Klopt volgens mij geen reet van die zijn maar jullie begrijpen het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben benieuwd of Cillessen gelijk mag spelen...
Dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb dat nooit gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Zeg ik wel, daarom liever Gentenaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Wel opvallend dat er nu bijna niemand meer loopt te roepen dat Vermeer evengoed gaat worden als Steek en een geweldige vervanger is
Verhoeven is ajax-onwaardig. Warner heeft het niveau nog nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:13 schreef Neuroscience het volgende:
Armoe troef dat je een speler die de jeugd bij NEC heeft doorlopen haalt omdat je je eigen keepers niet goed genoeg vindt. O, well.
Dan heb ik liever Gentenaar of Babosquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Als Cillisen eerste keeper wordt is dient Vermeer per direct een transferverzoek in.
Wel gezegd dat hij goed genoeg is voor de eredivisie, een topper is hij niet en zal dat ook niet worden, maar ik denk niet dat Cilessen op dit moment beter isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef Burrito het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Gentenaar of Babos
Jongere keepers heb ik liever nog niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef Devv het volgende:
Gentenaar of Babos. Dan heb ik toch liever een iets jongere keeper als concurrent voor Vermeer.
Eerst Hamlap verkopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:16 schreef mash_ het volgende:
Zo nu nog een spits graag. Tweede spits. Siggy moet wel basisplaats blijven houden.
Terecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Gramulanion het volgende:
Als Cillisen eerste keeper wordt is dient Vermeer per direct een transferverzoek in.
het kan oplopen tot 4 miljoen, Je had daarvoor Gentenaar, Babos en speler naar keuze kunnen kopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En daar moet Ajax dan ook maar aan meewerken eigenlijk... Nee ik hoop dat Cilessen mij positief gaat verrassen maar eigenlijk baal ik een beetje van deze transfer.
Idd. 4 miljoen voor een keeper die elke week fouten maakt. Prima, dat mag op zijn leeftijd. Maar dan hoor je nog niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En daar moet Ajax dan ook maar aan meewerken eigenlijk... Nee ik hoop dat Cilessen mij positief gaat verrassen maar eigenlijk baal ik een beetje van deze transfer.
En dan had je nog niks gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het kan oplopen tot 4 miljoen, Je had daarvoor Gentenaar, Babos en speler naar keuze kunnen kopen
Ja en vorig jaar toen hij minder fouten maakte kregen commentatoren ook een half orgasme als hij een dood normale bal wegstompte om hem vervolgens als DE OPVOLGER VAN STEKELENBURG!!!1!! te noemen, maar laat ik positief blijven...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. 4 miljoen voor een keeper die elke week fouten maakt. Prima, dat mag op zijn leeftijd. Maar dan hoor je nog niet bij Ajax.
95% van de Ajaciedenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef _Michael het volgende:
Heb wel te doen met Vermeer eigenlijk
Daar hoor ik dan niet bij, wat een onzin, we hebben het hier over topvoetbal (tenminste dat willen we)quote:
Ik vind het omdat Jasper een talent is dat vertrouwen moet blijven houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef De_kromme het volgende:
Waarom? Vermeer blijft gewoon eerste keeper lijkt me.
Maar jij ziet dus in Cilissen een directe versterking?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan niet bij, wat een onzin, we hebben het hier over topvoetbal (tenminste dat willen we)
Nee helemaal niet, maar daarom hoef ik toch geen medelijden met Vermeer te krijgen? Laten ze het maar lekker uitvechtenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij ziet dus in Cilissen een directe versterking?
Vermeer zou 1e keeper worden als Steek wegging en Cillessen is een talent dat het vertrouwen moet krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar daarom hoef ik toch geen medelijden met Vermeer te krijgen? Laten ze het maar lekker uitvechten
Als dat logica is kan je beter direct heel Jong Ajax opstellen dat zijn ook talenten dus geef ze direct vertrouwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer zou 1e keeper worden als Steek wegging en Cillessen is een talent dat het vertrouwen moet krijgen
Er zit in die Cillessen echt veel potentie. Bij een Bizot of Hahn nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat logica is kan je beter direct heel Jong Ajax opstellen dat zijn ook talenten dus geef ze direct vertrouwen
Je loopt een beetje op de zaken vooruit, voorlopig is Vermeer eerste keeper en als FdB hem afserveert weet hij dat het definitief is dus ik neem aan dat hij daar wel goed over na zal denkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is het triest als Jasper de voorkeur krijgt. Vermeer heeft jaren zijn best moeten doen voor de basis.
Zoveel betalen voor een 2e keeperquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef denial86 het volgende:
Mwa, het valt toch allemaal wel mee. Ik vind deze transfer best logisch. Vermeer heeft als tweede keeper het kampioenschap misschien wel gered vorig seizoen. Nu hebben ze met Cillessen een talentvolle keeper die 80000 keer beter is als Verhoeven en die weet dat ie op de bank terecht komt. Kan toch niet beter?
Ik vind dit niet echt een geldig argument. Je moet altijd de beste opstellen. Ajax is er toch niet voor de werkverschaffing?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer heeft jaren zijn best moeten doen voor de basis.
4 Miljoen? Vind ik ook wel meevallen eigenlijk. Heeft potentie om later meer op te brengen. Ze hadden wel 1.5 voor Gentenaar kunnen betalen, maar dat is dan zowiezo weggegooid. Kijk alles wat ik daar naarzet is natuurlijk onder voorbehoud dat ie gehaald is als 2e keeper met de potentie ooit 1e te worden. Bovendien, als je jezelf als volwaardige Champions League deelnemer wilt zien, en dat moet Ajax vind ik, dan moet je je posities toch dubbel bezetten met de nodige kwaliteit. Wat dat betreft past Cillessen toch in het plaatje als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zoveel betalen voor een 2e keeper
Hij word waarschijnlijk toch wel verhuurd.. echt een domme aankoop..
Ja, daar halen ze hem voor, voor de verhuurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij word waarschijnlijk toch wel verhuurd..
Ik snap inderdaad niet waarom je in een Feyenoord shirt over het veld van de ArenA gaat lopen. Daarmee weet je gewoon dat je problemen over jezelf afroept.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort figuren komen niet eens voor het voetbal/de club. Gewoon om ruzie te zoeken
Wat moet dat nu voor de zoveelste keer hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort figuren komen niet eens voor het voetbal/de club. Gewoon om ruzie te zoeken
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet dat nu voor de zoveelste keer hier?
Filmpje is geloof ik een jaar oudquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...
1608 topics van Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer lees ik alle 1608 delen even door...
2009 staat erquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Filmpje is geloof ik een jaar oud
Nee winnnen, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Precies. Verder snap ik niet waarom Dj_Day-V daarmee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom je in een Feyenoord shirt over het veld van de ArenA gaat lopen. Daarmee weet je gewoon dat je problemen over jezelf afroept.
Maar we hebben Boerrigter?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef stoeltafel het volgende:
'Ajax heeft 4 miljoen geboden op Miroslav Stoch van Fenerbahce'
27-08-11
Ajax heeft bij Fenerbache een bod van 4 miljoen neergelegd op vleugelaanvaller Miroslav Stoch, dat melden Turkse media vandaag.
AjaxF-side.NL
-MEER NIEUWS VOLGT ZSM-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |