Dat krijg je met zo'n FC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Oerbeer het volgende:
Weer eentje? We tikken er wel wat topics doorheen he
Gekkie, hoe kom je drbij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus coban, wat ben jij een narcist zeg!
Hehe gefeliciteerd nog btwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ik ging vandaag naar de Douglas om een cadeau voor mijn vader te halen. Ik stap dus die winkel binnen met hoofdpijn, krijg ik meteen die parfumlucht te ruiken waarvan ik nog meer hoofdpijn krijg. Ik snel iets uitzoeken, wist namelijk al wat mijn vader wou hebben, en ook snel afrekenen. Vraagt het kassameisje: 'Is het een cadeautje?'. Natuurlijk is het een cadeautje, jij doos! Net alsof ik voor mijzelf zo'n speciaal pakket ga kopen.Zij gaat dat cadeautje dus inpakken, roept ze een collega erbij. Waren die twee vrouwen verdomme 20 minuten bezig om het in te pakken!
Ik dus helemaal geïrriteerd en toen moest ik ook nog naar het station lopen! Gelukkig stond de bus er al toen ik aankwam, maar ik was pas om half 5 thuis!
Mijn vader vond het cadeautje gelukkig wel leuk en lekker ruiken.
nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
speedking jij ging toch naar ajax?
Ja dank je.quote:
Ja gaat lekker hier. Hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef Sjapoela het volgende:
Nomdezju, ik poste eergisteren in het eerste topic geloof ik, maar 30 WTF![]()
Gezellig hier ofzo?
Hahahahhahaha als je dat echt hebt gedaan ben je een eindbaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb net ook wat meegemaakt toen ik bier ging halen.
Er gooide een vent zo'n leeg pakje peuken uit zijn raam. Maar ik had groen licht, en raapte dat pakje op om vervolgens hem weer naar binnen te smijten. Het blijkt dat mensen daar heel agressief van kunnen worden![]()
En ook nog net zo'n arme meid die heel hard aan huilen was op de fiets
nektas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zou vandaag een tas kopenHelemaal vergeten
Muziek bedoel je? Wat ik ga maken?quote:
ik wil een flauwe garp makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik je er een geveb?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, ging in een reflex, eerst doen dan denken. Heb ik wel vaker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahahhahaha als je dat echt hebt gedaan ben je een eindbaas
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel geven hoor.
Vakantie:pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
Vanochtend stond ik op Leiden Centraal op de bus te wachten, het onweer was al begonnen maar gelukkig was het nog droog. Ik hoor een keiharde knal en in ene komt het met bakken uit de hemel!Kon gelukkig wel gelijk de bus in, maar toen ik bij school uit stapte was het nog harder gaan regen, was ik zeiknat nadat ik 500 meter had gerent.
Wat een kutweer!
![]()
Mooie boekentas voor jou, kopen ¤5,- !quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig maar, straks zaten we zonder jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, ging in een reflex, eerst doen dan denken. Heb ik wel vaker.![]()
Ik haat aso's. Bijna klappen gehad, gelukkig kon ik heel hard weglopen, en nu zit ik weer thuis veilig achter FOK! en is die neanderthaler nergens meer te bekennen.
Je postte:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek bedoel je? Wat ik ga maken?
Dus ik dacht, die heeft even zitten sjorren. Dus ik vroeg me af welk genre film.quote:
ik test wat, zeik niet zo de hele tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou steeds, je verneukt de SC op deze manier.
Asian Midget Anal Adventuresquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Je postte:
[..]
Dus ik dacht, die heeft even zitten sjorren. Dus ik vroeg me af welk genre film.
Daar heb je een test topic voor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik test wat, zeik niet zo de hele tijd
Jij hebt echt geluk dat je niet in dat kutweer hoefde te reizen, de hele klas was zeiknat.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel geven hoor.
Tuurlij neitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben ik de enige die steeds om Nectar moet lachen?
Nee ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben ik de enige die steeds om Nectar moet lachen?
En ik ben Sinterklaas de moslim die zich over de daken begeeft op een driewieler.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Tuurlij neit
ik krijg dagelijks maenasnen die vragen of ik een bepaald topic wil openen, iedereen vindt me grappig.
Oke, dan is dit liedje echt iets voor jou:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik ben Sinterklaas de moslim die zich over de daken begeeft op een driewieler.
Heb ik al! Wel een mooi liedje trouwens imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke, dan is dit liedje echt iets voor jou:
Je bent pas 23quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Oerbeer het volgende:
Zal wel het leeftijdsverschil zijn. Ik ben een oude zeikerd, en Nectar is nog rebels...
Hoezo zat ze te janken dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk steeds terug aan die meid die zo hard op haar fiets aan het huilen was, de hele straat stond opeens stil, iedereen stond gewoon even stil. Wel een apart moment.
hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk dat je niet in dat kutweer hoefde te reizen, de hele klas was zeiknat.
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk steeds terug aan die meid die zo hard op haar fiets aan het huilen was, de hele straat stond opeens stil, iedereen stond gewoon even stil. Wel een apart moment.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"quote:
Misschien was een spook haar aan het pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Raar, echt heel raar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Dit dus, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Fietsen en huilen, een dodelijke combo.
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien was een spook haar aan het pakken
Ws gepest of iets ergs gebeurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Haha i know that feel bro. Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.
Verdriet bij anderen grijpt mij vreemd genoeg erg aan. Wat een emo ben ik.< emogif.
Daar fietste ze te snel voor. Wat moet ik dan zeggen, hey meisje stop eens, ik als wildvreemde wil je wel even troosten, drankje doen, en misschien wel beboteren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ws gepest of iets ergs gebeurd?
Een eckte baas zou naar haar toegaan en troosten en hosselen, kans gemist..
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ws gepest of iets ergs gebeurd?
Een eckte baas zou naar haar toegaan en troosten en hosselen, kans gemist..
Insgelijks mijn bestequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ga pleite, fijne avond nog
Huh had opeens dejavu gevoel bij het lezen van je postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar fietste ze te snel voor. Wat moet ik dan zeggen, hey meisje stop eens, ik als wildvreemde wil je wel even troosten, drankje doen, en misschien wel beboteren?
Dat is wel zielig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik in de 2e zat, zat er een meisje bij mij in de klas.
Ina heette ze. En Ina was altijd een beetje een buitenstaander.
Vaak genoeg op schoolfeesten of pauzes boden we haar altijd een stoel aan, zodat ze niet alleen hoefde te zijn. Maar ze wou altijd maar alleen zitten.
Dan zat ze bij AK in de les haar arm helemaal groen te stiften, met zo'n markeerstift.
Dan riepen we altijd: Doe niet zo vaag Ina!
Amre Inaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Vaak genoeg op schoolfeesten of pauzes boden we haar altijd een stoel aan, zodat ze niet alleen hoefde te zijn. Maar ze wou altijd maar alleen zitten.
Dan zat ze bij AK in de les haar arm helemaal groen te stiften, met zo'n markeerstift.
1990 belde net, ze willen hun grap terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Pics van Ina ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Fietste jij langs ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Huh had opeens dejavu gevoel bij het lezen van je postvet raar.
Ja had gekund toch?
Cool story bro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Die spuit ik wel schoon met mijn zure zaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat! Vind je groene armen geyle?
Ja manquote:
in de 1e had k een jongen in de klas orlando die werd beetje gepest en was net als die ina en k boot hm me hulp aan nadat hij niet meer gepest werd kende hij me niet, graagegedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Oh zo...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ja man![]()
ik bedoelde je post, alsof ik eerder gelezen had
Hahahahhaaha omg sukkelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
OH HAHAAHAHAH dat vaag ina had ik heleaal nog niet opgemerkt
Dankje rezenia voor het medededelen.,
Weet niet, hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel, wanneer ga jij weer op TC?
Hoezo een chatroom als we hier kunnen slowchatten?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Not sure if trolling or just stupid.
Huh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vind appels lekker... Dubbel... Dubbel...
huh ze zegt alleen dat bananen te geel zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
niet altijd. Als ze nog niet rijp zijn, dan zijn ze groen.
Rassistische narcistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat je een narcist bent.![]()
Nee, jouw ogenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie, die gozer die de hele tijd aan mij vroeg of ik hem 'lekker' vond?
Tof, waar ga je heen? Succes in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Verhuizen deze week. Zometeen shit in dozen doen en een hoop weg gooien.
Applaus jongeh me bannen op tcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam. Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof, waar ga je heen? Succes in ieder geval.
Als je je als een imbeciel gedraagt, dan gebeurd dat ja!quote:
Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
unban me weer danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rotterdam.
[..]
Als je je als een imbeciel gedraagt, dan gebeurd dat ja!
Moet je misschien je excuses aanbieden, daar kom je een stuk verder mee dan je unban eisen.quote:
Nee laat maar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NeeMaak je eigen kanaal maar aan.
omg niet gezienquote:
Bestaat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klik erop, dan zie je dat hij bestaat
Ok. Ik wordt hier niet op prijs gesteld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef Daaps het volgende:
Hallon allen! Hoe ist hier met de udowo's? Ik dacht ik kom ff hoi zeggen enzo.
Jawel! Hoihoi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ok. Ik wordt hier niet op prijs gesteld?
Nee, bestaat niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post 131 in dit topic, ontkenner!
Heb je de cam aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom denk iedereen toch dat ik 12 ben
Vanwege je UI, omdat die zo geweldig getekend is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom denk iedereen toch dat ik 12 ben
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef Nectar het volgende:
Goedzo Rezenia, Je bent niet in het trollscienceregime beland.
Lulkoekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bij jou staat uitgeluld zijn aan die emoticon, dat vind ik: Tamelijk zielig.
Nee hij is 15quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
"Uitgeluld" tering man, je bent toch geen 12 ?
Jawel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Hij is wel 12.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Photoshop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
Monopoly, bevestig het bestaan van deze post eens even:
[ afbeelding ]
Eerste fase: ontkenning.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha zelfs jij gebruikt die nep quote nu!
Dat vind ik wel ironisch
Niemand gelooft het. Hij is maximaal 10 jaar, gezien z'n postgedrag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Hij bevestigd het nu toch zelf.
Dat hij de "nep quote", die overigens niet nep is, quote, betekend dat hij het met de quote eens is, of in andere woorden, hij post het zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha zelfs jij gebruikt die nep quote nu!
Dat vind ik wel ironisch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
ZONDAG EEN FILM MET CHUCK NORRIS OP TELEVISIE
Nou ja zeg, in zwart-wit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
CHUCK NORRIS!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga nu alvast eten maken voor straks. gr gr
Jouw UIquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef Oerbeer het volgende:
Al mijn aandacht is bij ekstraweekeind bij #3FM op dit moment. Beugeltje erbij, topper weer.
Stuurt hij jou ook "bruine rakker" foto's?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:58 schreef Rezania het volgende:
De meest geweldige uitvinding ooit komt uiteraard van de genieën van Top Gear!
De caravantrein!
Deel 1:
Deel 2:
Jouw UIquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw UI
Nol![]()
Gloeiende Gloeiende Gloeiende
Niks bruine rakkersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuurt hij jou ook "bruine rakker" foto's?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
De caravantrein!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel 1:
Deel 2:
Kan dat niet kleiner? die eerste foto?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
De caravantrein!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel 1:
Deel 2:
Ah, loopt je computer vast?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan dat niet kleiner? die eerste foto?
Goed hequote:
Nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuurt hij jou ook "bruine rakker" foto's?
Oh dat Jeremy steeds omrolde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Iemand die aflevering van top gear gezien met die driewieler? Die uhm reliant ofzo?
Jaquote:
Wees blij!quote:
Gevonden op Youtube! Ik ga 7 minuten lachen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb me een breuk gelachen
Vooral dat stukje van de BBC Northquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gevonden op Youtube! Ik ga 7 minuten lachen!
Heb je die aflevering gezien dat Jeremy naar zijn werk ging in de kleinste wagen ter wereld? Die is zo grappig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral dat stukje van de BBC North![]()
Kwam niet meer bij toen
Whahaha ja en dat een collega zn auto gewoon "optilde" en omdraaide, dat ding had ook geen achteruitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien dat Jeremy naar zijn werk ging in de kleinste wagen ter wereld? Die is zo grappig!
Die was zo grappig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja en dat een collega zn auto gewoon "optilde" en omdraaide, dat ding had ook geen achteruit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die was zo grappig!
Deze is ook geniaal!
Whut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Wie komt op de begrafenis van het topic?
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Wie komt op de begrafenis van het topic?
Ik kijk 3FM op de cam, dus ik hou me voorlopig daarmee bezig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan joh
Non-stop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kijk 3FM op de cam, dus ik hou me voorlopig daarmee bezig.
Veel plezier dan maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Ik volg heel stipt mijn favo programma's.
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan joh
Een vrouw die van Top Gear en voetbal houdt? WTF!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind top gear zo leuk![]()
Vaak zat dat ik zat te zappen tussen VI en TG en dan zat mn ex-vriend naast me op de bank zn eigen te vervelen. Geen voetbalfan en de humor van TG vond hij ook niks geloof ik
'verhuist'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.
Vandaag waren we aan het filosoferen tijdens ANW, ik vond er geen reet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heeft Huppelmuts in het echt gewoon een penis.
Je had nog niet door dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vrouw die van Top Gear en voetbal houdt? WTF!
Jmrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik dacht Tinychat alles, is er niemand meer. Jmr.
Ik zwijg nu wel even okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heeft Huppelmuts in het echt gewoon een penis.
Jongen ik heb geen penis en nog heb ik meer ballen dan jij ooit zal hebbenquote:
Neequote:
Oké, dit klopt dus echt voor geen ene meter. De vrouw houdt van Top Gear en voetbal terwijl de vriend bieden niet leuk vind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had nog niet door dat ik een vrouw ben?![]()
En ja, we hadden thuis EDL voor mij. Mn ex keek gedwongen mee naar het voetballen
* Huppelmuts trekt broek snel weer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dit klopt dus echt voor geen ene meter. De vrouw houdt van Top Gear en voetbal terwijl de vriend bieden niet leuk vind.
En ik keek daarstraks pas naar je geslacht.
Ik heb helemaal niks met voetbal maar Top Gear is inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[me=Huppelmuts]trekt broek snel weer aan
[/me]
Ja nou top gear is gewoon![]()
En voetbal, tja ik kom uit een voetbalfamilie dan krijg je vanzelf wel iets mee
Ja idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met voetbal maar Top Gear is inderdaadIk heb eigenlijk ook niks met wagens, maar hun weten het wel op een hele leuke manier te brengen en ik steek er altijd wel wat van op.
Captain Slow in de Bugatti Veyron Super Sport!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd.
Genoeg autoshows die ik helemaal niet kijk.
Rallysport vind ik wel boeiend. Impreza
Kan hem niet zien nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Captain Slow in de Bugatti Veyron Super Sport!
6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
nu 5 bij jou, nu 4 na mijn postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
Bij mij ook over 6, hier klopt iets niet, Huppel.
Correct.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu 5 bij jou, nu 4 na mijn post
Maar dit kan als hunten gezien worden he en dan is het klaar met udowuquote:
Andere keer kijken, is echt vet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan hem niet zien nu.
Internet werkt niet mee
Nice!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit kan als hunten gezien worden he en dan is het klaar met udowu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |