hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk dat je niet in dat kutweer hoefde te reizen, de hele klas was zeiknat.
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk steeds terug aan die meid die zo hard op haar fiets aan het huilen was, de hele straat stond opeens stil, iedereen stond gewoon even stil. Wel een apart moment.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"quote:
Misschien was een spook haar aan het pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Raar, echt heel raar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Dit dus, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Fietsen en huilen, een dodelijke combo.
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien was een spook haar aan het pakken
Ws gepest of iets ergs gebeurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Haha i know that feel bro. Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.
Verdriet bij anderen grijpt mij vreemd genoeg erg aan. Wat een emo ben ik.< emogif.
Daar fietste ze te snel voor. Wat moet ik dan zeggen, hey meisje stop eens, ik als wildvreemde wil je wel even troosten, drankje doen, en misschien wel beboteren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ws gepest of iets ergs gebeurd?
Een eckte baas zou naar haar toegaan en troosten en hosselen, kans gemist..
Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ws gepest of iets ergs gebeurd?
Een eckte baas zou naar haar toegaan en troosten en hosselen, kans gemist..
Insgelijks mijn bestequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
Maar mensen ik ga pleite, fijne avond nog
Huh had opeens dejavu gevoel bij het lezen van je postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar fietste ze te snel voor. Wat moet ik dan zeggen, hey meisje stop eens, ik als wildvreemde wil je wel even troosten, drankje doen, en misschien wel beboteren?
Dat is wel zielig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik in de 2e zat, zat er een meisje bij mij in de klas.
Ina heette ze. En Ina was altijd een beetje een buitenstaander.
Vaak genoeg op schoolfeesten of pauzes boden we haar altijd een stoel aan, zodat ze niet alleen hoefde te zijn. Maar ze wou altijd maar alleen zitten.
Dan zat ze bij AK in de les haar arm helemaal groen te stiften, met zo'n markeerstift.
Dan riepen we altijd: Doe niet zo vaag Ina!
Amre Inaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Vaak genoeg op schoolfeesten of pauzes boden we haar altijd een stoel aan, zodat ze niet alleen hoefde te zijn. Maar ze wou altijd maar alleen zitten.
Dan zat ze bij AK in de les haar arm helemaal groen te stiften, met zo'n markeerstift.
1990 belde net, ze willen hun grap terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Pics van Ina ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Fietste jij langs ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Huh had opeens dejavu gevoel bij het lezen van je postvet raar.
Ja had gekund toch?
Cool story bro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |