Tuurlij neitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben ik de enige die steeds om Nectar moet lachen?
Nee ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben ik de enige die steeds om Nectar moet lachen?
En ik ben Sinterklaas de moslim die zich over de daken begeeft op een driewieler.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Tuurlij neit
ik krijg dagelijks maenasnen die vragen of ik een bepaald topic wil openen, iedereen vindt me grappig.
Oke, dan is dit liedje echt iets voor jou:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik ben Sinterklaas de moslim die zich over de daken begeeft op een driewieler.
Heb ik al! Wel een mooi liedje trouwens imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oke, dan is dit liedje echt iets voor jou:
Je bent pas 23quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef Oerbeer het volgende:
Zal wel het leeftijdsverschil zijn. Ik ben een oude zeikerd, en Nectar is nog rebels...
Hoezo zat ze te janken dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk steeds terug aan die meid die zo hard op haar fiets aan het huilen was, de hele straat stond opeens stil, iedereen stond gewoon even stil. Wel een apart moment.
hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk dat je niet in dat kutweer hoefde te reizen, de hele klas was zeiknat.
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk steeds terug aan die meid die zo hard op haar fiets aan het huilen was, de hele straat stond opeens stil, iedereen stond gewoon even stil. Wel een apart moment.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd of weet je dat niet?
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"quote:
Misschien was een spook haar aan het pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Raar, echt heel raar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar ze fietste echt ontzettend snel, en het leek wel alsof ze aan het hyperventileren was. Alleen de woorden gehoord "ik wil niet meer"
Dit dus, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Fietsen en huilen, een dodelijke combo.
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien was een spook haar aan het pakken
Ws gepest of iets ergs gebeurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Haha i know that feel bro. Heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Watte? Nou ik vond het in elk geval erg zielig, ik moet altijd een tijdje nadenken over dat soort dingen als ik het zie.
Verdriet bij anderen grijpt mij vreemd genoeg erg aan. Wat een emo ben ik.< emogif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |