Ik ben het helemaal met je eens. Wat dat kind met haar stem kan doen zeg...... my god.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel mensen hier hebben blijkbaar een gehoorapparaat nodig ... zij was fantastisch!
Niet iedereenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
iedereen hier heeft poep in de oren ???
Jij duidelijk welquote:dit kind kan prachtig zingen !
Hoaxquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Ik ben er weer full timeKreeg onverwacht last van een leven op de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Daar heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
In OUD.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, drank er weer bij. Waar zijn die overhitste moeders?
Denk dat je dat wel nodig om HTMD te overlevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Ik ga nog ff wijn pakken./
Hiero!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, drank er weer bij. Waar zijn die overhitste moeders?
Waar gaan we dat bespreken??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel nodig om HTMD te overleven
dus dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Wat dat kind met haar stem kan doen zeg...... my god.
Die riverdancejongens, Zinzi en Evertjan, die mondharmonicagast en Aliyah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Injetta het volgende:
Even recapitulerend.
De jury vond alles op 2 acts na finalewaardig, een wereldact, rijp voor New York of Las Vegas, Grote klasse, ongeėvenaard, geweldig, fenomenaal...
Tja.. wat is nou dus echt goed?
Daar kom ik met dit account nooit.quote:
Waaro???quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk duurt het te lang, tot 10 uur is lang zat.
Ik wel, maar ik lurk alleen.quote:
Welk nummer van Beyonce?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken het nummer van Beyonce niet, is dat net zo erg als dit?
Ja hčquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik lurk alleen.
Leuk buikjes en baby's kijken.
Een baby die via Derik Ogilvie gaat zingen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen stoppen met al die talentenshows, wie gaat er ooit een meisje van 11 jaar met zo'n heerlijke show overtreffen?
LISTENNN I'M NOT ALONE IN MY OOOWNN HOOOMEEquote:
Het ene wat erger dan het anderequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken het nummer van Beyonce niet, is dat net zo erg als dit?
En ze zijn daar zo lief voor mekaar. Het lijkt wel een compleet andere site.quote:
Gevonden.. Maar we krijgen dus nog eerst de uitslag..quote:
jou oortjes zijn toch anders echt duidelijk kapoet :quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef D. het volgende:
Nouja, Beyonce heeft het ook ver geschopt, en die kan ook niet echt zingen
To the left to the left , alles wat je hebt in een doosje en dan naar linksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
LISTENNN I'M NOT ALONE IN MY OOOWNN HOOOMEE
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze zijn daar zo lief voor mekaar. Het lijkt wel een compleet andere site.
De restquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen stoppen met al die talentenshows, wie gaat er ooit een meisje van 11 jaar met zo'n heerlijke show overtreffen?
Oh die. Ook al zo'n veel te vaak gezongen nummer, net als het nummer van net.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
LISTENNN I'M NOT ALONE IN MY OOOWNN HOOOMEE
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ze zijn daar zo lief voor mekaar. Het lijkt wel een compleet andere site.
Celine Dion of Mariah Carey jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh die. Ook al zo'n veel te vaak gezongen nummer, net als het nummer van net.
Ik hoop dat ze in de finale (waar daar komt ze in) een origineler liedje gaat zingen.
Jouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jou oortjes zijn toch anders echt duidelijk kapoet :
[..]
Ja maar Aliyah woont in Almere ja! Slaat heul nergens op natuurlijk maar ik moet een beetje voor mijn stadsgenoten opkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
De zang van Aliyah schoot alle kanten op. Luister eens Charice Pempengco wanneer ze dit liedje zingt. Daar kan Aliyah niet aan tippen.
geen idee, dat nummer dat dat kind van 11 zo stond te krijsenquote:
Je merkt al dat er weinig gebeurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar Aliyah woont in Almere ja! Slaat heul nergens op natuurlijk maar ik moet een beetje voor mijn stadsgenoten opkomen.
Maar die is dan ook wel wat jaartjes ouder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
De zang van Aliyah schoot alle kanten op. Luister eens Charice Pempengco wanneer ze dit liedje zingt. Daar kan Aliyah niet aan tippen.
Dat was niet van Beyonce, maar het was wel net zo'n gekrijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
geen idee, dat nummer dat dat kind van 11 zo stond te krijsen
In haar auditie was het dus Listen van Beyonce en vanavond I Am Telling You van Jennifer Holliday.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de Angels?quote:
Robert moet er uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom net uit mijn werk. Wat moet er uit en wat moet echt door deze show?
zie mijn 3 hiervoor geposte filmpjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
In haar auditie was het dus Listen van Beyonce en vanavond I Am Telling You van Jennifer Holliday.
Dat zingende meisje en die gymnasten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom net uit mijn werk. Wat moet er uit en wat moet echt door deze show?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan jullie zo ook Hotter Than My Daughter #1 kijken?
?quote:
Ja nu, maar toen ze dit liedje voor het eerst op tv zong was ze een jaar of 9.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar die is dan ook wel wat jaartjes ouder.
Wat denk jij dan, das mijn lichtpuntje van het weekend!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah zo, allebei pareltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
In haar auditie was het dus Listen van Beyonce en vanavond I Am Telling You van Jennifer Holliday.
Hudson toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mist nog wat superlatieven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Geweldige show!
Onder de indruk!
Yadayadayada!
Yidiayadiahop!
Je dacht dat het origineel van Jennifer Hudson was en dat ik een tikfout maakte zeker?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja nu, maar toen ze dit liedje voor het eerst op tv zong was ze een jaar of 9.
Ik vind het nummer echt vreselijk, ik pas denk ik, sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
zie mijn 3 hiervoor geposte filmpjes.
Het origineel is van Jennifer Holiday. Jennifer Hudson heeft het nummer ook gezongen en Bianca Ryan (toen ook 11) zong het in America's got talent.
bijna, ik dacht aan billyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je dacht dat het origineel van Jennifer Hudson was en dat ik een tikfout maakte zeker?. Werd in de show ook niet goed verteld, maar ik denk dat het lieve kind niet weet dat het nummer niet van Hudson is
Is de Bijlmer nog boos?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Ah, de bubbelende zeugen hebben nog wat te zeggen.
Alle matties komen straks Gordon opwachten. haar neef Bubba neemt Gordon van achteren, Gordon blij, klaar.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nou gordon hoeft ook niet zo lomp te reageren
Ik zag het ook half, Gordon zei iets wat ze niet leuk vond denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist waarom ze dat deed?
Dan support alleen dingen die hip en voor 20 jarigen zijn, waarom hij exit heeft gedaan voor die meiden is mij een raadselquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Injetta het volgende:
Oh, Gordon is weer eens pissed off.
Ze heeft gelijk dat het wel een echte dansvorm is. Dat Gordon dat niet weet/kent...
Of je het nu wel of niet wat vond.
Vond mondharmonica ook leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Hm, ik ga voor de mondharmonica en de Riverdance. Zal wel de enige zijn.
Jammerquote:
Het is een kind, dus stemmend Nederland vindt het prachtig.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammerwaren beter dan mondharmonica
Stemmend NL is niet goed bij hun hoofdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een kind, dus stemmend Nederland vindt het prachtig.
Nounou wat een afgunst, jankend kolere kind is ook overdreven zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
jankend kolere kind automatisch door, en dan ik hoop blote meneer
Kinderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nounou wat een afgunst, jankend kolere kind is ook overdreven zeg. Ze is 11, give her a break
.
Die heeft thuis zo'n moeder zitten zoals dat groepje van die donkere billendamesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef DeeBee het volgende:
Dat dramaqueen-achtige...je bent focking 11!
nou, wat een afgunstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nounou wat een afgunst, jankend kolere kind is ook overdreven zeg. Ze is 11, give her a break
.
Dat geven haar ouders haar ook al nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Rick door! Acrobaten vind ik saai!
Als ze kind wil zijn moet ze in de ballenbak gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
.
Wie waren de angels?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Angels moesten van Gordon door?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Zinzi en Evertjan + Aliyah door.
GENIAAL!
De bubbelende zeugen die gingen bitchen op Gordon.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
gelukkig hup door naar de gekke sliploze moeders
Die illusionistenstoeipoezen.quote:
Bitchende bubbelende zeugen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De bubbelende zeugen die gingen bitchen op Gordon.
Alsof ze met haar 11 jaar nadenkt over de ballenbak, als je zo'n stem hebt. Ach, dat meisje wint straks en doet een leuk liedje en verder is ze te jong om veel op te treden en eindigt ze in een musical zoals de Lion King oid ofzo. Lekker boeienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze kind wil zijn moet ze in de ballenbak gaan zitten.
Ik denk dat als je de bio's gaat checken van die dames dat de helft paaldanseres of stripper isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Angels moesten van Gordon door?
Oh die ja blij dat ze nie door zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die illusionistenstoeipoezen.
Aliyah.Dramaqueen.
Nog heel even ............quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja nu, maar toen ze dit liedje voor het eerst op tv zong was ze een jaar of 9.
Ik erger me er kapot aan. Die jury weet echt wel beter. Middelmatige acts van ongeevenaarde klassequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Injetta het volgende:
Even recapitulerend.
De jury vond alles op 2 acts na finalewaardig, een wereldact, rijp voor New York of Las Vegas, Grote klasse, ongeėvenaard, geweldig, fenomenaal...
Tja.. wat is nou dus echt goed?
Bianca Ryan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. Die jury weet echt wel beter. Middelmatige acts van ongeevenaarde klasse
Die acrobatiekact zie je in elk willekeurig circus, elk land heeft wel een goed zingend 11jarig meisje, dus het gaat echt 'de wereld' niet over zoals Bianca Ryan of Charice Pempengco, die overigens een factor 10 beter waren nog (al is Aaliyah voor NL begrippen natuurlijk erg goed).
Dat musicaltalent heeft haar CV prima in orde nu. Vond 'r erg leuk. Voetballers waren een joke.
Die dames met hun goocheltruukjes beter dan Hans Klok noemen
Die eerste truuk mislukte, want je zag die griet al omhoog komen en voor de rest was het allemaal vrij eenvoudig. Echt, de kinderhand van Gordon is gauw gevuld laten we maar zeggen.
En om Aliyah maar weer even te relativeren...
Charice @ 11jaar
(vanaf 1:10 gaat ze echt los)
Het had inderdaad wel een hoog snolgehalte... daar zal het publiek wel op af zijn geknaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de bio's gaat checken van die dames dat de helft paaldanseres of stripper is![]()
Die Charice is hier toch ouder?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. Die jury weet echt wel beter. Middelmatige acts van ongeevenaarde klasse
Die acrobatiekact zie je in elk willekeurig circus, elk land heeft wel een goed zingend 11jarig meisje, dus het gaat echt 'de wereld' niet over zoals Bianca Ryan of Charice Pempengco, die overigens een factor 10 beter waren nog (al is Aaliyah voor NL begrippen natuurlijk erg goed).
Dat musicaltalent heeft haar CV prima in orde nu. Vond 'r erg leuk. Voetballers waren een joke.
Die dames met hun goocheltruukjes beter dan Hans Klok noemen
Die eerste truuk mislukte, want je zag die griet al omhoog komen en voor de rest was het allemaal vrij eenvoudig. Echt, de kinderhand van Gordon is gauw gevuld laten we maar zeggen.
Charice @ 11jaar
Ja ok, Bianca schreeuwde ook vooral, maar haar stem sloeg wat minder over. Het is meer het 11-jarige-meisjes-die-goed-kunnen-zingen effect. Jury doet alsof ze nog nooit zoiets gehoord hebben en het van een andere planeet is terwijl ze beter weten, maar feit blijft dat er overal dit soort meisjes opstaan tegenwoordig en steeds sneller ontdekt worden. Ben wel blij dat wij er nu ook 1 hebben. Vroeger waren ze er ook (Glennis bijv.), maar die hoorde je niet tot ze ouder waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Bianca Ryan.
Kon alleen uithalen, niet zingen. De stukken die ze moesten zingen zonder uithalen waren gewoon echt niet goed.
Dįt is pas schreeuwen.
12quote:Die Charice is hier toch ouder?
Volgens mij is ze hier echt ouder, want ze is nu 19.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja ok, Bianca schreeuwde ook vooral, maar haar stem sloeg wat minder over. Het is meer het 11-jarige-meisjes-die-goed-kunnen-zingen effect. Jury doet alsof ze nog nooit zoiets gehoord hebben en het van een andere planeet is terwijl ze beter weten, maar feit blijft dat er overal dit soort meisjes opstaan tegenwoordig en steeds sneller ontdekt worden. Ben wel blij dat wij er nu ook 1 hebben. Vroeger waren ze er ook (Glennis bijv.), maar die hoorde je niet tot ze ouder waren.
[..]
12
ook heel mooi maar ze moet hier +/-16 zijn, haar stemt klinkt te volwassen voor een 11 jarige en ze ziet er ook ouder uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Knipoogje het volgende:
Charice @ 11jaar
Nee, ze was 12. Dit was tijdens het My Little Big Star.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij is ze hier echt ouder, want ze is nu 19.
Niet dus. Ze heeft een extreem volwassen stem.quote:ook heel mooi maar ze moet hier +/-16 zijn, haar stemt klinkt te volwassen voor een 11 jarige en ze ziet er ook ouder uit
Ik vind het lastig om precies vast te stellen hoe oud ze waar was en wat ze zong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, ze was 12. Dit was tijdens het My Little Big Star.
[..]
Niet dus. Ze heeft een extreem volwassen stem.
Maar goed, hopen dat Aaliah ook zo'n toekomst tegemoet gaat en niet eerst 15 jaar faalt zoals Glennis Grace
Kwamen ze verhalen te kort voor de voorpagina?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef UltraR het volgende:
Dat zingende 11-jarige meisje stond gisteren zelfs op de voorpagina van het AD...
Dat dus jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef UltraR het volgende:
Ik ben halverwege weggezapt vanwege dat kattengejank. Wat een irritant gegil zeg.
Je hebt gelijk. Het was niet geweldig ofzo. Vind het ook eigenlijk niet finalewaardig. Maar ik vind dat die Charice geen mooie stemkleur heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
ze was hier 15 of 16 en dat is zo'n megatalent dat Aliyah het lekker bij de douche kan houden. het gaat ook niet de wereld over want zelfs Bianca Ryan was beter. die Charice... pakt alles en geen noot zit ernaast. echt geweldig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Charice is hier toch ouder?
Ik heb er dan ook geen verstand van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze was hier 15 of 16 en dat is zo'n megatalent dat Aliyah het lekker bij de douche kan houden. het gaat ook niet de wereld over want zelfs Bianca Ryan was beter. die Charice... pakt alles en geen noot zit ernaast. echt geweldig!
quote:HGT Aliyah krijgt advocaat
van onze redactie
AMSTERDAM - Lotitia Alberg, de moeder van Holland's Got Talent kandidate Aliyah (11), wil haar dochter beschermen tegen de media-aandacht.
Lotitia laat weten in het AD: "Ik heb een advocaat die samen met mij de kleine lettertjes van toekomstige contracten leest. Ik zie er op toe dat Aliyah, die nu al overal wordt herkend, niet naast haar schoenen gaat lopen."
Het optreden van Aliyah maakte afgelopen weekend enorm veel indruk, ook op de Holland's Got Talent-juryleden. Maar haar moeder wil benadrukken dat Aliyah nog maar een kind is. Lotitia: "Aliyah is moe. Ze is van nature gevoelig, nuchter, zelfs een beetje verlegen. Op het podium staat een zelfverzekerd en volwassen persoon, direct na afloop is ze weer een kind."
Heel verstandig.quote:
dat dacht ik ook..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien had de moeder beter na moeten denken voor ze haar kind van 11 mee liet doen
Dat dus jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook..
moeder bij rtl boulevard: "maar ze wil het zelf"
Nou toen ik 11 was wilde ik ook een pony en eigen pc op mijn kamer, maar dat kreeg ik ook niet
Als Ben Saunders kan winnen, kan Aliyah op haar dooie gemak The Voice of Holland winnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus ja![]()
En dan zit ze nu met een kind van 11 en een advocaatAls ze 5 jaar had gewacht was ze 16 en kon ze gewoon met X-factor/Voice meedoen. Maar ja, daar is ze niet goed genoeg voor, dus moeke slaat nu haar slag
Alsof men na het programma ooit nog iets van haar gaat horenquote:
Ik moet inderdaad mijn ongelijk toegeven. Ik dacht dat dit een medley was na de Little Big Star competitie, maar het is uit 2009 ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze was hier 15 of 16 en dat is zo'n megatalent dat Aliyah het lekker bij de douche kan houden. het gaat ook niet de wereld over want zelfs Bianca Ryan was beter. die Charice... pakt alles en geen noot zit ernaast. echt geweldig!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Ben Saunders kan winnen, kan Aliyah op haar dooie gemak The Voice of Holland winnen.
Ben jij de moeder van Aliyah? Ik word een beetje misselijk als ik jou over haar zie posten..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Ben Saunders kan winnen, kan Aliyah op haar dooie gemak The Voice of Holland winnen.
Luister nog maar even goed naar Aliyah jij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat heb ik als mensen zeggen dat ik nog maar even goed naar aliyah moet luistern!
IK GA NOG LIEVER DOOD!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Luister nog maar even goed naar Aliyah jij!
Nee, en Aliyah wordt gelukkig helemaal niet gehypet...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, ik heb toen ik 9 was een kind gekregen.
Misschien moeten jullie eens objectief gaan luisteren naar Aliyah. Ze is misschien niet zo goed als Charice, maar zeker beter dan Bianca Ryan en ze kan ook absoluut wel zingen.
En Kim de Boer zong 100x beter dan Ben Saunders. Die zong regelmatig vals en heeft alleen maar gewonnen omdat hij zo gehypt is.
Niet zo erg als Ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee, en Aliyah wordt gelukkig helemaal niet gehypet...
Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef ThunderBitch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)over-Aliyah-11.dhtml
Ik ben er ff snel doorheen gejastquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Benny heb je al wat terug zitten kieken?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef ThunderBitch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)over-Aliyah-11.dhtml
Het zou pas echt tof zijn als ze dat zelf daadwerkelijk had geschreven, ware het niet dat het gewoon een tweet was van iemand die ze retweette.quote:De Amerikaanse superster Jennifer Hudson (29), die een Oscar won voor haar zang en acteerwerk in de musicalfilm Dreamgirls, is helemaal idolaat van het kleine zangwonder Aliyah Kolf (11) uit Almere. 'Dat kind kan echt zingen,' twittert Hudson enthousiast. 'Ongelooflijk. Wauw, dit is echt goed. Wat een stem.'
Ik moet toegeven, ik ben totaal geen fan van zingende kinderen die niet eens half door hebben waar ze over zingen. Bianca Ryan, niet om aan te horen, vreselijk. Maar ik moet toegeven: dat optreden van Aliyah vond ik toch best heel erg bad-ass.twitter:Fredvanhengst twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 19:29:29@IAMJHUD this is nice..., like this girl ...wooaah what a voice.. respecthttp://t.co/vuURCA2 reageer retweet
Ik heb geen idee om welke tweet het gaat, had het gehoord bij Boulevard (aankondiging) verder niet gezien, maar op het nieuws vanmorgen vroeg hoorde ik het ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas echt tof zijn als ze dat zelf daadwerkelijk had geschreven, ware het niet dat het gewoon een tweet was van iemand die ze retweette.Ik moet toegeven, ik ben totaal geen fan van zingende kinderen die niet eens half door hebben waar ze over zingen. Bianca Ryan, niet om aan te horen, vreselijk. Maar ik moet toegeven: dat optreden van Aliyah vond ik toch best heel erg bad-ass.twitter:Fredvanhengst twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 19:29:29@IAMJHUD this is nice..., like this girl ...wooaah what a voice.. respecthttp://t.co/vuURCA2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
ware het niet dat het gewoon een tweet was van iemand die ze retweette.
quote:wo 31 aug 2011, 10:03
Dochter voor Dan Karaty
AMSTERDAM - Dan Karaty en zijn vrouw Natasha zijn vannacht de trotse ouders geworden van een meisje.
De baby kwam rond middernacht in de Verenigde Staten ter wereld. Naam van het meisje is nog niet bekend, wel hebben de trotse ouders alle mensen in hun omgeving bedankt voor alle steun en hulp de afgelopen maanden.
Dan is meteen na de opnames van Holland's got Talent, afgelopen vrijdag, weer naar zijn thuisland gevlogen om zijn echtgenote bij te staan. Ruim op tijd dus om de geboorte van zijn eerste kind bij te wonen.
Ik zet alvast in op; Emilyquote:
*....en dan gaan we nu naar Benny op locatie.....*quote:
Dank je Benny!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
*....en dan gaan we nu naar Benny op locatie.....*
Nou Pisces, het is weer aftellen geblazen... nog maar een kleine 2 uur totdat we weer gaan beginnen. Het is weer spannend, wat zal deze aflevering bregen? We weten het dus over een kleine 2 uur.
Nu over naar Piet voor het weer.....
Zeg dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ik heb om half 9 werk overleg.. ben dus sowieso niet voor 22.00 thuis..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ik heb om half 9 werk overleg.. ben dus sowieso niet voor 22.00 thuis..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
*bam* herinnering...
[HGT]Het kijkcijfer(spel) topic!
hij was echt zoquote:
Zal hij er dan vanavond wél bij zijn? Zijn dochtertje is toch nog maar een paar dagen oud?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij was echt zo, hij vertelde over zijn dochter.
Tis elke week hetzelfde op RTL4quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Het begint dus 7 ą 8 minuten later.
Reclame tussen het weer en GTST.
Maar dan 4 minuten, nu word het zeker inmiddels 8quote:
hoe heet ze?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
hij was echt zo, hij vertelde over zijn dochter.
dat gaatie zometeen bij HGT bekend maken.quote:
Heeej hoiiiiquote:
Wie Benny?quote:
Jawel, meisje met hoepeltje, en mocro nl dinges en ehhhh... ja dawastquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat gaatie zometeen bij HGT bekend maken.
Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, meisje met hoepeltje, en mocro nl dinges en ehhhh... ja dawast
Borrel in de hand?quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Lindsey en jennifurrrr, zo zien ze er ook uitNooit gezien nog
Deden die niet vorig jaar ook mee?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Lindsey en jennifurrrr, zo zien ze er ook uitNooit gezien nog
Ik ken er 2 niet, rest wel. Moest wel ff nadenken jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |