quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Denk je?quote:
Beter dan anderenquote:
En die zijn van een programma?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Met Trinnie en Sussanah voor D.
Ja, 2 Engelse wieven die dan in een stad in NL een winkelstraat pakken en mensen aanspreken voor een make-overquote:
Ik liet het ff op me inwerkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Echt D. leg ik alles aan je uit, reageer je niet
Okequote:
Anni-Frid voluitquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht tot 10 uur maar het begon weer 20 min te laat... of het duurt tot half 11 oorspronkelijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Tot hoe laat duurt het eigenlijk? Eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aan tot nu toe.
Alle donkere mensen toch wel bijna?quote:
Wow je hebt hem precies in beeld als Natasja Froger ook op tv isquote:
die moet nog komen. Als ik dat voorstukje zo hoorde klinkt hij echt exact als Jantje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah we krijgen nog Jantje Smit of issie al geweest?
Niet geweest, niet gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah we krijgen nog Jantje Smit of issie al geweest?
Ik niet helaas ... het was wel een geniaal gezicht.quote:
Ah zeker precies 1 nummer van Jantje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
die moet nog komen. Als ik dat voorstukje zo hoorde klinkt hij echt exact als Jantje.
Die kop van die kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |