Dat krijg je met zo'n FC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Oerbeer het volgende:
Weer eentje? We tikken er wel wat topics doorheen he
Gekkie, hoe kom je drbij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus coban, wat ben jij een narcist zeg!
Hehe gefeliciteerd nog btwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ik ging vandaag naar de Douglas om een cadeau voor mijn vader te halen. Ik stap dus die winkel binnen met hoofdpijn, krijg ik meteen die parfumlucht te ruiken waarvan ik nog meer hoofdpijn krijg. Ik snel iets uitzoeken, wist namelijk al wat mijn vader wou hebben, en ook snel afrekenen. Vraagt het kassameisje: 'Is het een cadeautje?'. Natuurlijk is het een cadeautje, jij doos! Net alsof ik voor mijzelf zo'n speciaal pakket ga kopen.Zij gaat dat cadeautje dus inpakken, roept ze een collega erbij. Waren die twee vrouwen verdomme 20 minuten bezig om het in te pakken!
Ik dus helemaal geïrriteerd en toen moest ik ook nog naar het station lopen! Gelukkig stond de bus er al toen ik aankwam, maar ik was pas om half 5 thuis!
Mijn vader vond het cadeautje gelukkig wel leuk en lekker ruiken.
nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
speedking jij ging toch naar ajax?
Ja dank je.quote:
Ja gaat lekker hier. Hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef Sjapoela het volgende:
Nomdezju, ik poste eergisteren in het eerste topic geloof ik, maar 30 WTF![]()
Gezellig hier ofzo?
Hahahahhahaha als je dat echt hebt gedaan ben je een eindbaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb net ook wat meegemaakt toen ik bier ging halen.
Er gooide een vent zo'n leeg pakje peuken uit zijn raam. Maar ik had groen licht, en raapte dat pakje op om vervolgens hem weer naar binnen te smijten. Het blijkt dat mensen daar heel agressief van kunnen worden![]()
En ook nog net zo'n arme meid die heel hard aan huilen was op de fiets
nektas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zou vandaag een tas kopenHelemaal vergeten
Muziek bedoel je? Wat ik ga maken?quote:
ik wil een flauwe garp makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik je er een geveb?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, ging in een reflex, eerst doen dan denken. Heb ik wel vaker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahahhahaha als je dat echt hebt gedaan ben je een eindbaas
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel geven hoor.
Vakantie:pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
Vanochtend stond ik op Leiden Centraal op de bus te wachten, het onweer was al begonnen maar gelukkig was het nog droog. Ik hoor een keiharde knal en in ene komt het met bakken uit de hemel!Kon gelukkig wel gelijk de bus in, maar toen ik bij school uit stapte was het nog harder gaan regen, was ik zeiknat nadat ik 500 meter had gerent.
Wat een kutweer!
![]()
Mooie boekentas voor jou, kopen ¤5,- !quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Gelukkig maar, straks zaten we zonder jou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, ging in een reflex, eerst doen dan denken. Heb ik wel vaker.![]()
Ik haat aso's. Bijna klappen gehad, gelukkig kon ik heel hard weglopen, en nu zit ik weer thuis veilig achter FOK! en is die neanderthaler nergens meer te bekennen.
Je postte:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Muziek bedoel je? Wat ik ga maken?
Dus ik dacht, die heeft even zitten sjorren. Dus ik vroeg me af welk genre film.quote:
ik test wat, zeik niet zo de hele tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou steeds, je verneukt de SC op deze manier.
Asian Midget Anal Adventuresquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Je postte:
[..]
Dus ik dacht, die heeft even zitten sjorren. Dus ik vroeg me af welk genre film.
Daar heb je een test topic voor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik test wat, zeik niet zo de hele tijd
Jij hebt echt geluk dat je niet in dat kutweer hoefde te reizen, de hele klas was zeiknat.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel geven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |