Dat viel best meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef DeeBee het volgende:
,,,, dat ze nou toevallig tieten hebben,,,,
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me deze wel herinneren, volgens mij 1e show, in ieder geval in het begin.
Hoe ze langs die kast stond te schuren danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er was toch geen bloot, seks, of grove taal?
Ja, ze dansten sexy, maar dat zien die kinderen ook echt wel ergens anders.
Ach, die gast weet nog niet wat hij er mee moet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Leuk, jammer dat er weer een hoer bij moet.
Ik zie toch op geen enkel tijdstip stripact-achtige dansjes op tv heurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er was toch geen bloot, seks, of grove taal?
Ja, ze dansten sexy, maar dat zien die kinderen ook echt wel ergens anders.
vind het hopelijk niks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Gordon keek een beetje moeilijk ..... ging het fout?
20:45 belde, ze willen hun doos terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef RichardRichard het volgende:
Wow die meiden waren slecht! Bij dat eerste met die doek omhoog zag je dr al achtervandaan kruipen. Bij die kist weet je dat er eentje in dat trapje zit, en ze wisselen, zodat die blonde in dat trapje verdwijnt. Die andere zag je gewoon liggen onderin... Meer mensen opgevallen?
Ja, standaard trucs die allang bij goochelaars ontmaskerd zijn geweest!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef RichardRichard het volgende:
Wow die meiden waren slecht! Bij dat eerste met die doek omhoog zag je dr al achtervandaan kruipen. Bij die kist weet je dat er eentje in dat trapje zit, en ze wisselen, zodat die blonde in dat trapje verdwijnt. Die andere zag je gewoon liggen onderin... Meer mensen opgevallen?
quote:
Justin Beaver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |