Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heeft Huppelmuts in het echt gewoon een penis.
Je had nog niet door dat ik een vrouw ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vrouw die van Top Gear en voetbal houdt? WTF!
Jmrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik dacht Tinychat alles, is er niemand meer. Jmr.
Ik zwijg nu wel even okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heeft Huppelmuts in het echt gewoon een penis.
Jongen ik heb geen penis en nog heb ik meer ballen dan jij ooit zal hebbenquote:
Neequote:
Oké, dit klopt dus echt voor geen ene meter. De vrouw houdt van Top Gear en voetbal terwijl de vriend bieden niet leuk vind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had nog niet door dat ik een vrouw ben?![]()
En ja, we hadden thuis EDL voor mij. Mn ex keek gedwongen mee naar het voetballen
* Huppelmuts trekt broek snel weer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dit klopt dus echt voor geen ene meter. De vrouw houdt van Top Gear en voetbal terwijl de vriend bieden niet leuk vind.
En ik keek daarstraks pas naar je geslacht.
Ik heb helemaal niks met voetbal maar Top Gear is inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[me=Huppelmuts]trekt broek snel weer aan
[/me]
Ja nou top gear is gewoon![]()
En voetbal, tja ik kom uit een voetbalfamilie dan krijg je vanzelf wel iets mee
Ja idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met voetbal maar Top Gear is inderdaadIk heb eigenlijk ook niks met wagens, maar hun weten het wel op een hele leuke manier te brengen en ik steek er altijd wel wat van op.
Captain Slow in de Bugatti Veyron Super Sport!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd.
Genoeg autoshows die ik helemaal niet kijk.
Rallysport vind ik wel boeiend. Impreza
Kan hem niet zien nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Captain Slow in de Bugatti Veyron Super Sport!
6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
nu 5 bij jou, nu 4 na mijn postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
Bij mij ook over 6, hier klopt iets niet, Huppel.
Correct.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu 5 bij jou, nu 4 na mijn post
Maar dit kan als hunten gezien worden he en dan is het klaar met udowuquote:
Andere keer kijken, is echt vet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan hem niet zien nu.
Internet werkt niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |