Goed hequote:
Nee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuurt hij jou ook "bruine rakker" foto's?
Oh dat Jeremy steeds omrolde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Iemand die aflevering van top gear gezien met die driewieler? Die uhm reliant ofzo?
Jaquote:
Wees blij!quote:
Gevonden op Youtube! Ik ga 7 minuten lachen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb me een breuk gelachen
Vooral dat stukje van de BBC Northquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gevonden op Youtube! Ik ga 7 minuten lachen!
Heb je die aflevering gezien dat Jeremy naar zijn werk ging in de kleinste wagen ter wereld? Die is zo grappig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral dat stukje van de BBC North![]()
Kwam niet meer bij toen
Whahaha ja en dat een collega zn auto gewoon "optilde" en omdraaide, dat ding had ook geen achteruitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien dat Jeremy naar zijn werk ging in de kleinste wagen ter wereld? Die is zo grappig!
Die was zo grappig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja en dat een collega zn auto gewoon "optilde" en omdraaide, dat ding had ook geen achteruit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die was zo grappig!
Deze is ook geniaal!
Whut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Wie komt op de begrafenis van het topic?
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
Wie komt op de begrafenis van het topic?
Ik kijk 3FM op de cam, dus ik hou me voorlopig daarmee bezig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan joh
Non-stop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kijk 3FM op de cam, dus ik hou me voorlopig daarmee bezig.
Veel plezier dan maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Ik volg heel stipt mijn favo programma's.
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kijken filmpjes en het is vrijdagavond. Stel je niet aan joh
Een vrouw die van Top Gear en voetbal houdt? WTF!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind top gear zo leuk![]()
Vaak zat dat ik zat te zappen tussen VI en TG en dan zat mn ex-vriend naast me op de bank zn eigen te vervelen. Geen voetbalfan en de humor van TG vond hij ook niks geloof ik
'verhuist'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.
Vandaag waren we aan het filosoferen tijdens ANW, ik vond er geen reet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben even naar Filosofie verhuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |