Dansen? met kont en tieten schudden bedoel jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wel érg veel dansen, dansen en dansen en weinig trucs...
Korter was het toen denk ik en meer truc?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het vorige keer beter, maar misschien kwam dat omdat het nieuw was.
Ik was meer verbaasd, meer truc inderdaad denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Korter was het toen denk ik en meer truc?
Eigenlijk niet nee, en een beetje tieten en konten is niet erg, maar af en toe was het ff teveelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
Dit doe je niet op de vrijdag om kwart voor negen
ach kom opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
Dit doe je niet op de vrijdag om kwart voor negen
Gordon is gewoon boos op Hans.quote:
Precies. Dus nu is Gordon boos!quote:
Ja dat zeg je nu.. Maar kinderen pikken meer op dan je denkt.quote:
Die van AH is lekker, gewoon de huisrose, de droge, niet de zoete.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. eindelijk eens een lekker rosétje gevonden
Das bij VOH of Eksfector niet andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Urb het volgende:
Jury mag echt alleen maar positief zijn he.
Dat potentie-effect hebben vast op meerdere mannen.quote:
Er was toch geen bloot, seks, of grove taal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu.. Maar kinderen pikken meer op dan je denkt.
Ik dacht ook dat het wel meeviel allemaal, maar ik heb in de vakantie geholpen op een kindervakantieweek en wat er uit die monden kwam en hoe ze deden, echt kinderen van acht hè.. En hoe ze er aan kwamen? Televisie en vriendjes.
De act nja oké, maar zet hem dan iets later op de avond.
Ik kan me deze wel herinneren, volgens mij 1e show, in ieder geval in het begin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Rik?Die heb ik volgens mij niet gezien ...
Je ziet het aan die gypsiekids, die hebben het ook opgepikt van Shakira!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er was toch geen bloot, seks, of grove taal?
Ja, ze dansten sexy, maar dat zien die kinderen ook echt wel ergens anders.
Dat viel best meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef DeeBee het volgende:
,,,, dat ze nou toevallig tieten hebben,,,,
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me deze wel herinneren, volgens mij 1e show, in ieder geval in het begin.
Hoe ze langs die kast stond te schuren danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach, die gast weet nog niet wat hij er mee moet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Leuk, jammer dat er weer een hoer bij moet.
Ik zie toch op geen enkel tijdstip stripact-achtige dansjes op tv heurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
vind het hopelijk niks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Gordon keek een beetje moeilijk ..... ging het fout?
20:45 belde, ze willen hun doos terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef RichardRichard het volgende:
Wow die meiden waren slecht! Bij dat eerste met die doek omhoog zag je dr al achtervandaan kruipen. Bij die kist weet je dat er eentje in dat trapje zit, en ze wisselen, zodat die blonde in dat trapje verdwijnt. Die andere zag je gewoon liggen onderin... Meer mensen opgevallen?
Ja, standaard trucs die allang bij goochelaars ontmaskerd zijn geweest!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef RichardRichard het volgende:
Wow die meiden waren slecht! Bij dat eerste met die doek omhoog zag je dr al achtervandaan kruipen. Bij die kist weet je dat er eentje in dat trapje zit, en ze wisselen, zodat die blonde in dat trapje verdwijnt. Die andere zag je gewoon liggen onderin... Meer mensen opgevallen?
quote:
Justin Beaver.quote:
I knowquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Justin Beaver.
Beaver is een andere naam voor een .... doos.
Ja, Armani of zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil hem wel voor een groot ondergoedmerk zien modeleren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Ze hebben alledrie best wel flinke oren.
quote:
je zou ze de oren niet willen wassen?quote:
neuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou ze de oren niet willen wassen?
Hij stond even op pauze omdat iemand hier in de kamer het niet wilde missen... vandaar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
20:45 belde, ze willen hun doos terug.
Niet happen, ik wacht op een ban.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Hij stond even op pauze omdat iemand hier in de kamer het niet wilde missen... vandaar...
Je wilt geband worden?quote:
ben ik nou gek, jij kon toch niet kijken vanavond of ben ik in de war?quote:
ja daar zit ik ook even over na te denken.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee of het goed was, maar ik VOND het goed en leuk.
Dattequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
had niet anders van je verwacht Karinaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik heb bezoek van m'n vader. Maar ik zit tegelijkertijd ook op de computer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ben ik nou gek, jij kon toch niet kijken vanavond of ben ik in de war?
Ja, dat dus. Ik houd niet van de muziek en dans. Het zal vast goed zijn, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook even over na te denken.
Dit is zooooooo niet mijn ding. Ik vind het vreselijk eigenlijk
Ik vind het stoer lijken... en zo... maar jongens... het lijkt ballet... strakke pakjes... lijken wel hakjes waar ze op dansen... ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook even over na te denken.
Dit is zooooooo niet mijn ding. Ik vind het vreselijk eigenlijk
Inderdaad. Niet echt flatteus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Die lange heeft wel een beetje een buikje.
En die ander heeft een te dikke kleine teen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Die lange heeft wel een beetje een buikje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin en beetje jeuk te krijgen van Dan z'n gezeik, elke week, over dingen die niet meer hip zijn.![]()
Alleen die swag dansjes en hiphip meuk zijn hip zeker?
Ah dankje meid... Dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
die lange , met die buik, is overduidelijk homo, trouwens!
Duidelijk dat ik morgenavond dan maar niet TV ga kijken.quote:
Waren dat die trillende XXL billen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee hè, niet die donkere danseressen.
Het was niet echt smakelijk om naar te kijken bij die twee vollere vrouwen ...
Kom op! Volhouden!quote:
Nah, MNI haak ik net als vorig jaar snel af en Carlo en irene, de tv kantine is dan nog leuker...quote:
Carlo en Irene bedoelde ikquote:
Ja ... helaas wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat die trillende XXL billen?
Plakt niet en houd je doos in model!quote:
De nieuwe hippe kekke versie van Lactacydquote:
Welke gek koopt zoiets?quote:
Huh, wat, welke?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Deze film lijkt me vet, die titel alleen al.
voor een vlot pittig kapsel op je vagienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De nieuwe hippe kekke versie van Lactacydchillie gel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Eens kijken of die te vinden is straks
Da's ook moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Een moeilijk leven? Tel lui om te werken bedoel je?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
voor een vlot pittig kapsel op je vagien
Ik haar ook. Met een honkbalknuppel.quote:
Nee, op mij komt ze juist over als een harde bitchquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gus zo'n K3 meisje, of een kleuterklasjufmeisje
Daar is ze niet lief genoeg voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gus zo'n K3 meisje, of een kleuterklasjufmeisje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Injetta het volgende:
OH gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit een irritant, naar mens vindt...
quote:
Fred draait zich om in zijn graf.quote:
Nee maar wel 24/7 de onozelfactor gebruiken. Kinderstemmetje. die leest op haar 40e nog e Yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar is ze niet lief genoeg voor.
Niks tegen Brigitte Kaandorp!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef DeeBee het volgende:
Echt zo'n Brigitte Kaandorp of zo, die vooral zichzelf 'grappig' vindt en altijd van die sketches gaat nadoen op verjaarden...![]()
quote:
Alles!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef DeeBee het volgende:
Echt zo'n Brigitte Kaandorp of zo, die vooral zichzelf 'grappig' vindt en altijd van die sketches gaat nadoen op verjaarden...![]()
Kijkers trekken, iedereen zit bij de jury vanavondquote:
vergeet tineke schouten nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef DeeBee het volgende:
Dat jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat haar maar de VS gaan.
Wij hebben helaas Tineke Schouten al.
Die is nog erger. Met die reclames van C1000quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat haar maar de VS gaan.
Wij hebben helaas Tineke Schouten al.
Zij zuipen niet daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
alcohol maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Injetta het volgende:
Ik denk niet dan van der Ende haar noooooooit zou nemen voor een musical, tenzij hij dement is.
Nee, gewoon er overheen met die tramquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef just me het volgende:
Openbaar vervoer New York wordt stilgelegd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Injetta het volgende:
Ik denk niet dan van der Ende haar noooooooit zou nemen voor een musical, tenzij hij dement is.
Dat kon ook niet, er stond een zwarte reet voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Och jemig vorige keer heb ik deze act kennelijk niet in z'n geheel gezien damn
Zeg toch ook 'soort van'...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit kan in geen miljoen jaar tippen aan Brigitte Kaandorp..
Dit is gewoon afgrijselijk slecht overacteren en gebler....
Jij houdt toch van 'wat beet pakken'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kon ook niet, er stond een zwarte reet voor.
jip!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Aventura het volgende:
Die dikke gast is toch dikke dennis van Peter Pan Speedrock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |