quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Nou jullie zijn al met zijn twee!
Thanks Karina, nu echt weg, succes hè!
Veel pretquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
Nou jullie zijn al met zijn twee!
Thanks Karina, nu echt weg, succes hè!
Er wint een kind en een volwassene volgens mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:47 schreef Aspergermeisje het volgende:
Straks hebben we allemaal kindjes die volwassenen nadoen in de finale. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het programma?
Vond-ie het zo goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van zingende kinderenen de hond van de buren begint nu spontaan keihard te blaffen, alsof hij het hoort.
In het echt niet nee, op de foto zag ze er mooi uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die mond en kin klopt niet helemaal volgens mij
Maar dat kan ook gephotoshopped zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In het echt niet nee, op de foto zag ze er mooi uit.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat kan ook gephotoshopped zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje de talentenjacht op de plaatselijke braderie, echt veel stelt het allemaal niet voor.
Die bij HGT vorige week was wel goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Kinderen klinken eigenlijk bijna allemaal hetzelfde, vooral als ze zo rond de 10 jaar zijn.
Uitzonderingquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die bij HGT vorige week was wel goed
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
UitzonderingMaar wat ik zei, ik ben nooit zo gecharmeerd van zingende kinderen.
Je bedoelt dat het daar vol zit ...quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
Het is trouwens wel helemaal uitverkocht he
Ik bedoel juist van nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het daar vol zit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |