Ja vond ik ook en dan ging die katy perry door dat snap ik dan nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het einde heb ik niet gezien, dus dat gemist, maar volgens mij vond ik haar best goed
past wel bij Rihannaquote:
Schat je haar zo hoog in dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Rihanna meest overschatte artiest
Nee, meeste potentiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Nou dat was puur op schattigheid door
Uitstraling dus. In ieder geval niet op zang.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette verselijk irritant vindt?
Nee, bijna iedereen deelt deze meningquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette verselijk irritant vindt?
Ok gelukkigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, bijna iedereen deelt deze mening
Ik vind haar uitspraak vreselijk, die eeuwige harde rollende R. Verder wel leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die nicolette vreselijk irritant vindt?
Preciesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja ik vind haar zo nep, ze doet net alsof ze geinteresseerd is maar ik geloof er niet in
yes indeedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Nou doen presentatoren dat natuurlijk allemaal, maar bij haar druipt de 'nepheid' er vanaf
Tja er is ook geen ene moer om dit tijdstip op Zaterdagquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Was het het terugkijken waard? Aan de reacties hierboven te zien niet, aan de kijkcijfers te zien wel....
Dit is heel wat anders dan de klikklaktikkerdietakquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:31 schreef Karina het volgende:
Ralf en Nicolette nu bij Koffietijd (ja ik kijk nu Koffietijd).
Denk het welquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
Ik moet andere dingen doenVast een stuk beter voor mijn glazuur dan MNI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |