Klopt volgens mij geen reet van die zijn maar jullie begrijpen het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd of Cillessen gelijk mag spelen...
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb dat nooit gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Zeg ik wel, daarom liever Gentenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Verhoeven is ajax-onwaardig. Warner heeft het niveau nog nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:13 schreef Neuroscience het volgende:
Armoe troef dat je een speler die de jeugd bij NEC heeft doorlopen haalt omdat je je eigen keepers niet goed genoeg vindt. O, well.
Dan heb ik liever Gentenaar of Babosquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Als Cillisen eerste keeper wordt is dient Vermeer per direct een transferverzoek in.
Wel gezegd dat hij goed genoeg is voor de eredivisie, een topper is hij niet en zal dat ook niet worden, maar ik denk niet dat Cilessen op dit moment beter isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Gentenaar of Babos
Jongere keepers heb ik liever nog niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef Devv het volgende:
Gentenaar of Babos. Dan heb ik toch liever een iets jongere keeper als concurrent voor Vermeer.
Eerst Hamlap verkopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef mash_ het volgende:
Zo nu nog een spits graag. Tweede spits. Siggy moet wel basisplaats blijven houden.
Terecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Als Cillisen eerste keeper wordt is dient Vermeer per direct een transferverzoek in.
het kan oplopen tot 4 miljoen, Je had daarvoor Gentenaar, Babos en speler naar keuze kunnen kopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En daar moet Ajax dan ook maar aan meewerken eigenlijk... Nee ik hoop dat Cilessen mij positief gaat verrassen maar eigenlijk baal ik een beetje van deze transfer.
Idd. 4 miljoen voor een keeper die elke week fouten maakt. Prima, dat mag op zijn leeftijd. Maar dan hoor je nog niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En daar moet Ajax dan ook maar aan meewerken eigenlijk... Nee ik hoop dat Cilessen mij positief gaat verrassen maar eigenlijk baal ik een beetje van deze transfer.
En dan had je nog niks gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het kan oplopen tot 4 miljoen, Je had daarvoor Gentenaar, Babos en speler naar keuze kunnen kopen
Ja en vorig jaar toen hij minder fouten maakte kregen commentatoren ook een half orgasme als hij een dood normale bal wegstompte om hem vervolgens als DE OPVOLGER VAN STEKELENBURG!!!1!! te noemen, maar laat ik positief blijven...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. 4 miljoen voor een keeper die elke week fouten maakt. Prima, dat mag op zijn leeftijd. Maar dan hoor je nog niet bij Ajax.
95% van de Ajaciedenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef _Michael het volgende:
Heb wel te doen met Vermeer eigenlijk
Daar hoor ik dan niet bij, wat een onzin, we hebben het hier over topvoetbal (tenminste dat willen we)quote:
Ik vind het omdat Jasper een talent is dat vertrouwen moet blijven houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef De_kromme het volgende:
Waarom? Vermeer blijft gewoon eerste keeper lijkt me.
Maar jij ziet dus in Cilissen een directe versterking?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan niet bij, wat een onzin, we hebben het hier over topvoetbal (tenminste dat willen we)
Nee helemaal niet, maar daarom hoef ik toch geen medelijden met Vermeer te krijgen? Laten ze het maar lekker uitvechtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij ziet dus in Cilissen een directe versterking?
Vermeer zou 1e keeper worden als Steek wegging en Cillessen is een talent dat het vertrouwen moet krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar daarom hoef ik toch geen medelijden met Vermeer te krijgen? Laten ze het maar lekker uitvechten
Als dat logica is kan je beter direct heel Jong Ajax opstellen dat zijn ook talenten dus geef ze direct vertrouwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer zou 1e keeper worden als Steek wegging en Cillessen is een talent dat het vertrouwen moet krijgen
Er zit in die Cillessen echt veel potentie. Bij een Bizot of Hahn nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat logica is kan je beter direct heel Jong Ajax opstellen dat zijn ook talenten dus geef ze direct vertrouwen
Je loopt een beetje op de zaken vooruit, voorlopig is Vermeer eerste keeper en als FdB hem afserveert weet hij dat het definitief is dus ik neem aan dat hij daar wel goed over na zal denkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is het triest als Jasper de voorkeur krijgt. Vermeer heeft jaren zijn best moeten doen voor de basis.
Zoveel betalen voor een 2e keeperquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef denial86 het volgende:
Mwa, het valt toch allemaal wel mee. Ik vind deze transfer best logisch. Vermeer heeft als tweede keeper het kampioenschap misschien wel gered vorig seizoen. Nu hebben ze met Cillessen een talentvolle keeper die 80000 keer beter is als Verhoeven en die weet dat ie op de bank terecht komt. Kan toch niet beter?
Ik vind dit niet echt een geldig argument. Je moet altijd de beste opstellen. Ajax is er toch niet voor de werkverschaffing?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer heeft jaren zijn best moeten doen voor de basis.
4 Miljoen? Vind ik ook wel meevallen eigenlijk. Heeft potentie om later meer op te brengen. Ze hadden wel 1.5 voor Gentenaar kunnen betalen, maar dat is dan zowiezo weggegooid. Kijk alles wat ik daar naarzet is natuurlijk onder voorbehoud dat ie gehaald is als 2e keeper met de potentie ooit 1e te worden. Bovendien, als je jezelf als volwaardige Champions League deelnemer wilt zien, en dat moet Ajax vind ik, dan moet je je posities toch dubbel bezetten met de nodige kwaliteit. Wat dat betreft past Cillessen toch in het plaatje als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zoveel betalen voor een 2e keeper
Hij word waarschijnlijk toch wel verhuurd.. echt een domme aankoop..
Ja, daar halen ze hem voor, voor de verhuurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij word waarschijnlijk toch wel verhuurd..
Ik snap inderdaad niet waarom je in een Feyenoord shirt over het veld van de ArenA gaat lopen. Daarmee weet je gewoon dat je problemen over jezelf afroept.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort figuren komen niet eens voor het voetbal/de club. Gewoon om ruzie te zoeken
Wat moet dat nu voor de zoveelste keer hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort figuren komen niet eens voor het voetbal/de club. Gewoon om ruzie te zoeken
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet dat nu voor de zoveelste keer hier?
Filmpje is geloof ik een jaar oudquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...
1608 topics van Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...
2009 staat erquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Filmpje is geloof ik een jaar oud
Nee winnnen, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Precies. Verder snap ik niet waarom Dj_Day-V daarmee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom je in een Feyenoord shirt over het veld van de ArenA gaat lopen. Daarmee weet je gewoon dat je problemen over jezelf afroept.
Maar we hebben Boerrigter?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef stoeltafel het volgende:
'Ajax heeft 4 miljoen geboden op Miroslav Stoch van Fenerbahce'
27-08-11
Ajax heeft bij Fenerbache een bod van 4 miljoen neergelegd op vleugelaanvaller Miroslav Stoch, dat melden Turkse media vandaag.
AjaxF-side.NL
-MEER NIEUWS VOLGT ZSM-
En Boerrigter uit de basis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap niet waar ze mee bezig zijn ....
Stoch, zou betekenen dat Lorenzo teruggaat naar het tweede elftal.
Derk heeft een vaste basisplaats. Heeft ie goed uitbetaald. Stoch zou het dan moeten hebben van invalbeurtjes onder Frank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, concurreren... want vind ze gelijkwaardig.
Je koopt geen speler van 4 miljoen om te concurreren.Doe dan Tadic of Assaidi . Dit lijkt me fakequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, concurreren... want vind ze gelijkwaardig.
Hoop het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je koopt geen speler van 4 miljoen om te concurreren.Doe dan Tadic of Assaidi . Dit lijkt me fake
Ze zijn er uiteindelijk wel goed uitgekomen.quote:‘Complimenten NEC en Ajax’
NIJMEGEN - Kees Ploegsma junior is zeer te spreken over NEC en Ajax. De zaakwaarnemer van Jasper Cillessen prijst de manier waarop de moeizame onderhandelingen toch tot een goed einde werden gebracht.
„Als er paaltjes worden geslagen bij 1,7 en 6 miljoen euro, weet je dat het zwaar zal worden. Maar NEC heeft net als Ajax water bij de wijn gedaan en Ajax heeft Jasper nooit laten vallen. Vanaf het eerste moment was hij eerste keus en dat is hem ook steeds duidelijk gemaakt. Echt, complimenten voor beide clubs”, aldus Ploegsma van SEG International.
„Ik denk dat het voor iedereen een superdeal is. Jasper speelt bij een Europese topclub, Ajax heeft een potentiële Nederlands elftal-keeper vastgelegd en NEC heeft financieel een goede slag geslagen.”
Beter gaan ze nu snel achter El Ham aan.quote:Arsenal kaapt Park op laatste moment weg bij Lille
Het ziet er naar uit dat Chu-Young Park zijn loopbaan een vervolg geeft in Londen. De aanvaller van AS Monaco was al rond met de Franse kampioen Lille, maar koos op het laatste moment voor Arsenal.
In Londen zal Park zaterdag een medische keuring ondergaan om vervolgens een meerjarige verbintenis te ondertekenen. De 26-jarige Zuid-Koreaan bracht een schokgolf teweeg met zijn handelswijze.
'We hebben geen telefoontje gehad, niets', vertelt Lille-voorzitter Michel Seydoux tegen de BBC. 'Wat we hebben begrepen, dat hij bij Arsenal zit. Terwijl Monaco en Lille al een overeenkomst hadden.'
De international (53 verschijningen) maakte het afgelopen WK in Zuid-Afrika naam door een eigen doelpunt tegen Argentinië (4-1 verlies). De wedstrijd daarop, tegen Nigeria, maakte hij met een vrije trap gelijk (2-2), waardoor Zuid-Korea zich alsnog plaatste voor de achtste finale.
Met het aantrekken van Park komt manager Arsène Wenger, die in het verleden diens huidige werkgever AS Monaco zeven seizoenen leidde, een dag voor het treffen met Manchester United een deel van zijn belofte na. De Fransman beloofde voor het sluiten van de transfermarkt drie spelers aan trekken om het verlies van Samir Nasri (Manchester City) en Cesc Fabregas (Barcelona) op te vangen.
31 Augustus is ie weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:50 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat El Ham komende week met de dag goedkoper zal gaan worden (behalve voor PSV dan).
Met 3 miljoen mag je je handen dichtknijpen.
Blind als CV kan prima, en Boilesen is eigenlijk ook een CV, oftewel we hebben eigenlijk een linksback nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Burrito het volgende:
3 Miljoen moeten we hem gewoon wegdoen, scheelt weer salaris.
Ik zit op het moment echt te bedenken welke CV we in Nederland kunnen kopen, maar ik heb echt géén idee. Ben bang dat Jan of Toby geblesseerd raakt dat we een groot probleem hebben. We moeten ook een rechtervleugerspeler hebben maar daar is in ieder geval vervanging voor (die zijn ook niet goed genoeg, maar, afin) Ooijer of Blind als CV kan écht niet langer dan 1 wedstrijd.
Terecht. Uit dat shirt. Idioot dat ie is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is inderdaad vragen om problemen. Daarentegen kan het me werkelijk geen reet schelen dat die crimineel is doodgeschotenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Terecht. Uit dat shirt. Idioot dat ie is.
Mooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef BobW het volgende:
Rodney Sneijder scoort voor Utrecht en slaat paar keer op zijn borst/hart voor Utrecht.
Zit net 2 dagen bij Utrecht en ze zitten al in z'n hart. Tja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:08 schreef BobW het volgende:
Rodney Sneijder scoort voor Utrecht en slaat paar keer op zijn borst/hart voor Utrecht.
Ze komen uit Utrecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit net 2 dagen bij Utrecht en ze zitten al in z'n hart. Tja.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit net 2 dagen bij Utrecht en ze zitten al in z'n hart. Tja.
Moet hij weten. Dit gaat over de club Utrecht waar ie net 2 dagen speelt zaadstengel.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet hij weten. Dit gaat over de club Utrecht waar ie net 2 dagen speelt zaadstengel.
Behalve als hij zoals wesley wordt, dan kan hij wel terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ie daar blijven.
Dat zal hij niet worden. Sterker nog, zonder Wesley zou hij niet eens bij Ajax gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve als hij zoals wesley wordt, dan kan hij wel terug.
Dan speelde hij nu wel in de basis bij Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve als hij zoals wesley wordt, dan kan hij wel terug.
Geen WK in NL, dus geen subsidie etc. Lijkt mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef Smoofie het volgende:
En ffs, waarom hebben ze een strep gezet door de plannen van een uitbreiding van de Amsterdam Arena.
Ajax moet er echt iets aan doen. Zonder Ajax is er geen Amsterdam Arena meer. Het hoeft niet binnen 3 jaar ofzo. Maar niet dat het er nooit meer komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen WK in NL, dus geen subsidie etc. Lijkt mij.
Voorlopig is er geen geld voor, zeker niet vanuit de gemeente, Ajax zelf kan dit soort projecten nooit financieren en het schijnt bouwtechnisch ook heel moeilijk te zijn, ja zo gefotoshopt zo'n ring erbij maar bij de bouw is er nooit rekening mee gehoudenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax moet er echt iets aan doen. Zonder Ajax is er geen Amsterdam Arena meer. Het hoeft niet binnen 3 jaar ofzo. Maar niet dat het er nooit meer komt.
Ik zou al blij zijn als minimaal 2 hoeken worden gedicht en de grachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is er geen geld voor, zeker niet vanuit de gemeente, Ajax zelf kan dit soort projecten nooit financieren en het schijnt bouwtechnisch ook heel moeilijk te zijn, ja zo gefotoshopt zo'n ring erbij maar bij de bouw is er nooit rekening mee gehouden
de grachten hebben iets met het noodplan te maken dus dat zal moeilijk gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als minimaal 2 hoeken worden gedicht en de grachten.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
de grachten hebben iets met het noodplan te maken dus dat zal moeilijk gaan
Och, als ie ons in April weer naar het kampioenschap schiet staat iedereen weer op de banken voor hem.quote:
de enige overeenkomst met zijn broer is de lengte en dat was het wel, dat neemt niet weg dat Rodney een aardige eredivisie voetballer kan worden, wie weet is het een laatbloeier en zit er meer in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:21 schreef Burrito het volgende:
Hij is best redelijk maar het is natuurlijk niet zonder reden dat hij pas op zijn 21ste in het eerste van een team komt. Hij kan nu wel met het nivo van Utrecht mee maar of er meer in zit..wie weet.
Strootman vind ik niet bij Ajax passen. Twente of PSV staat hem meer aan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef DeNummer10 het volgende:
Hij heeft in zijn gehele jeugd bij Ajax nog nooit het verschil kunnen maken, dus waarom zou hij nu opeens Ajax materiaal zijn? Strootman maakte vorig jaar ook in zijn eerste wedstrijd het verschil, maar die zou bij Ajax ook weinig toevoegen.
Firefox ziet een hele grote in hem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:33 schreef Burrito het volgende:
Volgens mij zeggen we allemaal hetzelfde
Jan-Arie heeft ook een goede linkse.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Sneijder in zijn eerste wedstrijd al het verschil maakt bij Utrecht zou het best eens een goede voor Ajax kunnen zijn over twee jaar. Heb hem nog niet heel veel aan het werk gezien maar hij heeft een goede linkse.
En Daley Blind is de beste verdediger van de wereld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jan-Arie heeft ook een goede linkse.
Nee dat is Pique.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
En Daley Blind is de beste verdediger van de wereld.
Die hep geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Firefox ziet een hele grote in hem.
Oké.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Zeroku het volgende:
VD Wiel tekent waarschijnlijk aankomende week bij Chelsea. ~30/35 mil.
Wat zijn je bronnen? van der Wiel is gewoon even voor de ontspanning naar londenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Zeroku het volgende:
http://www.crunchsports.c(...)terdam-201108280028/quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
en 30/35 miljoen wordt er echt niet neergelegd hoor
Voor dat bedrag mag ie weg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Zeroku het volgende:
Ik geloof het niet. Tevens geloof ik het pas als het op geloofwaardige websites staat, Chelsea kan 30/35 miljoen beter verspillen aan andere spelersquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.crunchsports.c(...)terdam-201108280028/
Lijkt me inderdaad heel sterk dat ze dat voor een rechtsback van Ajax gaan betalen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En Chelsea weet zelf wel dat 30/35 miljoen echt te veel is.
Alleen heeft Rodje een mindere sportmentaliteit dan Wesley. Is, iig was, te veel met randzaken bezig. Maar hij heeft zich in de voorbereiding goed laten zien en ben blij voor hem dat ie gister meteen zijn waarde heeft laten blijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
Wesley was ook niet direct top bij Ajax. Hij heeft ook moeten groeien. Mini-Sneijder wordt ook een grote
Coentrao?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:49 schreef gniffie het volgende:
Concentrao ging ook weg voor rond de 30
Hij komt er welquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen heeft Rodje een mindere sportmentaliteit dan Wesley. Is, iig was, te veel met randzaken bezig. Maar hij heeft zich in de voorbereiding goed laten zien en ben blij voor hem dat ie gister meteen zijn waarde heeft laten blijken.
Bron?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Zeroku het volgende:
ik ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
32 miljoen? Leuk als het waar is, maar ik geloof er geen fuck van
Bron?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Zeroku het volgende:
quote:Van Marwijk voegt Schaars toe aan selectie
Bondscoach Bert van Marwijk heeft Stijn Schaars zondag toegevoegd aan de selectie van het Nederlands elftal. Hij wilde ook Theo Janssen van Ajax aan de groep toevoegen, maar deze bleek knieklachten te hebben.
Dan mag hij toch wel een miljoen of 25-30 aftikken, op z'n minst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet van staan te kijken wanneer die Wenger na vandaag Vertonghen nog graag aan zijn selectie zou willen toevoegen.
Chelsea let daar niet op. Ze kopen gewoon alle goede spelers, en kijken daarna of het echt nodig is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloof er niks van voor de rechtsback hebben ze dit seizoen Boswinga en Ivanovic (en meer) lopen. Dat heeft echt hun prioriteit niet en zeker niet voor zo'n paniekerig bedrag.
Onzin die kopen pas sinds dit seizoen weer in omdat de selectie te verouderd was aan het raken. (en vorige winterstop)quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Chelsea let daar niet op. Ze kopen gewoon alle goede spelers, en kijken daarna of het echt nodig is.
Ik denk dat Vermaelen ook een goed woordje bij Wenger doet omtrent Vertonghen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Er zullen nog wel clubs in nood zitten die deze week abnormale bedragen gaan betalen. Zou goed kunnen dat Vertonghen daarbij zit.
Chelsea zit nou niet bepaald dun in zijn vleugelverdedigers dus het lijkt me sterk dat vd Wiel daar heen gaat.
Ben benieuwd hoe Ajax dat gaat opvangen mocht een van beide (of erger, allebei) nog vertrekken.
Inderdaad. Wat een fucking drama was dat zeg, de teringquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet van staan te kijken wanneer die Wenger na vandaag Vertonghen nog graag aan zijn selectie zou willen toevoegen.
Dan nog heb ik hem liever bij ajax dit seizoen en dan volgend jaar verkopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een fucking drama was dat zeg, de teringHij moet wel iets doen.
30mil bitte voor hem
Sowieso Coentrao staat zelfs niet op de foto met Lil Wayne heb ik gehoord.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat we er 65 voor kunnen krijgen. Hij is beter dan Coentrao.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso Coentrao staat zelfs niet op de foto met Lil Wayne heb ik gehoord.
Anders koopt lil wayne vd Wiel toch? A million here, a million therequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohja, vergeten om dat mee te rekenen. Minimaal 70.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Anders koopt lil wayne vd Wiel toch? A million here, a million there
Als die 'tweede spits' bewijst beter te zijn dan Sigthorsson, dan hoort hij gewoon te spelen op de '9'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef mash_ het volgende:
Zo nu nog een spits graag. Tweede spits. Siggy moet wel basisplaats blijven houden.
Mertens een doodschop geven en klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:42 schreef Plus_Ultra het volgende:
de concurrentie (psv en twente) draaien verdacht goed
Enohtje is nog geblesseerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens een doodschop geven en klaar.
Enoh succes.
Over 3 weken niet meer. Hij heeft maar 5 minuten nodig om Mertens kapot te schoppen. Dat kan hij ook als hij geblesseerd is.quote:
Nouhou en ik editte nog zo snelquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over 3 weken niet meer. Hij heeft maar 5 minuten nodig om Mertens kapot te schoppen. Dat kan hij ook als hij geblesseerd is.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-08-2011 om 09:02:25#Cillessen ziet af van percentage transfersom voor transfer naar #Ajax reageer retweet
Vind ik ook, tot 30 dagen na afloop laatste competitiewedstrijd in Europa zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)ransferdeadline.html
Zal weer weer afgewezen worden, maar het is toch niet meer dan logisch?
Tegen SV Reid en Excelsior deed PSV het prima ja, maar de eerste twee competitiewedstrijden waren op z'n zachtst gezegd niet best.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:42 schreef Plus_Ultra het volgende:
de concurrentie (psv en twente) draaien verdacht goed
Nijland heeft gisteren gezegd dat zij een deadline hadden tot zondagavond want als Matavz daarna nog weg zou gaan dan hadden ze geen tijd om een vervanger te halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen SV Reid en Excelsior deed PSV het prima ja, maar de eerste twee competitiewedstrijden waren op z'n zachtst gezegd niet best.
Twente lijkt mij op het moment nog de grootste bedreiging, zeker als PSV er niet in slaagt om Matavz binnen te halen.
Waar zie je iemand zeggen dat ze helemaal niks zijn? Denk alleen dat twente en ajax voor plek 1 -2 strijden psv gewoon 3e word.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet om te zeiken hoor, maar hoevaak hebben we dat de afgelopen 10 jaar nou gezegd, dat PSV helemaal niets is dit jaar?.
Ik heb de wedstrijd gemist, maar ik nam aan dat ze redelijk overtuigend hadden gespeeld gezien de stand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:09 schreef mash_ het volgende:
Psv was de 1e helft tegen Excelsior ook niet echt goed hoor. Alleen omdat ze zoveel scoorde in de tweede helft hoor je daar niemand meer over.
De tweede helft ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gemist, maar ik nam aan dat ze redelijk overtuigend hadden gespeeld gezien de stand.
Nee, Ajax was lekker de eerste helft wou je zeggen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
De tweede helft ja.de eerste helft waren ze echt niet zo goed. Lucky goal van mertens, en nog een tegendoelpunt van excelsior die met 1 spits speelde
Je had de psv supp moeten zien in het live topic de eerste helft. Toen was het nog: OPRUTTEN etc.
Mwa veel liepen te zeuren de eerste helft. Maar zo slecht waren ze niet? kregen veel kansen. En(bijna) niks tegen. En vitesse speelde ook niet met maar 1 spits. Als de bal niet op de paal gaat maar er in hoorde je niemandquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Ajax was lekker de eerste helft wou je zeggen?.
PSV doet gewoon mee voor de titel, zeker als ze Matavz nog halen....
Ja, ik ook hoor, Twente is gewoon weer heel degelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa veel liepen te zeuren de eerste helft. Maar zo slecht waren ze niet? kregen veel kansen. En(bijna) niks tegen. En vitesse speelde ook niet met maar 1 spits. Als de bal niet op de paal gaat maar er in hoorde je niemand
Psv doet het goed hoor. toch zie ik twente vele meer als concurent dan psv op dit moment.
Dit dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ajax had ook gewoon "zo" moeten winnen, het lijkt altijd pas een beetje te lopen als de tegenstander moe is ofzo. Maak in de eerste helft nou ook weer eens een paar goals
.
Daarom vind ik dat je een "schaduw"selectie hebben, een paar spelers die wel te motiveren zijn omzich in de basis te spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef THFC82 het volgende:
Ajax speelt inderdaad veel topwedstrijden, waarin we vorig seizoen ook veel topvoetbal gezien hebben, maar de spelers kunnen op een of andere manier niet met dezelfde instelling als tegen bijvoorbeeld FC Twente of AC Milan het veld op gaan tegen bijvoorbeeld een Vitesse of VVV-Venlo.
Zoals nu Vermeer en Cillessen onderling de strijd aan moeten gaan voor een basisplaats? Welke andere spelers heb jij in gedachten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Daarom vind ik dat je een "schaduw"selectie hebben, een paar spelers die wel te motiveren zijn omzich in de basis te spelen.
Twente gaat weinig punten verspelen dit jaar. Als Ajax vaker van die vvv wedstrijden heeft wordt Twente op z'n stoffen kampioen. Want die winnen zulke wedstrijden gewoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Zowel PSV als Twente gaan het Ajax heel moeilijk maken dit jaar. Twente is op dit moment voor mij de stabielste van de 3 helaas...
Extra spits, middenvelders hebben we zat, extra verdediger, misschien wel 2.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:47 schreef THFC82 het volgende:
[..]
Zoals nu Vermeer en Cillessen onderling de strijd aan moeten gaan voor een basisplaats? Welke andere spelers heb jij in gedachten?
Mwa die krijgen ook wel nog aantal van dat wedstrijden hoor. zoals vorig jaar. Elke top club verspeeld wel eens punten tegen kleine clubs. Zelfs real en barca spelen soms opeens gelijk tegen team waar van je nog nooit gehoord hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente gaat weinig punten verspelen dit jaar. Als Ajax vaker van die vvv wedstrijden heeft wordt Twente op z'n stoffen kampioen. Want die winnen zulke wedstrijden gewoon.
Ik vrees van ook. Hij is prima op de lijn, katachtige reflexen. Maar hij maakt teveel fouten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef DeTolk het volgende:
Vermeer is de nieuwe Menzo. Cillessen hopelijk de nieuwe Sar.
Ik hoop dat Cillessen zichzelf kan bewijzen de komende maanden, hij is in ieder geval iemand die alles gaat geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef DeTolk het volgende:
Vermeer is de nieuwe Menzo. Cillessen hopelijk de nieuwe Sar.
Mmm, ik weet niet of dat wel zo handig is. Bij Ajax contracteer je dan alleen derderangspelers (Urzaiz, Mido, Oleguer) met een te hoog salaris. Spelers die echt van waarde kunnen zijn voor het elftal (Matavz) verwachten bij hun komst een basisplaats. En talenten moeten we toch uit de jeugdopleiding proberen te halen, die hoef je niet te kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Extra spits, middenvelders hebben we zat, extra verdediger, misschien wel 2.
peeseevee is Mertens + Labyad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet om te zeiken hoor, maar hoevaak hebben we dat de afgelopen 10 jaar nou gezegd, dat PSV helemaal niets is dit jaar?.
Sja, ik vind van niet, heb het nou wel 15 keer terug gezien en natuurlijk was het Jan's fout, maar als ie blijft staan kan die stift niet, en dan moet ie hem afleggen, dan moet je nog maar zien of hij erin gaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Scorpie het volgende:
De fout lag 110% bij Vertonghen. Vermeer deed niks fout door uit te komen, zeker niet gezien het feit dat het 3 aanvallers tegen 1 verdediger en 1 keeper was.
We zullen het zien binnenkort, ik denk echt dat PSV een prima elftal heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef msnk het volgende:
[..]
peeseevee is Mertens + Labyad.
Ajax is een team.
Dus pusuvu is niets
Ja, zie VVVquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef mash_ het volgende:
Als ajax nou gewoon zorgt dat ze alles winnen dan maakt het niet uit wat psv en twente doen.
Ik heb het nu een paar keer gezien en inderdaad gaat Vermeer niet vrijuit bij dit doelpunt, terwijl ik in eerste instantie hier anders over dachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind van niet, heb het nou wel 15 keer terug gezien en natuurlijk was het Jan's fout, maar als ie blijft staan kan die stift niet, en dan moet ie hem afleggen, dan moet je nog maar zien of hij erin gaat.
Nogmaals, ik vind vermeer niet slecht, maar de concurrentie zal hem of goed doen, of niet. En nofi, ik wil de beste op goal.
Wie wil dat nu niet met een Ajax hart? laten we dan gewoon de komende 30 jaar alles winnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef THFC82 het volgende:
Mash_ heeft een goed punt.Het zou geweldig zijn om de komende twee maanden alles te winnen, misschien de uitwedstrijd in Madrid even buiten beschouwing laten.
Prima? Zonder spits doen ze echt niet mee en kijk de verdediging. Ajax moet groeien dan komt het goed en De Boer moet De Jong een keer wisselen voor Anita dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien binnenkort, ik denk echt dat PSV een prima elftal heeft.
Dat is dus het verschil, Stekelenburg had die bal eruit gehaald en DAN heel pissig op Vertonghen kunnen worden...quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gezien en inderdaad gaat Vermeer niet vrijuit bij dit doelpunt, terwijl ik in eerste instantie hier anders over dacht
Ik ben het opnieuw eens met jou. Stekelenburg was vorig jaar voor ons wat Gomes een paar jaar voor Psv is geweest, een doelman die de punten pakt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het verschil, Stekelenburg had die bal eruit gehaald en DAN heel pissig op Vertonghen kunnen worden...
Jaja, ik weet het, makkelijk lullen achteraf, maar dat is het gevoel dat ik heb bij Vermeer, redelijke keeper, kost je geen punten, maar pakt ze ook niet.
Die vorm van Stekelenburg is ook pas van de laatste twee jaren. Daarvoor was zijn niveau lager. Toen was er ook kritiek op Stekelenburg en werd ook gesuggereerd dat er een ander moest komen. Dat hij nu zo opgehemeld wordt is een mooi bewijs dat het loont om te investeren in talent. Vermeer komt er ook nog wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil, Stekelenburg had die bal eruit gehaald en DAN heel pissig op Vertonghen kunnen worden...
Jaja, ik weet het, makkelijk lullen achteraf, maar dat is het gevoel dat ik heb bij Vermeer, redelijke keeper, kost je geen punten, maar pakt ze ook niet.
Kritisch heet dat.. kritisch!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef mash_ het volgende:
HeatWave heeft soms best goede dingen te melden hoor. Alleen hij is vaak ook erg negatief.
Klopt, juichen doe ik wel livequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef mash_ het volgende:
HeatWave heeft soms best goede dingen te melden hoor. Alleen hij is vaak ook erg negatief.
Mwah, zoveel onzin lul je doorgaans niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, mensen zijn het hier nooit meteen met me eens, dat is altijd pas achteraf.
Valt mij ook altijd op. Alsof Ajax altijd weet en denkt dat het in de tweede helft wel goed komt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ajax had ook gewoon "zo" moeten winnen, het lijkt altijd pas een beetje te lopen als de tegenstander moe is ofzo. Maak in de eerste helft nou ook weer eens een paar goals
.
Zoals de Boer aangeeft hoort dat bij het spel van Ajax. Door de bal rond te laten gaan, dwingen ze de tegenstander om veel energie te gebruiken. Dat houden ze de eerste helft nog wel vol, maar in de tweede minder. Daardoor zal het spel van Ajax in de eerste helft vaker ontregeld worden en zal in de tweede helft de ruimte komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op. Alsof Ajax altijd weet en denkt dat het in de tweede helft wel goed komt.
in de nlse competitie lukt dat wel, maar dalijk tegen fysiekere teams (madris, city, chelsea etc) werkt dat niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoals de Boer aangeeft hoort dat bij het spel van Ajax. Door de bal rond te laten gaan, dwingen ze de tegenstander om veel energie te gebruiken. Dat houden ze de eerste helft nog wel vol, maar in de tweede minder. Daardoor zal het spel van Ajax in de eerste helft vaker ontregeld worden en zal in de tweede helft de ruimte komen.
Opzich klinkt dat logisch, maar de toch behoorlijk grote kansen weggeven hoort daar vast niet bij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoals de Boer aangeeft hoort dat bij het spel van Ajax. Door de bal rond te laten gaan, dwingen ze de tegenstander om veel energie te gebruiken. Dat houden ze de eerste helft nog wel vol, maar in de tweede minder. Daardoor zal het spel van Ajax in de eerste helft vaker ontregeld worden en zal in de tweede helft de ruimte komen.
Ajax heeft op dit moment ook vrij weinig te zoeken in Europa. Zolang je met deze tactiek kampioen word vind ik het best. De cl is heel leuk voor het geld, en om paar leuke wedstrijden te zien. Maar al te veel moet je er niet van verwachten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
in de nlse competitie lukt dat wel, maar dalijk tegen fysiekere teams (madris, city, chelsea etc) werkt dat niet.
inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ajax heeft op dit moment ook vrij weinig te zoeken in Europa. Zolang je met deze tactiek kampioen word vind ik het best. De cl is heel leuk voor het geld, en om paar leuke wedstrijden te zien. Maar al te veel moet je er niet van verwachten.
3e plaats zal mooi zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ajax heeft op dit moment ook vrij weinig te zoeken in Europa. Zolang je met deze tactiek kampioen word vind ik het best. De cl is heel leuk voor het geld, en om paar leuke wedstrijden te zien. Maar al te veel moet je er niet van verwachten.
In de EL kun je zomaar de halve finale halen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ajax heeft een veel te smalle selectie, dus wat mij betreft gewoon 100% voor kampioenschap gaan en Europees voetbal als bijzaak beschouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de EL kun je zomaar de halve finale halen hoor.
Maar ook fitte Eredivisie ploegen als AZ heb je het dan erg lastig tegen, vraag me af wat dat wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Met het aankomende programma kan je dat wel vergetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Maar het zou wel weer eens leuk zijn om een keer een wedstrijd helemaal zonder "stress" te kijken.
Ja, dat zijn dus de wedstrijden die ik "accepteer" (nee, ik bedoel het niet zo) als spannende wedstrijden, europees, tegen de concurrentie. Een pot tegen VVV wil ik gewoon niet spannend hebben....quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het aankomende programma kan je dat wel vergeten
Eensquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus de wedstrijden die ik "accepteer" (nee, ik bedoel het niet zo) als spannende wedstrijden, europees, tegen de concurrentie. Een pot tegen VVV wil ik gewoon niet spannend hebben....
Groepsdrukquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom heb je een speler van psv als ava.
quote:'Delegatie Ajax onderhandelt over Bulykin'
ELF Voetbal meldt dat een delegatie van Ajax naar België is afgereisd om te praten over een transfer van Dimitri Bulykin.
Het contract is volgens de bron al opgesteld, waardoor er niet veel tijd meer nodig zou zijn.
De Boer wil graag nog een spits achter Sigthorsson. Hij rekent niet meer op El Hamdaoui.
Sja, ik denk dat het best een redelijke spits voor achter de hand.quote:
Ik weet het niet, is uiteraard ook afhankelijk van wat hij moet kosten en salarisquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat het best een redelijke spits voor achter de hand.
Klopt, maar ik zie hem liever komen dan een Dost of een Amoah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is uiteraard ook afhankelijk van wat hij moet kosten en salaris
Sja, dat is aan Ajax, zal mij worst zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is uiteraard ook afhankelijk van wat hij moet kosten en salaris
quote:Chelsea are reportedly closing in on the signing of Ajax defender Gregory van der Wiel.
The 23-year-old has been linked with a move to Stamford Bridge for some time, while the likes of Liverpool, Manchester City, AC Milan and Real Madrid have also shown interest in the Netherlands international.
And according to talkSPORT citing reports in Holland, Chelsea boss Andre Villas-Boas is set to sign the Dutchman before Wednesday's transfer deadline.
According to the report, the deal is said to be worth around £28million.
Van der Wiel has also hinted that a move to the Premier League is close after revealing via Twitter that he was in London.
Possibly trying to damped speculation about his future, he later tweeted on Saturday: "We had a weekend off.. So im just in london to chill and watch a few games, nothing more."
Van der Wiel's agent, Hakim Slimani, earlier this year had revealed that the full-back could join Chelsea this summer.
Gisteren al melding vanja, geloof er niets van, maar meteen verkopen, vandaag nog en meteen dik investeren. Greg is wel de beste die we hebben op die plek, maar ja...quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe betrouwbaar is Crunchsports?
28 miljoen pond voor van der Wiel? Strik erom en op het vliegtuig zetten!
[..]
Ja, dat sowieso, we zijn 4 potten verder en zouden in theorie met een totale andere basis 11 kunnen spelen de eerstvolgende wedstrijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Tarado het volgende:
Ik geloof er ook niets van maar zal blij zijn als het 1 september is en we van dat transfergezeik af zijn
quote:'Ajax houdt Dost als optie voor Bulykin achter de hand'
Dmitry Bulykin is bij Ajax de eerste keus voor de vacante positie van 2e spits. Zowel beide clubs als ook Ajax en de speler zelf (via zijn zaakwaarnemer) zijn in bespreking. Het contract ligt al klaar. Mocht de deal onverhoopt toch niet doorgaan dan heeft Ajax een optie achter de hand: Bas Dost, zo weet een insider ons te melden. Dost zou echter niet de enige optie zijn voor Bulykin.
Ajax had in de winterstop al een persoonlijk akkoord met Dost maar kwam er toen op de slotdag uiteindelijk niet uit met sc Heerenveen. Mocht Ajax er met Bulykin, danwel zijn werkgever Anderlecht, niet uitkomen dan zal Ajax alsnog direct omschakelen naar een andere optie, wellicht dus Dost.
Bron: AjaxF-side.nl
Ik misschien ook wel eigenlijk, maar goed, als er maar iemand komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zie ik liever komen dan Bulykin
Nee Dost heeft nog een doorlopend contract (2015)quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
denk dat dost zelf ook wel graag weg wil bij Heerenveen. Hij heeft een aflopend contract toch?
Die rol vervult hij imo prima.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
De Jong is gewoon niet goed genoeg voor de spits, jammer maar helaas.
Wat heb je eigenlijk aan die gast? Zó goed vind ik hem nou ook weer niet....quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zie ik liever komen dan Bulykin
Groot, kopsterk. Handig in de laatste 20/25 min.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan die gast? Zó goed vind ik hem nou ook weer niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |