hehe, ik vind het echt een van de beste programma's van dit moment. Alhoewel ik het laatste seizoen een beetje laf vond ivm de vorige seizoenen. Net ietsje minder spectaculair, maar blijft briljant die humor tussen hun drie.quote:
Je bedoeld het nieuwste seizoen? Echt jammer dat het maar 6 afleveringen waren, en ja het miste idd de spectaculaire stunts van de vorige seizoenen. Maar was dit ook niet het seizoen dat die acteur van Mr. Bean te gast was? Wat een baas was dat, gewoon ff de beste tijd neerzetten, respectquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:04 schreef InAeternum het volgende:
[..]
hehe, ik vind het echt een van de beste programma's van dit moment. Alhoewel ik het laatste seizoen een beetje laf vond ivm de vorige seizoenen. Net ietsje minder spectaculair, maar blijft briljant die humor tussen hun drie.
Top Gear moet echt wel een programma van hoge kwaliteit zijn, want zo denkt de Koningin namelijk over dingen van lage kwaliteit:quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Top Gear moet echt wel een programma van hoge kwaliteit zijn, want zo denkt de Koningin namelijk over dingen van lage kwaliteit:
[ afbeelding ]
Ik heb het toen ook gekeken, maar ik wou iedereen gewoon even aan dit geniale idee herinneren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef ConscienceNL het volgende:
zie jij dit nu pas? dit was een maand geleden al op de bbc lutser
Waar is ie eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:08 schreef GZ1000 het volgende:
Bazen zijn het. Wellicht iets voor Socios zo?
Weer terug ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik las carnaval-trein
[ afbeelding ]
Ja, sinds vandaag is hij weer terug, blijkbaar vind iedereen het geweldigquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het was echt een geweldige aflevering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |