Nieuwquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
die was toch al een keer geweest vorig jaar of is dit een andere?
Oh ja gratis schuttingen, koelkast, vloeren enzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd of deze weer echt zijn van de burenruzies, want een hoop waren flink fake
Voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet helaas ... het was wel een geniaal gezicht.
Kadootjes he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh ja gratis schuttingen, koelkast, vloeren enz
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Nah niets bijzonders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hallo hallo, heb alles gemist was in slaap gevalllen![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en nog een Rihannaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hallo hallo, heb alles gemist was in slaap gevalllen![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Oh niks dus!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en Rihanna, en nog een Rihanna
Ze willen kinderen niet aan het huilen maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sjezus wat zong dat kind net vals en dan zegt de jury dat het goed was. Waarschijnlijk durfden ze de waarheid niet te zeggen (kind kwam het podium op met een zielig verhaal) of ze hebben stront in hun oren zitten.
Mwah dat ze kleine kinderen sparen is niet zo erg, maar volwassenen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sjezus wat zong dat kind net vals en dan zegt de jury dat het goed was. Waarschijnlijk durfden ze de waarheid niet te zeggen (kind kwam het podium op met een zielig verhaal) of ze hebben stront in hun oren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |