelt het allemaal niet voor.
Die bij HGT vorige week was wel goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Kinderen klinken eigenlijk bijna allemaal hetzelfde, vooral als ze zo rond de 10 jaar zijn.
Uitzonderingquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die bij HGT vorige week was wel goed
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
UitzonderingMaar wat ik zei, ik ben nooit zo gecharmeerd van zingende kinderen.
Je bedoelt dat het daar vol zit ...quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Het is trouwens wel helemaal uitverkocht he
Ik bedoel juist van nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het daar vol zit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |