had niet anders van je verwacht Karinaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee of het goed was, maar ik VOND het goed en leuk.
Ik heb bezoek van m'n vader. Maar ik zit tegelijkertijd ook op de computer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ben ik nou gek, jij kon toch niet kijken vanavond of ben ik in de war?
Ja, dat dus. Ik houd niet van de muziek en dans. Het zal vast goed zijn, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook even over na te denken.
Dit is zooooooo niet mijn ding. Ik vind het vreselijk eigenlijk
Ik vind het stoer lijken... en zo... maar jongens... het lijkt ballet... strakke pakjes... lijken wel hakjes waar ze op dansen... ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook even over na te denken.
Dit is zooooooo niet mijn ding. Ik vind het vreselijk eigenlijk
Inderdaad. Niet echt flatteus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Die lange heeft wel een beetje een buikje.
En die ander heeft een te dikke kleine teen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Die lange heeft wel een beetje een buikje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin en beetje jeuk te krijgen van Dan z'n gezeik, elke week, over dingen die niet meer hip zijn.![]()
Alleen die swag dansjes en hiphip meuk zijn hip zeker?
Ah dankje meid... Dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
die lange , met die buik, is overduidelijk homo, trouwens!
Duidelijk dat ik morgenavond dan maar niet TV ga kijken.quote:
Waren dat die trillende XXL billen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee hè, niet die donkere danseressen.
Het was niet echt smakelijk om naar te kijken bij die twee vollere vrouwen ...
Kom op! Volhouden!quote:
Nah, MNI haak ik net als vorig jaar snel af en Carlo en irene, de tv kantine is dan nog leuker...quote:
Carlo en Irene bedoelde ikquote:
Ja ... helaas wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat die trillende XXL billen?
Plakt niet en houd je doos in model!quote:
De nieuwe hippe kekke versie van Lactacydquote:
Welke gek koopt zoiets?quote:
Huh, wat, welke?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Deze film lijkt me vet, die titel alleen al.
voor een vlot pittig kapsel op je vagienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De nieuwe hippe kekke versie van Lactacydchillie gel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Eens kijken of die te vinden is straks
Da's ook moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Een moeilijk leven? Tel lui om te werken bedoel je?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
voor een vlot pittig kapsel op je vagien
Ik haar ook. Met een honkbalknuppel.quote:
Nee, op mij komt ze juist over als een harde bitchquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gus zo'n K3 meisje, of een kleuterklasjufmeisje
Daar is ze niet lief genoeg voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gus zo'n K3 meisje, of een kleuterklasjufmeisje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Injetta het volgende:
OH gelukkig, ik ben dus niet de enige die dit een irritant, naar mens vindt...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |